Lybra 1.6 16v - problem z obrotami/silniczkiem krokowym

Łukasz86
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:06
Lokalizacja: Mielec

Lybra 1.6 16v - problem z obrotami/silniczkiem krokowym

Post autor: Łukasz86 » 30 maja 2012, 19:25

Witam Was serdecznie, mam pany taki problem... otóż szaleja mi obroty strasznie, na luzie czasami wskakuje mi na 1500 a w czesie jazdy obroty mi spadaja strasznie wolno albo jak spadnie to czasem ponizej 300-400. Dzisiaj mi sie zdarzylo poprostu ze mi silnik zgasl w czasie jazdy ( dobrze ze mialem mala predkosc bo odrazu mi kierownice przyblokowalo... :/ ) Chodzi mi o to czy moge kupic sam silniczek krokowy bo z tego co sie dowiedzialem do 1.6 idzie silniczek z cala przepustnica. Drugie pytanie czy bedzie pasowal sam silniczek np. z fiata bravo, palio itd i czy jest mozliwosc wogole podpiecia go osobno a jak nie to czy przepustnica podejdzie fiatowska... :?:

piter46
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 22 kwie 2012, 18:12
Imię: piotr
Lokalizacja: Wrocław/Rotterdam

Re: Lybra 1.6 - problem z obrotami, silniczkiem krokowym

Post autor: piter46 » 07 cze 2012, 21:02

Witam.Czy aby na pewno to silniczek? Miałem podobny problem,a raczej mam.Silniczek okazał się dobry.Więc wymieniłem sondę lambdę.Potem całą przepustnicę i nowy silniczek i dalej to samo:\ Chociaż obroty tak nie szaleją,ale lekko wibrują.Życzę powodzeni i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Stemss
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
Imię: Kriss
Lokalizacja: Poznań

Re: Lybra 1.6 - problem z obrotami, silniczkiem krokowym

Post autor: Stemss » 16 lis 2014, 20:46

Możesz kupic sam silniczek bez przepustnicy koszt ok 70 zł pasuje tez od fiata multipli. Miałem taki sam problem wymieniłem silniczek i obroty juz są w normie. Po założeniu nowego silniczka trzeba chwile odczekać aż komputer go zaakceptuje i do tego czasu obroty sa bardzo wysokie nawet w granicach 5000. Po ok 3-5 min powinno sie wszystko unormować i wrócić na prawidłowe 800 :)
Ostatnio zmieniony 18 lis 2014, 21:02 przez Stemss, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”