Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
- stico80
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 11:57
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jabłonna Druga (lubelskie)
- Kontakt:
Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Witam mam pewien problem z moją Kappą. Jak ją kupiłem to nie miała tłumika szmerów czy jakoś tak a w tym miejscu kawałek rury pcv ale widziałem, że niektórzy też tego nie mają ale dobrze problem jest taki że wydaje mi się że za dużo pali to po pierwsze, wychdzi około 15 litrów lpg mieszanie czyli 50/50 miasto trasa. Po drugie chyba reduktor jest za mały tzn Tomasetto a na nim napis 100hp i jak zmieniam biegi przy około 4000 obrotów to najpierw tak na 5 sek łapie muła i potem dopiero zaczyna ciągnąć.
Była Lancia Kappa 2.0 20V 155KM rok prod. 1997
Co będzie ?? hmm
Co będzie ?? hmm
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Jakie masz wtryski ?
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- stico80
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 11:57
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jabłonna Druga (lubelskie)
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Tzn bo za bardzo się na tym nie znam, gdzie to sprawdzę?
Była Lancia Kappa 2.0 20V 155KM rok prod. 1997
Co będzie ?? hmm
Co będzie ?? hmm
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Zrób zdjęcie komory silnika - powinno je być widać 
Takie 5 elektromagnesów kolorowych

Takie 5 elektromagnesów kolorowych

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- stico80
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 11:57
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jabłonna Druga (lubelskie)
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
ok zrobię zdjęcie na razie siedze w pracy to jak wrócę do domu to napewno zrobię. Ta instalacja to chyba a raczej na pewno II gen.
Była Lancia Kappa 2.0 20V 155KM rok prod. 1997
Co będzie ?? hmm
Co będzie ?? hmm
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie


Nie pomogę w takim razie

Ale foto instalacji wrzuć - może coś wyjaśnić

Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE

Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
na ciepłym silniku dobrze odpala?
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Który Tomasetto (parownik)? Fotki komory silnika byłyby pomocne. Od kiedy się tak dzieje - tzn. czy wcześniej było dobrze? Jaki sterownik gazu - marka, typ.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
II generacja to akurat do Poloneza pasuje do Kappy wskazana wyższa półka.stico80 pisze: Ta instalacja to chyba a raczej na pewno II gen.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Podstawowe pytanie:ile masz nalatane na tej instalacji i kiedy był jej gruntowny przegląd?
Bez tego raczej nie wiele się dowiemy.
Z tego co piszesz to parownik jest za mały,choć to II gen nie sekwencja no ale zapotrzebowanie na gaz takie samo.
Nie wiem jak tam ogarniasz sam tematy LPG ale jak nie za bardzo to lepiej ,żeby przejrzał auto dobry kumaty gaziarz.
Szkoda silnika jak jest coś nie tak.
W Twojej okolicy(województwie)polecany jest ten gaziarz: Adam Rogowski LPG
Gość się zna na rzeczy.
Bez tego raczej nie wiele się dowiemy.
Z tego co piszesz to parownik jest za mały,choć to II gen nie sekwencja no ale zapotrzebowanie na gaz takie samo.
Nie wiem jak tam ogarniasz sam tematy LPG ale jak nie za bardzo to lepiej ,żeby przejrzał auto dobry kumaty gaziarz.
Szkoda silnika jak jest coś nie tak.
W Twojej okolicy(województwie)polecany jest ten gaziarz: Adam Rogowski LPG
Gość się zna na rzeczy.
- stico80
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 11:57
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jabłonna Druga (lubelskie)
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Takie objawy zauważyłem od paru dni tj od około 4 dokładnie jakieś 2 dni po tym jak urwała mi się ta guma na tłumiku i zaczął latać i się tłuc na dołach, we wtorek założyłem nową. Instalacja ma 2 lata dokładnie bo mam przed sobą papiery z montażu. Na Instalacji nalatane 24679 . Dokładnie z tego co pamiętam w marcu była serwisowana u jakiegoś gazownika tak szwagier mówił przed wylotem do UK.
reduktor tomasetto 100hp at-07
zawór odcinający EVG-01
sterownik Bingo-M
reduktor tomasetto 100hp at-07
zawór odcinający EVG-01
sterownik Bingo-M
Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 20:36 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "zmień".
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "zmień".
Była Lancia Kappa 2.0 20V 155KM rok prod. 1997
Co będzie ?? hmm
Co będzie ?? hmm
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
ponawiam pytanie- na ciepłym odpala normalnie czy trzeba trochę pokręcić zanim załapie?
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
Sterownik ok,prosty a skuteczny, do II gen ok.
Reduktor za słaby.
Trzeba by zobaczyć jak jest podczas jazdy ale pewnie leci na ubogo.
Reduktor za słaby.
Trzeba by zobaczyć jak jest podczas jazdy ale pewnie leci na ubogo.
- stico80
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 11:57
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Jabłonna Druga (lubelskie)
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
czasami trzeba pokręcić ale nie zawsze tak mi się wydaję bo nie próbowałem za częst tylko pamiętam jak do sklepu podjeżdżałem że kręciłem odpalił i zgasł znowu kręciłem i już odpalił
tak jak pisałem przy każdej zmianie biegu najpierw łapie na chwilę muła potem idzie, no sam już nie wiem może to przez tą rurę z pcv zamiast tego tłumika chyba szmerów.
tak jak pisałem przy każdej zmianie biegu najpierw łapie na chwilę muła potem idzie, no sam już nie wiem może to przez tą rurę z pcv zamiast tego tłumika chyba szmerów.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 20:37 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "zmień".
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "zmień".
Była Lancia Kappa 2.0 20V 155KM rok prod. 1997
Co będzie ?? hmm
Co będzie ?? hmm
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2,0 20v 155KM problem na gazie
dużo pali i ciężko odpala to według mojego doświadczenia reduktor mówi papa 
