Sprawa jest bardzo prosta, nie da się całego procesu dokładnie opisać. Tego się uczysz podczas samego wycinania. Jesteś w dobrej sytuacji bo wycinasz uszkodzoną szybe, więc do nauki idealna

Robimy tak. Wyciągamy wszystkie uszczelki. Dach i słupki najlepiej okleić taśmą, żeby przypadkiem nie porysować lakieru drutem. Zaczynamy od dachu w górnym rogu. Przebijamy klej, ja używam zaostrzonego drutu 2,5mm2. Przewlekamy drut do wycinania do kabiny. Bierzemy piwo, sąsiada. Jeden wsiada do środka, drugi jest na zewnątrz. I jedziemy moja - twoja na początku nie będzie łatwo trzeba się wczuć i obie osoby muszą ciągnąć równomiernie inaczej drut się urwie, lub skręci w świński ogon

Osoba na zewnątrz napręża drut w kierunku szyby, żeby po lakierze nie jechać. Tarcie jest znaczne więc drut się grzeje a klej pali, dlatego robimy przerwy w momencie jak klej zaczyna dymić

Jak się drut urwie to przeciągamy nowy tą dziurą zrobioną na początku.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz

,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V

Peugeot 206 cc
