Post
autor: vitera » 26 mar 2011, 19:17
Delta 270 KM 1100 kg, surowy sprzęt z dzisiejszej perspektywy, ale dźwięk, 6x Mistrz Świata z rzędu
ogólnych warunków porównaniu z napędem 4x4
Mitsubishi Evo 10 jest dostosowany do rajdu, bez klimatu, ABS, ESP, waży 1500 kg i znacznie tańsze niż produkcija fabryczna, ale nie drogi publicznej, jest również dla jego zapewnienia, 295 KM
2.0 l regulacja głośności jest nieco łatwiejsze, jak Lancia Delta tutaj, ale Mitsu nie zalega. . . , Migawka elektroniczna kontrola między aktywny dyferencjał, który jest bezpieczniejszy na Sutra śniegu i piasku i dają większą przyjemność z jazdy w przód i tył, mechaniczny diferáku migawki, mezinápravový komputerów kontroli diferák przez dawkowanie gazu, przyspieszenie i położenie kierownicy i jazda w delcie Tim EVU jest podobny do 4kA prawie identyczne ze stanowiskiem bardzo specyficzne. - Nie tłumacz techniczny specjalności, nie rozumiem strony technicznej. . . naukowo monitorowania pracy kół przednich i zachowania całego samochodu
i zarządza wszystkimi komputerami. . . . asymetryczny rozkład sił napędu podczas jazdy na lewo i prawo tylne koło
wystąpią w pobliżu (tj. nieco więcej) gazu, artystów komputer pracował ich magia jakoś diferákama podsterowności i nadsterowności między samochodem
333PS 3.5 l pojemność - Kompressor, 1700 kg, podobno korzysta z tego samego jak w poprzednich dwóch samochodów, nie ma hamulca ręcznego = problem mechaniczny układu wydechowego, cena eurolidovka Tim mówi płyty jest bardzo trudne viel Schwer - viel Schwer - / Więc nie rozumiem tego /, także mówi, że za kilka minut jazdy wymaga szerszego ruchu drogowego, nie naciskać tak blisko do poprzedniego samochodu. . . S4-end pełna elektronika, itp. widget i podsterowności, EVO, i delta są podobne. . .
Osobiście wybrał delta
P. S. Team poprawianie błędów, dodawanie, dzięki