1. Odkręcamy klapkę schowka (potrzebny wkrętak krzyżowy , dość krótki, 4 wkręty)
2. Odkręcamy 3 wkręty na dole i 4(5 ) wkrętów u góry. Wyjmujemy schowek. Można jeszcze odłączyć klapkę z przyciskiem od otwierania bagażnika i oświetlenia schowka. Ułatwi to następne czynności.
3. Odkręcamy 2 śruby na klucz 10, mocują one cały zespół Airbag pasażera.
4. Wyjmujemy Airbag lekko podważając od dołu .
5. Możemy dla wygody pracy odłączyć żółtą wtyczkę ale wtedy niech Was ręka boska broni przed włączeniem stacyjki, błąd poduszki murowany, do skasowania tylko w serwisie(warsztacie który ma komp.)
6. Każdy zobaczy w czym problem, ale dla mniej rozgarniętych

7. Składamy wszystko w kolejności odwrotnej.
Może opis wygląda na nieczytelny, ale jeśli ktoś zacznie rozbierać to wszystko mu sie wyjaśni w momencie jak to zobaczy.
Muszę wspomnieć że należy dochować wszelkiej staranności w wypadku pracy a Airbagiem gdyż tam jest zainstalowany ładunek wybuchowy, wszelkie prace należy wykonywać przy wyłączonej stacyjce a najlepiej przy odłączonym akumulatorze. Zadziałanie Airbagu podczas manipulacji z nim może spowodować śmierć lub poważne kalectwo dlatego wszystkie działania tu opisanie wykonujecie na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Na pohybel Panzerwagenom. Niech Wam Kapcia służy.