...
- kubolx
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 cze 2006, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??
Witam! Mam zamontowana instalacje wtrysku gazu lotnego. Wtryski Valtek, dysze rozwiercone do 30 mm(myslalem ze pomoze), komputer STAG 200-04,niestety nie jestem pewien jaki reduktor, ale chyba tomasetto. Problem jest nastepujacy : samochod przyspiesza w miare normalnie do 3- 3.5 tys obr i nagle zaczyna sie dlawic i nie chce jechac, to chyba moment rozkrecania Turbiny. Do tego spalanie przy takiej jezdzie do 3 tys obr 20 l / 100 !!!!! Teraz pytanie : Co moze byc przyczyną?? Sam wymyslilem, nie wiem na ile trafnie ze byc moze jest to wina zbyt slabego reduktora nie przystosowanego do turbo, mozliwe?? Prosze o pomoc. pozdrawiam
Krwistoczerwona Dedra Integrale 
POWERED BY ELPIDŻI
w sekwencji na szczescie
Kappa 2.4 benzyna + LPG sekwencja
Ypsilon 1.2 16V

POWERED BY ELPIDŻI

w sekwencji na szczescie

Kappa 2.4 benzyna + LPG sekwencja
Ypsilon 1.2 16V
Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??
wszystko wskazuje na to ze masz za ubogo w tym zakresie obrotow .niestety ale ponowna regulacja i nie daj sobie wmowic ze to wina samochodu nie reguluja az do bolu. a jak nie zaproponuj im zwrot kasy i deistalacja,czesto dziala na nich bardzo motywujaco
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
mam taką sama instalke stag-200 - 6 czyli na garów
ty masz na 4 gary ale to jest to samo.
Sprawdz tzw. mapy wtrysku gazu i banzynki
szczegóły na
www.ac.com.pl
ja w wiekszości przypadków mam cos pomieszane z mapa wtrysków lpg
ty masz na 4 gary ale to jest to samo.
Sprawdz tzw. mapy wtrysku gazu i banzynki
szczegóły na
www.ac.com.pl
ja w wiekszości przypadków mam cos pomieszane z mapa wtrysków lpg
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??
A może masz za duże ciśnienie doładowania?? Sprawdź weżyk od zaworu upustowego i sam zawór może jest zatarty - prawidłowe ciśnienie to 0.6 bar a przy max obciążeniu 0.9 ( przepustnica otwarta na max) doładowanie sterowane zaworem dodatkowym.