Kappa 20vt - pompa paliwa, czy ma ktoś wymontowaną?
Kappa 20vt - pompa paliwa, czy ma ktoś wymontowaną?
Witam, od niedawna noszę się z zamiarem wymiany mojej seryjnej pompy paliwa na bardziej wydajną jak Walbro 255. Pytanie czy ktoś już podchodził do tego tematu w kappie? Rzecz w tym, że nie mam seryjnej na wierzchu i nie znam wymiarów walbro, dlatego zastanawiam się czy będzie dużo rzeźby. Może ma ktoś seryjną na wierzchu i jest mi w stanie podać wymiary? Tematu regulatora paliwa narazie nie poruszam celowo.
Re: Kappa 20vt - pompa paliwa, czy ma ktoś wymontowaną?
Sama pompa spasuje Ci bez żadnego problemu (co najwyżej przeróbka wtyków zasilających). Natomiast będziesz musiał wstawić filtr na wężu zasilającym, bo 20vt ma tylko siteczko na pompie, które może nie pasować do walbro 255.
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Re: Kappa 20vt - pompa paliwa, czy ma ktoś wymontowaną?
Bedzie rzezba.
Przerabiałem ten temat i to nawet pare razy:)
Oryginalna pompa ma w około siebie coś na kształt naczynia wzbiorczego przeponowego. Wydaje mi się że ma to za zadanie utrzymać wydajność systemu w momencie kiedy pompa juz nie daje rady. Niestety oryginalna pompa jest wcisnięta w to naczynie przeponowe. Jeżeli chcesz zamontować inną pompę musisz ją wpasować za pomocą innego systemu w oryginalnym wiaderku. Ja się bawiłem bawiłem aż kupiłem cały oryginalny moduł boscha - całą pompę, nie samą pompkę.
Stwierdziłem że nie ma sensu rzeźbić jeżeli nie chce się mieć wiecej niż 300kM
rzecz nr 2 to trzeba sprawdzić jak duzy pobór prądu ma walbro, oryginalna wiązka jest zaprojektowana na 10A i na takie obciązenie jest przygotowany przekaznik i bezpiecznik. Zbyt duże przeciązenie może spowodować przepalenie nie tyle bezpiecznika co zlutowanie przekaznika.
W sumie mam pytanie czy orientujecie się który przekaźnik jest od pompy?
Przerabiałem ten temat i to nawet pare razy:)
Oryginalna pompa ma w około siebie coś na kształt naczynia wzbiorczego przeponowego. Wydaje mi się że ma to za zadanie utrzymać wydajność systemu w momencie kiedy pompa juz nie daje rady. Niestety oryginalna pompa jest wcisnięta w to naczynie przeponowe. Jeżeli chcesz zamontować inną pompę musisz ją wpasować za pomocą innego systemu w oryginalnym wiaderku. Ja się bawiłem bawiłem aż kupiłem cały oryginalny moduł boscha - całą pompę, nie samą pompkę.
Stwierdziłem że nie ma sensu rzeźbić jeżeli nie chce się mieć wiecej niż 300kM
rzecz nr 2 to trzeba sprawdzić jak duzy pobór prądu ma walbro, oryginalna wiązka jest zaprojektowana na 10A i na takie obciązenie jest przygotowany przekaznik i bezpiecznik. Zbyt duże przeciązenie może spowodować przepalenie nie tyle bezpiecznika co zlutowanie przekaznika.
W sumie mam pytanie czy orientujecie się który przekaźnik jest od pompy?
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: Kappa 20vt - pompa paliwa, czy ma ktoś wymontowaną?
Muszę to przekminić...