










Poniżej zdjęcia
Przed rozebraniem Po rozebraniu i wyczyszczeniu odbłyśnika
Zdjęcia z dzisiaj - efekt końcowy:
Jaki zestaw zakładałeś jeśli mogę wiedzieć? Jakiś link mógłbyś z czymś podobnym wysłać. Jak wygląda to od strony montażu a potem jakości świecenia ? Powiedz coś więcej, jaka temperatura?kecajgo pisze:Efekt końcowy jest bardzo dobry , lampy świecą wyraźnie i błooogoHID jest bardziej przejrzysty i wreszcie widać ładne załamanie światła o długich nie wspomnę
]
W chwili obecnej nie ma mowy o pokazywaniu Lucynki szerokiemu gronu. Jest niedokończona, wokół komina owszem jeżdżę, ale chcę najpierw doprowadzić ją do stanu przynajmniej wizualnie idealnego nim pokażękecajgo pisze:Hmm jesteś z Oleśnicy widze , zapraszam zatem śmiało na zlot do Krasiejowa pod Opolem 10 październikaBęde tam i wtedy możesz sobie to dokładnie obejrzeć
Mowa o zlocie jest tutaj : viewtopic.php?f=6&t=42016" onclick="window.open(this.href);return false;
Czytałem na forach, że żarnik dotyka grzybka - czy wystarczy go tylko wygiąć? Informacje, które znalazłem sprowadzały się do stosowania podkładek - zwróciłem sie do kilku sprzedawców HIDów z takim zapytaniem ale nikt nie miał pojecia o podkładkach w Kappie lub wygięciu grzybka. Zrobiłem kilka miesięcy temu podobny zabieg jak Ty - efekt zaskakujący ale mam problem z ustawieniem świateł - pokrętła do regulacji nie dają się obacać a odbłyśnik jest ściemniały od wypalenia - rozważam ponowny demontaż tylko nie mam pojęcia czy można dobrać sie i naprawić regulację w reflektorze. Obecnie prawy mijania świeci mi trochę do środka a w przypadku długich tworzy się biała, wąska smuga przed samochodem. Może ktoś grzebał się z regulacją? Pozdrawiamkecajgo pisze:Wiesz co nie pamiętam jaki to był zestaw dokładnie ale kosztował coś koło 200 -250 zł. W każdym razie jako jedna z nielicznych miała rok gwarancjiW zestawie są dwie przetwornice oraz potrzebne kable i żarówki. Całość montowałem u znajomego w warsztacie. Temperatura to 5000 K albo 6300 któreś z tych żeby światło było białe a nie niebieskie za które właśnie często zatrzymują ;] Mi się jeszcze nie zdarzyło, szczerze mówiąc prędzej spodziewałbym się kontroli jadąc golfem z czymś takim
Jedyny problem jest taki że grzybek w lampie jest dość płyki i żarnik go dotyka i trzeba nieco to wygiąć. Potem jeszcze był na chwile problem bo po podłączeniu komputer zaczął świrować
Ale po odłączeniu akumulatora na 5 min i ponownym podłączeniu problem zniknął. Jakość świecenia nieporównywalna naprawde!! Hmm jesteś z Oleśnicy widze , zapraszam zatem śmiało na zlot do Krasiejowa pod Opolem 10 października
Będe tam i wtedy możesz sobie to dokładnie obejrzeć
Mowa o zlocie jest tutaj : viewtopic.php?f=6&t=42016" onclick="window.open(this.href);return false;