
Delta III - sprężyny EIBACH
Delta III - sprężyny EIBACH
Wymieniłem dziś seryjne sprężyny na zestaw PRO-KIT firmy EIBACH dedykowany do Delty. Jest to zestaw do seryjnych amortyzatorów. Samochód jest niższy o 3cm i trochę twardszy ale fajnie się trzyma zakrętów, dalej jest komfortowo. Nie ma już tak dużego prześwitu jaki był wcześniej 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2014, 18:43 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Tak z ciekawości jeśli autor się nie obrazi to zapytam o koszt takiego kompleciku...
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 309
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Wygląda zacnie
Moja Delta przy Twojej to jak terenówka 


Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
3 centymetry, to często o połowę mniej miejsc w mieście do parkowania przodem.
Wygląda bardzo dobrze, ale ja chętnie bym podniósł swoją Thesis o 3 cm.
Wygląda bardzo dobrze, ale ja chętnie bym podniósł swoją Thesis o 3 cm.
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
dzieki chłopaki
też mi się teraz lepiej podoba, bo rzeczywiscie wyglądała troche jak terenówka:)
koszt to nie tajemnica, udało mi się kupić za 680zł

koszt to nie tajemnica, udało mi się kupić za 680zł
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 lis 2014, 21:24
- Imię: Konio
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
KULI, szybkie pytanko. Jak zachowuje się teraz Twoja Delta w mieście, w konfrontacji z krawężnikami, progami zwalniajacymi etc. Często szorujesz podwoziem? Rozumiem, że pokonywanie zakrętów stało się przyjemniejsze, ale chciałbym wiedzieć jakim kosztem 

Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Witam.
Jeździ się dobrze, auto jest troche twardsze ale w niczym to nie przeszkadza, czasem zaHaczę tą dolną dokładką ale tragedii nie ma.
Trzeba tylko uważać, jak się gdzieś parkuje i dojeżdża do krawężnika przodem.
Jeździ się dobrze, auto jest troche twardsze ale w niczym to nie przeszkadza, czasem zaHaczę tą dolną dokładką ale tragedii nie ma.
Trzeba tylko uważać, jak się gdzieś parkuje i dojeżdża do krawężnika przodem.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2014, 15:00 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.!
Powód: Ort.!
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Zastanawiające jest to że na feldze 18 i oponie o profilu 40 (takie chyba masz) nie jest dużo twardsze.Sam bym swojego bravo położył niżej ale właśnie boję się że zrobi się wóz drabiniasty.Wygląd jednak jest zajebisty.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Różnie można odczytywać, te
"trochę twardsze"
Dla mnie np zmiana kół z 17" na 16" powoduje że na zakręcie mam wrażenie że jadę wanną na kółkach (ciśnienie odpowiednie w oponach)
tak się wychyla:D:D:D
A żona np nie czuje różnicy:)
"trochę twardsze"
Dla mnie np zmiana kół z 17" na 16" powoduje że na zakręcie mam wrażenie że jadę wanną na kółkach (ciśnienie odpowiednie w oponach)

A żona np nie czuje różnicy:)
QV...soon:)
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Tak jak pisałem wcześniej, auto jest twardsze, ale tragedii nie ma. Jakby ktoś chciał zobaczyć i się przejechać to zapraszam.
Pozdrawiam KULI
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
--------------------------------------------------
Lancia Delta III 2.0 Multijet 217KM 438Nm
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Również i ja wymieniłem sprężyny na Eibacha.
Powodem było pęknięcie tylnej sprężyny. Dokładnie pękł jeden ostatni zwój, więc awaria nie uniemożliwiała jazdy autem
Jak wiadomo, do Delty III, dostępne są sprężyny albo oryginalne w cenie ok 500 zł/ szt.
albo zestawy obniżających i sportowych: Eibacha, MTS i chyba H&R.
Zdecydowałem się na Eibacha Pro-Kit czyli progresywne obniżone. Nie mylić ze sportowymi.
Przy okazji wymieniłem przednie amortyzatory, mimo pozornie dobrego stanu starych amortyzatorów.
Tylne były już kiedyś zmieniane na M.M. więc ich nie ruszałem.
Udało mi się kupić fabrycznie montowane amortyzatory COFAP po 116 zł/szt.
Wg numerów amortyzatory te przeznaczone są do Fiata Stilo, dlatego też cena była niższa.
Więc okazuje się, że amortyzatory mimo różnych numerów, są wspólne dla: Stilo, Bravo II i Delty III, pod warunkiem dobrania do odpowiedniej wersji silnikowej.
Większość wersji ma rozstaw śrub mocujących do zwrotnicy 58 mm.
Najmocniejsze mają 70 mm.
Wrażenia z jazdy są pozytywne. Nie ma wielkiej różnicy w komforcie.
Czuć jedynie krótszy skok zawieszenia. Koła pozostały te same: 17-tki
Być może dlatego, że stare sprężyny były z tych twardszych?
Oznaczone były dwiema żółtymi kropkami i dwiema białymi. Cokolwiek to oznacza.
Niestety zdjęcia nie przechodzą, a mam zdjęcia przed i po wymianie.
Powodem było pęknięcie tylnej sprężyny. Dokładnie pękł jeden ostatni zwój, więc awaria nie uniemożliwiała jazdy autem
Jak wiadomo, do Delty III, dostępne są sprężyny albo oryginalne w cenie ok 500 zł/ szt.
albo zestawy obniżających i sportowych: Eibacha, MTS i chyba H&R.
Zdecydowałem się na Eibacha Pro-Kit czyli progresywne obniżone. Nie mylić ze sportowymi.
Przy okazji wymieniłem przednie amortyzatory, mimo pozornie dobrego stanu starych amortyzatorów.
Tylne były już kiedyś zmieniane na M.M. więc ich nie ruszałem.
Udało mi się kupić fabrycznie montowane amortyzatory COFAP po 116 zł/szt.
Wg numerów amortyzatory te przeznaczone są do Fiata Stilo, dlatego też cena była niższa.
Więc okazuje się, że amortyzatory mimo różnych numerów, są wspólne dla: Stilo, Bravo II i Delty III, pod warunkiem dobrania do odpowiedniej wersji silnikowej.
Większość wersji ma rozstaw śrub mocujących do zwrotnicy 58 mm.
Najmocniejsze mają 70 mm.
Wrażenia z jazdy są pozytywne. Nie ma wielkiej różnicy w komforcie.
Czuć jedynie krótszy skok zawieszenia. Koła pozostały te same: 17-tki
Być może dlatego, że stare sprężyny były z tych twardszych?
Oznaczone były dwiema żółtymi kropkami i dwiema białymi. Cokolwiek to oznacza.
Niestety zdjęcia nie przechodzą, a mam zdjęcia przed i po wymianie.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- p_r_z_e_m_k_o
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kościan / WLKP
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
A jak wygląda teraz trzymanie w zakrętach. Po przesiadce z AR GT to Delta w zakrętach bardzo słabo się trzyma i zastanawiam się właśnie nad Eibachem.
Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
Faktycznie, jak obiecuje producent jest poprawa.
Ale jak ktoś oczekuje jeszcze mocniejszych wrażeń, to pozostaje zestaw twardszych amortyzatorów i sportowe sprężyny.
Ale jak ktoś oczekuje jeszcze mocniejszych wrażeń, to pozostaje zestaw twardszych amortyzatorów i sportowe sprężyny.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- p_r_z_e_m_k_o
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 lut 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kościan / WLKP
Re: Delta III - sprężyny EIBACH
piterstilo, dzięki za info. Chyba się skuszę na Eibachy.
Alfa Romeo 155 2.0 8v TS - była
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - była
Alfa Romeo 164 3.0 V6 - jest
Lancia Delta III 1.8t - jest