...

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
kubolx
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 36
Rejestracja: 25 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??

Post autor: kubolx » 27 cze 2006, 23:02

Witam! Mam zamontowana instalacje wtrysku gazu lotnego. Wtryski Valtek, dysze rozwiercone do 30 mm(myslalem ze pomoze), komputer STAG 200-04,niestety nie jestem pewien jaki reduktor, ale chyba tomasetto. Problem jest nastepujacy : samochod przyspiesza w miare normalnie do 3- 3.5 tys obr i nagle zaczyna sie dlawic i nie chce jechac, to chyba moment rozkrecania Turbiny. Do tego spalanie przy takiej jezdzie do 3 tys obr 20 l / 100 !!!!! Teraz pytanie : Co moze byc przyczyną?? Sam wymyslilem, nie wiem na ile trafnie ze byc moze jest to wina zbyt slabego reduktora nie przystosowanego do turbo, mozliwe?? Prosze o pomoc. pozdrawiam
Krwistoczerwona Dedra Integrale :)
POWERED BY ELPIDŻI :P
w sekwencji na szczescie :)
Kappa 2.4 benzyna + LPG sekwencja
Ypsilon 1.2 16V

piotriix

Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??

Post autor: piotriix » 06 lip 2006, 20:37

wszystko wskazuje na to ze masz za ubogo w tym zakresie obrotow .niestety ale ponowna regulacja i nie daj sobie wmowic ze to wina samochodu nie reguluja az do bolu. a jak nie zaproponuj im zwrot kasy i deistalacja,czesto dziala na nich bardzo motywujaco

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 07 lip 2006, 8:29

mam taką sama instalke stag-200 - 6 czyli na garów
ty masz na 4 gary ale to jest to samo.

Sprawdz tzw. mapy wtrysku gazu i banzynki

szczegóły na
www.ac.com.pl

ja w wiekszości przypadków mam cos pomieszane z mapa wtrysków lpg

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Sekwencja w Dedrze Integrale-problemy. Jaki reduktor??

Post autor: lancia1969 » 07 lip 2006, 23:53

A może masz za duże ciśnienie doładowania?? Sprawdź weżyk od zaworu upustowego i sam zawór może jest zatarty - prawidłowe ciśnienie to 0.6 bar a przy max obciążeniu 0.9 ( przepustnica otwarta na max) doładowanie sterowane zaworem dodatkowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”