Mam zamiar zalozyc sobie instalacje gazowa. Wiadomo dlaczego w koncu cena benzyny przekroczyla znowu 4 zl, a lpg 2.09 przynajmniej taka cena jest w Szczecinie. I moje pytanie jest takie czy ktos mial stycznosc z moim silnikiem (takze co jest w bravo/brava) jak sie sprawuje czy sie nic nie psuje, nic nie sypie, jakie maja spalanie?????? Moj silnik ma przejechane 190 tys km czy to nic nie przeszkadza. Pytam sie bo jestem zielony jezeli o to chodzi. z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam Tadek
Nouva Delta - 1.6 16v jak sie sprawuje z LPG
Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
- Nat
- Klubowicz
- Kontakt:
190 tys? Troche kiepsko.
Silnik pewnie jeżdzony na polskiej benzynce? (znaczy: nie sprowadzony niedawno z Zachodu?). Zapewne ma sporo nagaru. Gaz ma własciwosci silnie myjace, wyczysci ci pieknie silnik z nagaru. A tam gdzie byl nagar pojawi sie wolne miejsce. I silnik zacznie ciec. Dla takiego przebiegu nie polecam zakładania gazu. Zreszta ile nim jeszcze pojeździsz, przed zmianą auta? Opłaci Ci się zakładac gaz?
A jeszcze, jesli kupowałeś uzywany, brak gwarancji, ze silnik nie ma 290...
Silnik pewnie jeżdzony na polskiej benzynce? (znaczy: nie sprowadzony niedawno z Zachodu?). Zapewne ma sporo nagaru. Gaz ma własciwosci silnie myjace, wyczysci ci pieknie silnik z nagaru. A tam gdzie byl nagar pojawi sie wolne miejsce. I silnik zacznie ciec. Dla takiego przebiegu nie polecam zakładania gazu. Zreszta ile nim jeszcze pojeździsz, przed zmianą auta? Opłaci Ci się zakładac gaz?
A jeszcze, jesli kupowałeś uzywany, brak gwarancji, ze silnik nie ma 290...
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat