Kappa 2.0 20v '97 - fochy przy odpalaniu

rock_out
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 06 paź 2010, 19:44
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Rzeszów

Kappa 2.0 20v '97 - fochy przy odpalaniu

Post autor: rock_out » 02 maja 2012, 12:55

Witam, od dluzszego czasu moja kappe dreczy jeden maly problem. Na zimnym silniku, wkladam kluczyk czekam az wszystko ladnie sie zaswieci, pozniej zgasnie i zabieram sie za przekrecanie kluczykiem. Raz, zalapie szybciej, raz wolniej, raz niby zapali ale zdlawi niemal do zera i albo zgasnie (zadkosc), albo zchodzi niemal do zera by zaraz zaskoczyc i juz ladnie pracowac. Ostatnimi czasy objawy zaczely byc czestsze. Za drugim razem pali bezproblemowo, na cieplym tez nie ma zadnego problemu. Tankuje zawsze na jednej stacji shell niby to ,,lepsze,, paliwo ktorego poziom raz jest w 1/4 2/4 a czasem smigam na pelnym baku. Auto nie ma zalozonej instalacji lpg. Wyczytalem na forum, ze moze byc to cos z pompa paliwa. Jest taka mozliwosc? Ile orientacyjnie kosztuje nowa pompa, oraz orientacyjnie robocizna i czy to jest wlasnie to?
?Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach?

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 20v 97r - fochy przy odpalaniu

Post autor: stabraf » 02 maja 2012, 13:48

Sprawdź również dokładnie cały dolot czy nie ma gdzieś pęknięć ;)

Awatar użytkownika
stoc
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 03 mar 2012, 13:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 20v '97 - fochy przy odpalaniu

Post autor: stoc » 15 cze 2012, 8:48

Ja za pompę paliwa z robocizną, już dokładnie nie pamiętam, ale zapłaciłem nie więcej niż 300 zl.
Ale wątpię, że to wina pompy. bo wydaje mi się, że taki problem miał byś cały czas, nawet na ciepłym.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2012, 10:36 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używamy polskich liter. Interpunkcja.
Stoc_Kappa 2.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”