Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Witam.Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną tego checka - "avaria impianto sospensione controllate" tłumacząc : kontrolowana awaria systemu zawieszenia w kappie coupe 3.0.Czy to amortyzatory? centralka? Pomóżcie!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
witaj w klubie poszukiwaczy przyczyny palącego się checka
u mnie pali się tylko w trybie automatycznym 


Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
U mnie się pali w trybie automatycznym i chyba sport. Był odcięty kabelek od centralki fioletowy od dużej kostki i podłączony do masy wtedy checka nie było za to załączony jest tryb automatyczny i sport na raz.Mam do wymiany amortyzator tylny od klapki paliwa, jego wartość to 57% 

Lancia K. Sedan 2.0 turbo
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
i mamy długo wyczekiwany sposób jak zgasić checka
Spróbuj pojeździć na sporcie- u mnie odpukać checka nie widzę od pól roku a jak odpalę auto to zapala się po kilku km

Spróbuj pojeździć na sporcie- u mnie odpukać checka nie widzę od pól roku a jak odpalę auto to zapala się po kilku km
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Sprawdzę i zobaczę czy zgaśnie:)
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 kwie 2013, 14:58
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Witam.
U mnie sytuacja jest taka ze auto cały czas przeszło w tryb awaryjny czyli sport. Jest strasznie twarde jak na limuzynę. Czy ktoś wie jakim programem można się połączyć pod diagnostykę centrali zawieszenia ? Bez odczytania błedów nie mam co myśleć o uruchomieniu trybu Auto.
U mnie sytuacja jest taka ze auto cały czas przeszło w tryb awaryjny czyli sport. Jest strasznie twarde jak na limuzynę. Czy ktoś wie jakim programem można się połączyć pod diagnostykę centrali zawieszenia ? Bez odczytania błedów nie mam co myśleć o uruchomieniu trybu Auto.
Kappa 3.0 99',Saab 900 coupe
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Witam,jeżeli chcesz sprawdzić te zawieszenie,to uderz do argenty67,on jest obeznany w temacie,może pomoże.U mnie do naprawy są też amortyzatory z tym sterowaniem elektronicznym i z tego co wiem Ty naprawiałeś swoje w Gdańsku,tak? Czy możesz powiedzieć coś więcej.Może masz jakieś zdjęcia tych amortyzatorów,jak je wymontowałeś,do czego są podłączone? Jaka jakość usługi,cena naprawy ? proszę o jak najwięcej informacji
Pozdrawiam Radson!

Pozdrawiam Radson!
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 kwie 2013, 14:58
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Witam,
Tak ja regenerowałem w Gdansku, mechanik wymontował mi całego Mcpersona i zamontowałem chwilowo takiego od Kappy SW. Regeneracja kosztowała mnie 650zl i amor z wierzchu wygląda jak nowy a ile pojezdzi to nie wiem
problem w tym ze podłaczylem sam amartyzator do instalacji i błąd zawieszenia nie wygasił się. Za jakiś czas pojade na instalacje tego amora to powiem coś więcej. Podstawowy problem ze nie mam jak zrobić diagnostyki.
Tak ja regenerowałem w Gdansku, mechanik wymontował mi całego Mcpersona i zamontowałem chwilowo takiego od Kappy SW. Regeneracja kosztowała mnie 650zl i amor z wierzchu wygląda jak nowy a ile pojezdzi to nie wiem

Kappa 3.0 99',Saab 900 coupe
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 kwie 2013, 14:58
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Po kilku miesiącach walki z tym zawieszeniem wreszcie udało mi się je uruchomić. To miło nie mieć swiecącego się check'a. Jeżeli ktoś ma jakieś konkretne pytania to chętnie odpowiem bo sporo się nauczyłem na temat tego zawieszenia. Jutro pierwsza jada próbna to dam znać jak to działa. ( odkąd kupiłem kapcia jeszcze nie działało )
Kappa 3.0 99',Saab 900 coupe
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Super że działa. Przymierzam się do naprawy na wiosnę i bardzo chętnie skorzystam z twoich doświadczeń i porad na temat naprawy tego zawieszenia. Pozdrawiam.
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 kwie 2013, 14:58
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Szczescie nie trwalo dlugo
, po przejechaniu kilku km "check" znowu się pojawił. Wczesnej miałem zwarcie w układzie czujnika skrętu kierownicy, a teraz to pewnie coś mechanicznego. Kolego Radson jeżeli bym wiedział to co teraz wiem i ile kasy mnie ta zabawa kosztuje to bym się poważnie zastanowił czy naprawiać aktywne czy jednak włożyć zwykłe. Obdzwoniłem wiele miejsc serwisy ASO Lancii, Lancia team w Łodzi, bylem u Pana Pawla na Białolece i okazuje sie ze w Polsce nikt nie ma komputera do diagnostyki tego zawieszenia, wprawdzie wypracowalem wlasny system recznej diagnostyki ale jest jeszcze nie doskonały
.


Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 12:43 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: CHECK!
Powód: CHECK!
Kappa 3.0 99',Saab 900 coupe
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Do ASO przy CS FAP Bielsko-Biała dzwoniłeś??szymon30 pisze:Obdzwoniłem wiele miejsc serwisy ASO Lancii, Lancia team w Łodzi, bylem u Pana Pawla na Białolece i okazuje sie ze w Polsce nikt nie ma komputera to diagnostyki tego zawieszenia, wprawdzie wypracowalem wlasny system reczne diagnostyki ale jest jeszcze nie doskonały.
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
cześć
odgrzewam starego kotleta,
bawię się modelem kappa coupe, który ma już "tradycyjne" zawieszenie a nie oryginalne regulowane.
czy ktos zbadał temat, czy da się zgasic totalnie checka od systemu regulacji zawieszenia w takiej sytuacji?
np odpinając centralke [widzę cos w bagazniku?]
pytanie czy to centralka tylko od zawieszenia czy coś jescze przestanie dzialac?
Czy jest ktoś kto przerabiał zawieszenie regulowane na tradycyjne, i może mi odpowiedzieć na kilka pytań? [prv, telefon, email, lub forum w odpowiednim temacie]
odgrzewam starego kotleta,
bawię się modelem kappa coupe, który ma już "tradycyjne" zawieszenie a nie oryginalne regulowane.
czy ktos zbadał temat, czy da się zgasic totalnie checka od systemu regulacji zawieszenia w takiej sytuacji?
np odpinając centralke [widzę cos w bagazniku?]
pytanie czy to centralka tylko od zawieszenia czy coś jescze przestanie dzialac?
Czy jest ktoś kto przerabiał zawieszenie regulowane na tradycyjne, i może mi odpowiedzieć na kilka pytań? [prv, telefon, email, lub forum w odpowiednim temacie]
pozdrawiam, Bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Podbijam - potrzebuje informacji nt. Mozliwosci i kosztow naprawy aktywnego zawieszenia ze swiecacym sie checkiem w kappie coupe 3.0, tak, by działało i nie świecił check, lub informacji jak wylaczyc checka / oszukac komputer robiac konwersje na tradycyjne. Pozdrawiam
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe 3.0 - problem z zawieszeniem elektronicznym
Możliwość jest -mi się udało kupić w Włoszech nowe tylne amortyzatory i check zgasł.
Koszt w sumie z montażem i wysyłką około 3000 pln.
Bardzo mi w tym pomógł Marcin z Autosklepu.
Druga opcja - szukasz sprawnych używanych.
Trzecia wkładasz standardowe amorki i oszukujesz infocenter.Jest gdzieś manual na forum ,trzeba poszukać , zapomniałem w którym temacie.
W każdym razie zacząłbym od sprawdzenia amorków które masz w aucie. Jak nie są wylane ,to wystarczy sprawdzić i poprawić kable. Przy tej pogodzie czasami i mi zdarza się że wyleci check.
I podepnij pod komputer żeby namierzyć którego amorka masz szukać.
Koszt w sumie z montażem i wysyłką około 3000 pln.
Bardzo mi w tym pomógł Marcin z Autosklepu.
Druga opcja - szukasz sprawnych używanych.
Trzecia wkładasz standardowe amorki i oszukujesz infocenter.Jest gdzieś manual na forum ,trzeba poszukać , zapomniałem w którym temacie.
W każdym razie zacząłbym od sprawdzenia amorków które masz w aucie. Jak nie są wylane ,to wystarczy sprawdzić i poprawić kable. Przy tej pogodzie czasami i mi zdarza się że wyleci check.
I podepnij pod komputer żeby namierzyć którego amorka masz szukać.

byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
