Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

Post autor: Krzys » 17 lut 2013, 18:06

Witam
Potrzebuję pomocy przy interpretacji danych. Kappie brakuje dynamiki, spalanie na normalnym poziomie.
Praca na wolnych obrotach:
READ PARAMETERS:
Obroty silnika: 660 obr/min
Temperatura wody: 67 °C
Temperatura powietrza: 2 °C
Przepływ powietrza: 13,5 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 13,2 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,82 V
Wyprzedzenie zapłonu: 2,25 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 8,3 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,40 ms
Napięcie akumulatora: 13,89 V
Predkość pojazdu: 0 km/h
Napięcie sondy lambda: 88,2 mV
Integrator sondy lambda: -12,8
Samoadaptywny parametr FRA: 8,0
Parametr autoadaptacyjny TRA: 16
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 700 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 700 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 - intrpretacja wskazań ECUSCAN

Post autor: regaciarz » 17 lut 2013, 18:39

brakuje dynamiki tylko na gazie czy też na benzynie?

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

Post autor: Krzys » 17 lut 2013, 21:02

Na obu paliwach. Wygląda jakby były rozjechane mapy benzyny i gazu. Co dziwnego mapa benzyny i LPG pokrywa się.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

Post autor: regaciarz » 17 lut 2013, 21:36

najprościej odłączyć akumulator na dłuższą chwilę aby komp benzynowy skasował adaptacje( u mnie po skasowaniu gasł na wolnych, ale po dłuższej chwili się uspokoił) i wtedy będzie widać czy to wina mapy czy trzeba szukać usterki.

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

Post autor: marceli » 17 lut 2013, 22:14

Mapy benzyny i gazu są miarodajne tylko podczas regulacji.Po iluś km nie stanowią odzwierciedlenia pracy lpg.
Wg tego co podales z ecuscana do sprawdzenia sonda lambda.
Wartości napięcia do sprawdzenia czy faluje i jak,a i integrator dość wysoki.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”