Lybra 1.9 JTD - ogrzewanie działa tylko na lewą stronę

Awatar użytkownika
MICHO
Klubowicz
Klubowicz
Imię: Michał

Lybra 1.9 JTD - ogrzewanie działa tylko na lewą stronę

Post autor: MICHO » 08 paź 2011, 13:24

Jako że zrobiło się bardzo zimno dziś postanowiłem podczas jazdy trochę się dogrzać! Okazało się że jakkolwiek bym nie ustawiał przestawiał i włączał to ciepłe powietrze leci tylko na lewą stronę! Zarówno na szybę jak i nawiewami na desce jak i na nogi :( Z tyłu również tylko lewa grzeje! Niby mały problem bo głównie jeżdżę sam i na mnie leci ciepłe powietrze ale niepokoi mnie ten objaw! Prawa strona w ogóle nie reaguje na zmianę temperatury! Szukałem na forum rozwiązania ale nie znalazłem :( Co może być przyczyną? Jestem zielony w temacie bo to moje pierwsze auto z climatronikiem ... Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT TIPO 1.4 16V 2016

MojaWłoskaMiłość

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz

Re: Lybra 1.9 JTD - ogrzewanie działa tylko na lewą stronę

Post autor: michalkrk » 08 paź 2011, 13:31

Uszkodzenie silniczka sterującego. Takich silniczków jest w sumie 3 albo więcej sztuk. Ten, który u ciebie jest walnięty będzie po prawej stronie gdzieś chyba na wysokości kolana (trzeba zdemontować cały tunel + okolice ics i być może schowek pasażera). Na forum jest gdzieś fotorelacja z tego zabiegu. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. Jest to typowa usterka Lybry :) Ja miałem uszkodzenie silniczka ze strony lewej i miałem tylko zimne powietrze na lewą stronę. Tutaj masz zdjęcie i opis silniczków: viewtopic.php?f=108&t=43327
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018

Awatar użytkownika
MICHO
Klubowicz
Klubowicz

Post autor: MICHO » 08 paź 2011, 13:56

No to pewnie będzie to :) Wielkie dzięki! Już widzę że łatwo nie będzie ;) A teraz jeszcze pytanie jaki jest koszt takiego silniczka ?
FIAT TIPO 1.4 16V 2016

MojaWłoskaMiłość

Awatar użytkownika
michalkrk
Klubowicz
Klubowicz