
https://www.youtube.com/watch?v=ihazVIl6ob0
A może jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest usunięcie DPF?
U mnie podobnie - wypalanie co 700km - no i silnik praktycznie ten sam co u Ciebie...Sebastian pisze:O kurcze, to często to się u Was dzieje. U mnie (oczywiście inny silnik) średnia wychodzi coś kolo 700-800 km. Czyli praktycznie raz na zbiornik paliwa.
Jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzić, ale wiem że porównywanie wypalania DPF Delty do innych aut (w tym Alfy 159) nie ma najmniejszego sensu. W Alfie 159 zastosowano dużo większy (pojemniejszy) filtr cząstek stałych, a w Delcie pewnie zaczerpnięto filtry z małych diesli koncernu Fiata, takich jak 1.3 MJ.42195 pisze: Idą tropem, że Deltach filtr wypala się max po 400 km, używanie jakiś specyfików do mycia filtra pewnie nie wydłuży przebiegów pomiędzy wypaleniami?
Chyba tym tropem pójdę. Tylko czy wentylator chodzi przez cały czas wypalania filtra? Bo jak do tej pory filtr wypalał mi się kilkukrotnie ale oprócz większego spalania i wahań obrotów (na postoju) nie zauważyłem innych oznak.Valdi pisze:Z pewnością włącza się wentylator chłodnicy,więc z pewnością możesz podpiąć się w to miejsce z zasilaniem kontrolki-led.
Po prostu chciałbym mieć jakiś dodatkowy sygnał oprócz średniego spalania, a chociażby dlatego, że jak kiedyś zdarzy się ze moim samochodem będzie jechała żona lub ktoś inny (raczej nie przewidujęsłoma pisze:Po co kontrolki ? , jak miałem jeszcze DPF to cały czas jeździłem na średnim spalaniu , podczas dopalania spalanie czasami wynosiło 25l , wiec od razu było widać kiedy się załącza dopalanie , a poza tym dopalanie na parkingu czy w mieście podczas jazdy od świateł do świateł tez mija się z celem , bo skuteczność jest problematyczna, a tylko oleju przybywa w silniku po takim dopalaniu ,pozostaje tylko jazda na trasie ..