Nie, to nie tak. Czarne były przed liftem bodajże, białe po - i chyba tylko białe były oryginalnie w wersjach z ksenonami. U mnie w każdym razie taki był, ale ostatecznie zawiódł (one są dość awaryjne) i musiałem założyć starszy czarny. Białe sprawne są praktycznie nie do dostania. I żeby nie było - awaria dotyczyła oświetlenia tylnego, najpierw padły światła stopu, potem wsteczne i pozycyjne. Z przodu do końca wszystko działało.
Różnica techniczna jest tylko taka, że czarny IGE nie obsługuje trzeciego STOPu, a biały owszem. Przy zamianie białego na czarny trzeba wyciąć kabelek do tej lampy z wtyczki przy IGE i podłączyć go bezpośrednio do kabelka idącego z czujnika przy pedale. to chyba nawet jest ta sama wtyczka. Inaczej trzeci STOP nie będzie działał. Różnica jest też taka, że mając biały IGE dostaniemy informację o spaleniu żarówki w trzecim STOPie, a mając czarny - nie.
Różnica pomiędzy halogenami a ksenonami to wyłącznie obecność czujnika samopoziomowania i akcelerometru, a potem to dopiero przy lampach jest dodatkowa wtyczka na nowszy rodzaj silników poziomujących. Poza tym jest wszystko to samo, jak ktoś ma oryginalnie halogeny to może bez problemu podpiąć ksenony. Jedynie z punktu widzenia legalności powinien sobie załatwić czujnik do samopoziomowania na tylnej belce (silniki mogą zostać stare, bo czwarty pin w nowych to sygnał z nieobowiązkowego akcelerometru).