Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:15
- Imię: Marx
- Lokalizacja: Mazowsze
Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Witam mam problem z kappa taki że na zimnym silniku na benzynie tylko ma słabiutką moc,i szarpie czasami zanim nabierze prędkości co idzie bardzo opornie,pedal idzie do podłogi a reakcja slabiutka,na gazie idealnie chodzi,moc ma bdb. co to może być gdzie szukać???
- laminiarz
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 287
- Rejestracja: 27 mar 2009, 11:58
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Podepnij pod komp. jeżeli to standardowa usterka to jest zapamiętana i masz sprawę jasną, jeżeli nie to chociaż dowiesz się co jest sprawne i gdzie nie grzebać
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Mam podobny problem, stąd moje pytanie czy udało Ci się to jakoś rozwiązać? Dolot sprawdzałem jest szczelny, a zachowanie jest podobne do tego gdy silnik łapie lewe powietrze. Stąd mój główny podejrzany - przepływomierz...Chociaż spalanie w normie, moc na ciepłym tak samo zarówno na gazie i benzynie..chyba pozostaje komp ;/
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2707
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 19:08 przez Gros, łącznie zmieniany 1 raz.



-
- Forumowicz/ka
- Posty: 308
- Rejestracja: 04 cze 2010, 11:00
- Skype: Sajmond1987
- Imię: Samuel
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
A może to wina wtrysków. Ja jak miałem pozapychane to na zimnym miałem takie właśnie objawy.
Tel. 796-087-605
Jest: Delta HPE 1.9 TD
Jest: Delta HPE 1.9 TD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:15
- Imię: Marx
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Jeszcze nie namierzyłem problemu nie mam czasu sie wybrac na razie na komputer,ktoś mi powiedział że może być problem z czujnikiem temp silnika czy jakoś tak,ale nie wymieniam póki sie nie upewnie,a przynajmniej póki nie wybiore się na komputer,jakos daje rade bo na gazie pracuje cacy jak tylko mi się przełączy na gaz po jakims dystansie nie wielkim,od razu zaczyna chodzić normalnie,przepływomierz miałem wymieniany pare miesięcy temu ze względu na obroty które mi skakały i po wymianie obroty się znormalizowałyAdisz pisze:Mam podobny problem, stąd moje pytanie czy udało Ci się to jakoś rozwiązać? Dolot sprawdzałem jest szczelny, a zachowanie jest podobne do tego gdy silnik łapie lewe powietrze. Stąd mój główny podejrzany - przepływomierz...Chociaż spalanie w normie, moc na ciepłym tak samo zarówno na gazie i benzynie..chyba pozostaje komp ;/
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
U mnie rzecz się dzieje tylko na zimnym silniku, i tylko przy niskich temperaturach. Chyba trzeba trochę więcej jeździć na benzynie. Wczoraj trochę więcej pojeździłem, zgasiłem na benzynie i dziś rano odpalił i chodził normalnie.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Wymieniłem kilka dni temu filtr paliwa (ten po samochodem) - był ... "zarośnięty" od rdzy (wstyd się przyznać - nie wymieniany 4,5 roku - jazda na LPG). Problem zaniku mocy rano, kłopotów z nierówna pracą znikł w 80 %. Pozostałe 20% to czujnik temperatury (tak pokazuje podpięty komp). Pozostaje go wymienić i powinno być "po bólu".
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:15
- Imię: Marx
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
faraon pisze:Wymieniłem kilka dni temu filtr paliwa (ten po samochodem) - był ... "zarośnięty" od rdzy (wstyd się przyznać - nie wymieniany 4,5 roku - jazda na LPG). Problem zaniku mocy rano, kłopotów z nierówna pracą znikł w 80 %. Pozostałe 20% to czujnik temperatury (tak pokazuje podpięty komp). Pozostaje go wymienić i powinno być "po bólu".
Filtr paliwa też wymieniłem jakieś dwa miesiące temu,bo też jezdziłem dłuższy okres bez wymiany,wtryski z tego co mi mówił mechanik są w porządku ja obstawiam ten czujnik temp.u siebie ale to się okaże po wizycie na komputerze
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
TakAdisz pisze:to jest np taki
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Dzięki
filtr już zamówiony. Ja jeżdżę już 4 lata i filtra nie wymieniałem, także nawet jeśli to nie on, to warto go wymienić.

Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
Macie na myśli czujnik temperatury powietrza dolotowego? czy cieczy?
Dziś nastąpiło dalsze pogorszenie, do tej pory trzymał obroty 1300, jedynie się dławił po dodaniu gazu, a dziś:
po nagrzaniu jeździ się już normalnie.
Chodził dokładnie jak rok temu gdy był problem z nieszczelnym dolotem. Ciśnienie paliwa ok, przepływomierz wymieniony, jutro wymieniam filtr paliwa i powietrza.
Dziś nastąpiło dalsze pogorszenie, do tej pory trzymał obroty 1300, jedynie się dławił po dodaniu gazu, a dziś:
po nagrzaniu jeździ się już normalnie.
Chodził dokładnie jak rok temu gdy był problem z nieszczelnym dolotem. Ciśnienie paliwa ok, przepływomierz wymieniony, jutro wymieniam filtr paliwa i powietrza.
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
filtr paliwa znajduje się tu:
tylne prawe koło

Wymieniłem dziś filtr paliwa, powietrza, czujnik temp...jutro rano test ale nawet jak dziś przepałałem to miałem wrażenie, że dalej się dławi. Może czujnik temperatury dolotu? Jak nie to już kończą mi się pomysły...spalanie jest w normie także nie wiem czy to może być wina sondy, nie mam żadnego checku. Dodatkowo 3 tygodnie temu robiłem przegląd, na którym analiza spalin wyszła bdb.
Wyjeżdżę jeszcze paliwo do końca i zaleje świeżym..
tylne prawe koło

Wymieniłem dziś filtr paliwa, powietrza, czujnik temp...jutro rano test ale nawet jak dziś przepałałem to miałem wrażenie, że dalej się dławi. Może czujnik temperatury dolotu? Jak nie to już kończą mi się pomysły...spalanie jest w normie także nie wiem czy to może być wina sondy, nie mam żadnego checku. Dodatkowo 3 tygodnie temu robiłem przegląd, na którym analiza spalin wyszła bdb.
Wyjeżdżę jeszcze paliwo do końca i zaleje świeżym..
- MiroMiglia
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1553
- Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Kappa 2.4 - problem z mocą na benzynie (zimny silnik)
I co dalej z silnikiem ?
Minęło 1,5 miesiąca i nic nie ustaliłeś?
Minęło 1,5 miesiąca i nic nie ustaliłeś?
Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks

Zeta 02' 2.0T 8V
Fiat Coupe 96' 2.0T 16V
tel. 501 077 356