Kappa - opis przycisku clima date i service

rafalbartosz23
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 02 gru 2010, 17:54
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Kappa - opis przycisku clima date i service

Post autor: rafalbartosz23 » 02 gru 2010, 19:02

A więc tak jak w temacie, prosił bym o jakis opisik gdyz jestem od nie dawna użytkownikiem kappy, i takie małe pytanko czy można coś poprzestawiać (zepsuć) że tak określe nie umiejetnym naciskaniem tych przycisków? Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 02 gru 2010, 22:22 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę tytułować posty zgodnie z zasadami/Poprawione

Awatar użytkownika
Pingvin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1423
Rejestracja: 30 gru 2008, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: PWL/FZ

Re: Prosze o ogólny opis przycisku clima date i service w ka

Post autor: Pingvin » 02 gru 2010, 19:06

A ja bym prosił o wypełnienie wymogów forum (czyt. regulaminu forum i tego działu). Wtedy z chęcią udzielę Ci odpowiedzi na Twoje pytanie.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited

papi0
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:45
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Prosze o ogólny opis przycisku clima date i service w ka

Post autor: papi0 » 02 gru 2010, 20:20

Odpowiedż na swoje pytanie znajdziesz na głównej stronie tego forum.Potrzeba tylko trochę chęci.

Tomkom
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 80
Rejestracja: 08 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Piła

Re: Kappa - opis przycisku clima date i service

Post autor: Tomkom » 02 gru 2010, 22:58

Duś, nic nie popsujesz. :D

Awatar użytkownika
goldixll
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1538
Rejestracja: 16 lut 2009, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Kappa - opis przycisku clima date i service

Post autor: goldixll » 03 gru 2010, 10:17

Tomkom pisze:Duś, nic nie popsujesz. :D
Dobra ...trochę wstyd bo już rok jeżdżę lancia ale nadal nie rozumiem do końca działania tego systemu. Kluczowe może być to że ostatnio odpinałem akumulator i się zdziwiłem, gdyż:

po ustawieniu nawiewu na przednią szybę system przechodzi w tryb auto i maks temp (wiadomo), po jakimś czasie wraca do trybu auto econ i poprzedniej temperatury ale uwaga sam steruje szybkością wentylatora

POWIEDZCIE JAK DO TYCH USTAWIEŃ WRÓCIĆ ?? ?? ??

Gdy tylko zacznę "bawić" się kierunkami nadmuchu, lub wcisnę klawisz AUTO (FULL AUTO), później już w trybie Auto Econ nadmuch nie reguluje się sam tylko trzeba już go samemu ustawiać.

Przed odpięciem aku,myślałem że kurcze tylko w full auto system steruje prędkością wentylatora, a teraz sam już nie wiem i zgłupiałem : gafa :

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - opis przycisku clima date i service

Post autor: Tomzik » 13 wrz 2011, 15:46

Z tego co pamiętam to po jednorazowym wciśnięciu przycisku nawiewu na szybę sterownik uruchamia procedurę odmrażania/odparowywania szyby, która objawia się włączeniem temperatury na maks (high) i wentylatora. Trwa to o ile pamiętam 45s po czym sterownik przechodzi do poprzedniego ustawienia jakie miałeś. Funkcja Econ nie ma tu nic do rzeczy.

Kierunek i prędkość nawiewu oraz temperatura dmuchanego powietrza ustawiają się same chyba tylko jesli masz "full auto", jeśli ruszysz prędkością lub kierunkiem nawiewu to od tego momentu tą funkcją sterujesz ręcznie a pozostałe nadal są sterowane automatycznie (zmienia się napis na "auto"). Powrót do opcji "full auto" po wciśnięciu przycisku "auto"

Jeśli włączysz "econ", która ma za zadanie wyłączenie sprężarki klimatyzacji to sterownik sprawdza czy temp. zewnętrzna jest mniejsza czy większa niż ta, którą chcesz mieć w kabinie. Jeśli mniejsza to sprężarka się wyłącza, fura spala ciut mniej paliwa a Ty masz zadaną temperaturę w kabibie. Jeśli zaś większa to niestety bez sprężarki nie uzyskasz zadanej temperatury i na wyświetlaczu napis "econ" i zadana temperatura będą migać 10 sekund za każdym razem jak wciśniesz jakikolwiek guzik oprócz "off".
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”