Witam
Odłączyłem akumulator od samochodu do ładowania, przy ujemnej temperaturze jaka sie utrzymuje ostatnio samochód garażowany jest pod blokiem, po naładowaniu akumulatora i umieszczeniu go w aucie pojawił się problem i wyświetlił się błąd "9. DEFECTIVE ELECTRICAL CONNECTION - złe/ brak połączenia elektrycznego" i cały czas świeciła zielona dioda od immobilizera. Tak było przez kolejne trzy podłączenia baterii, bo myślałem że klemy nie mają styku. Za czwartym razem kiedy podłączyłem wszystko zaczęło działać tak jak powinno, niepokoi mnie to, że ten problem może się powtórzyć przy wyciągnieciu baterii. Proszę o pomoc
Kappa 2.4tds - problem przy wyciąganiu baterii
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 69
- Rejestracja: 20 paź 2009, 18:43
- Lokalizacja: Ostrowiec
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4tds - problem przy wyciąganiu baterii.
Sprawdź przewód z masą,zaśniedział ,ma przerwę , lub styk z karoserią już słaby.Jak ruszyłeś kilka razy to załapał w końcu to co miał wcześniej.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 69
- Rejestracja: 20 paź 2009, 18:43
- Lokalizacja: Ostrowiec
Re: Kappa 2.4tds - problem przy wyciąganiu baterii
myslalem, ze pomylilem kolejnosc podlaczenia akumulatora i zmienialem najpierw pierwszy minus, pozniej pierwszy plus, za czwartym razem jakos sie to udalo i nie bylo problemu. Niepokoilo mnie to, ze nie dziala w tym momencie immobilizer, wyswietlal sie blad, a rozrusznik krecil. Czy to by mogla byc wada masy?
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4tds - problem przy wyciąganiu baterii
najpierw podłączasz plus,następnie minus,i jest to zalecenie ze względu na bezpieczeństwo.Po prostu po to żeby nie zrobic zwarcia kluczem dotykając do masy.
Po za tą opcją kolejnośc podłączania aku,nie ma żadnego wpływu na cokolwiek.
Czyli sprawdź tą masę przynajmniej - tak dla świętego spokoju;)
Po za tą opcją kolejnośc podłączania aku,nie ma żadnego wpływu na cokolwiek.
Czyli sprawdź tą masę przynajmniej - tak dla świętego spokoju;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
