
Wg mojej wiedzy (w części naocznej i katalogowej) w kappach w zawieszeniu tylnym były:
1. wahacze "prostokątne" (płaskie - starego typu) gdzie stabilizator był przykręcany bezpośrednio do wahacza
2. wahacze "prostokątne" (płaskie - starego typu) gdzie stabilizator był przykręcany do wahacza za pośrednictwem łącznika - i ja mam takie rozwiązanie
3. wahacze "rurowe" (okrągłe - nowego typu) gdzie stabilizator był przykręcany do wahacza za pośrednictwem łącznika
Moje pytania są następujące:
1. Czy mogę zamienić stary typ wahacza na nowy ? Czy nie będzie jakichś "problemów" z montażem ? Mam dwa lewe NOWE wahacze tylne rurowe, chętnie jeden z nich zamienię na prawy NOWY (lub solidnie zregenerowany) pod warunkiem, że będę mógł dokonać takiej zamiany w samochodzie.
2. Gdzie przy zamianie muszę szczególnie uważać, żeby czegoś nie spie

