Kierowniczka Lancii ofiarą
Kierowniczka Lancii ofiarą
Jechała za wolno lewym pasem, więc złamał jej rękę
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... gn=firefox
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... gn=firefox
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
No cóż, wleczenie się lewym pasem przy wolnych pasach po prawej jest prawdziwą plagą naszych dróg. Ktoś w końcu nie wytrzymał. W tym wszystkim sprawca pobicia powinien zostać ukarany jak za pobicie, a kobieta kierująca lancią powinna dostać mandat za niezastosowanie się do ruchu prawostronnego.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
Nie piszą z jaką prędkością jechała i dodatkowo można wyprzedzać prawą stroną. Ten koleś to dla mnie prosty bandyta.
Oczywiśćie, że czasem bywa to irytujące, bo jakaś kobieta będzie skręcać w lewo za 5 km i już trzyma się lewego pasa i jedzie wolno. Można ją jednak ciągle wyprzedzić, poza tym rzadko się zdarza, żeby ktoś jechał wolniej niż 50 km/h. Z doświadczenie widzę raczej scenki, gdzie jedzie się prawidłowo ale miszczowie kierownicy na prostej w mieście uważają, że trzeba się usunąć, bo ich obowiązuje 80 km/h i często więcej, na zderzaku najlepiej. Potem płacz, bo ktoś nagle zahamował i mamy seryjny dzwon, ale przecież to nie jego wina, tylko tego co hamował. Lub co gorsza gwałtowny manewr unikający i jeszcze gorsze wypadki.
Cieszę się, że zaczęli zabierać prawko specjalistom od 100-tki w mieście.
Oczywiśćie, że czasem bywa to irytujące, bo jakaś kobieta będzie skręcać w lewo za 5 km i już trzyma się lewego pasa i jedzie wolno. Można ją jednak ciągle wyprzedzić, poza tym rzadko się zdarza, żeby ktoś jechał wolniej niż 50 km/h. Z doświadczenie widzę raczej scenki, gdzie jedzie się prawidłowo ale miszczowie kierownicy na prostej w mieście uważają, że trzeba się usunąć, bo ich obowiązuje 80 km/h i często więcej, na zderzaku najlepiej. Potem płacz, bo ktoś nagle zahamował i mamy seryjny dzwon, ale przecież to nie jego wina, tylko tego co hamował. Lub co gorsza gwałtowny manewr unikający i jeszcze gorsze wypadki.
Cieszę się, że zaczęli zabierać prawko specjalistom od 100-tki w mieście.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
W przypadku dróg dwupasmowych w jednym kierunku przeważnie prawy pas jest zdezelowany przez tiry i dlatego ludzie tak często jeżdżą lewym. Prawie codziennie wjeżdżam do wawy od strony Lublina. Jeśli ktoś zna tą trasę to wie o co chodzi.
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
Tu jest nie dość że pobicie, to jeszcze nieudzielenie pomocy - dodając, że ofiara byłą dużo starsza i słabsza to już w ogóle jest czysta hańba. Mogę być tylko ciekaw jak by się koleś zachował, gdyby zamiast babci wysiadł do niego mój kolega o wymiarach rozpychających futryny w standardowych drzwiach... Ciekaw tez jestem reakcji jego rodziny oglądającej wszystko na własne oczy.
Cysiek, owszem masz rację. Niestety takie zdezelowane drogi nie są pod tym względem jakimś wyjątkiem, mistrzów lewego pasa spotyka się na każdej drodze, nawet równej jak stół. Z własnych szybkich "zbiorów" wymienię choćby łódzki ciąg al. Włókniarzy i Jana Pawła II od Pabianickiej aż do łuku za Liściastą - tam naprawdę znacznie szybciej jedzie się prawym pasem.
Szczęście to, że autostrady i nowe eSki są jakimś cudem wolne od tej plagi. Czyżby masa ekranów dźwiękochłonnych wywoływała bardziej cywilizowane zachowania? Bo na wymienionym powyżej szlaku to akurat na estakadzie przy dworcu oraz na nowej Trasie Górnej (ekrany) ludzie jeżdżą jak albo prawie jak należy, czyli głównie prawymi pasami. Może to kwestia obecności "niestandardowej" infrastruktury?
Cysiek, owszem masz rację. Niestety takie zdezelowane drogi nie są pod tym względem jakimś wyjątkiem, mistrzów lewego pasa spotyka się na każdej drodze, nawet równej jak stół. Z własnych szybkich "zbiorów" wymienię choćby łódzki ciąg al. Włókniarzy i Jana Pawła II od Pabianickiej aż do łuku za Liściastą - tam naprawdę znacznie szybciej jedzie się prawym pasem.
Szczęście to, że autostrady i nowe eSki są jakimś cudem wolne od tej plagi. Czyżby masa ekranów dźwiękochłonnych wywoływała bardziej cywilizowane zachowania? Bo na wymienionym powyżej szlaku to akurat na estakadzie przy dworcu oraz na nowej Trasie Górnej (ekrany) ludzie jeżdżą jak albo prawie jak należy, czyli głównie prawymi pasami. Może to kwestia obecności "niestandardowej" infrastruktury?

Drop a gear and disappear!
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
Wyprzedzać z prawej strony można tylko w określonych okolicznościach, np. jak jesteśmy na jezdni jednokierunkowej. Jak ktoś blokuje lewy pas na dwukierunkowej ulicy, to zgodnie z przepisami nie możemy go wyprzedzić z prawej strony.
Ja większość samochodów wyprzedzam właśnie prawym (albo środkowym) pasem. Nawet na odcinkach gdzie droga jest dobra.
Dlatego też nie rozumiem przeciwników rejestracji w Polsce samochodów z kierownicą po prawej stronie - skoro i tak większość jeździ na brytyjską modłę, to dlaczego nie dopuszczać "anglików" które są do takiej jazdy przystosowane?
Ja większość samochodów wyprzedzam właśnie prawym (albo środkowym) pasem. Nawet na odcinkach gdzie droga jest dobra.
Dlatego też nie rozumiem przeciwników rejestracji w Polsce samochodów z kierownicą po prawej stronie - skoro i tak większość jeździ na brytyjską modłę, to dlaczego nie dopuszczać "anglików" które są do takiej jazdy przystosowane?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Mnie wczoraj starsza pani koło 60-ki Toyotą prawie bok skasował - no patrzyła się i zmieniając pas na siłę mnie zepchnęła z mojego - zjechałem bo dopiero co mi w przód wjechali więc nie chciałem mieć w ciągu tygodnia dwóch stłuczek - jeszcze powiedzą, że się wyłudza albo co. Na skrzyżowaniu wysiadłem do prowadzącej i się pytam co ona wyczynia a kobita do mnie tak - "a co sobie chamie buraczany myślisz, przecież widziałeś, że migacz miałam włączony - to nie wiesz jak się jeździ - ucz się kultury" w związku z powyższym należało się kobicie złamać rękę ale zamiast tego powiedziałem, że jest starą ku..ą na co kobita pokazała mi faka i to pięć razy - i to jest dowód na to, że gdyby złamać jej tą łapę to by nią już faka nie pokazała.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Bartek-Lodz pisze:Mnie wczoraj starsza pani koło 60-ki Toyotą prawie bok skasował - no patrzyła się i zmieniając pas na siłę mnie zepchnęła z mojego - zjechałem bo dopiero co mi w przód wjechali więc nie chciałem mieć w ciągu tygodnia dwóch stłuczek - jeszcze powiedzą, że się wyłudza albo co. Na skrzyżowaniu wysiadłem do prowadzącej i się pytam co ona wyczynia a kobita do mnie tak - "a co sobie chamie buraczany myślisz, przecież widziałeś, że migacz miałam włączony - to nie wiesz jak się jeździ - ucz się kultury" w związku z powyższym należało się kobicie złamać rękę ale zamiast tego powiedziałem, że jest starą ku..ą na co kobita pokazała mi faka i to pięć razy - i to jest dowód na to, że gdyby złamać jej tą łapę to by nią już faka nie pokazała.



Też mnie wk......ją takie okazy


- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Oczywiście że bicie 60 letniej kobiety przez młodego zdrowego gnoja jest karygodne, szkoda tylko że żyjemy w społeczeństwie nowoczesnym.
Ja bym mu kazał zapłacić kobiecie z 10 000 odszkodowania a potem złamał mu rękę - i kwita
Ale fakt jest faktem, najwięcej grubiaństwa słychać i widać od osób starszych. Bez żenady pakują się w kolejkę w supermarketach, stają na miejscach dla inwalidów, nie znają słów: proszę, przepraszam i dziękuję. To oczywiste generalizowanie, ale człowiek się spodziewa chamstwa raczej od młodzieży, stąd czasem aberracyjne reakcje. A że większość starszych ludzi uczyło się jeździć jak w Polsce było milion, a nie dwadzieścia milionów aut ?
No trudno, trzeba iść do przodu żeby stać w miejscu
Ja bym mu kazał zapłacić kobiecie z 10 000 odszkodowania a potem złamał mu rękę - i kwita

Ale fakt jest faktem, najwięcej grubiaństwa słychać i widać od osób starszych. Bez żenady pakują się w kolejkę w supermarketach, stają na miejscach dla inwalidów, nie znają słów: proszę, przepraszam i dziękuję. To oczywiste generalizowanie, ale człowiek się spodziewa chamstwa raczej od młodzieży, stąd czasem aberracyjne reakcje. A że większość starszych ludzi uczyło się jeździć jak w Polsce było milion, a nie dwadzieścia milionów aut ?
No trudno, trzeba iść do przodu żeby stać w miejscu

Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Toś mnie zszokowałBartek-Lodz pisze:Mnie wczoraj starsza pani koło 60-ki (...) nie pokazała.

To że wciąż energetycznie krewka nie dziwi, ale przemowa

maciej_ignys pisze:trzeba iść do przodu żeby stać w miejscu


A jak teraz czytam, co napisałeś, to się zastanawiam, czy w tym pędzie nie za mało się rozglądam na boki

Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 9:53 przez ciociaE, łącznie zmieniany 1 raz.
Emancipate yourselves from mental slavery
None but ourselves can free our minds
None but ourselves can free our minds
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Kiedyś, taka jedna starsza pani po 70-ce puściła mi taką wiązankę, że mimo iż należę do tych co to mają zawsze jakiś dobry tekst w rękawie to ta pani mnie wyłączyła - normalnie mózg z szoku mi się zawiesił a facet, który szedł ze mną wyjaśnić kwestie przepisów ruchu drogowego tej pani stał chyba z minutę nieruchomo a kobita tak jak trzymała w ustach peta puszczając wiązankę w naszą stronę tak z tym petem i spokojem odjechała dalej.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2555
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
Musi murarka jakowaś z niej była... takie mięcho to ino na rusztowaniach słychaćBartek-Lodz pisze:Kiedyś, taka jedna starsza pani po 70-ce puściła mi taką wiązankę, że mimo iż należę do tych co to mają zawsze jakiś dobry tekst w rękawie to ta pani mnie wyłączyła - normalnie mózg z szoku mi się zawiesił a facet, który szedł ze mną wyjaśnić kwestie przepisów ruchu drogowego tej pani stał chyba z minutę nieruchomo a kobita tak jak trzymała w ustach peta puszczając wiązankę w naszą stronę tak z tym petem i spokojem odjechała dalej.

http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2555
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
Ale wyciągasz główną zasadę z odosobnionego przypadku... ogólnie to ci ster po lewej przeszkodzi na drodze, szczególnie przy wyprzedzaniu samochodu wielkogabarytowego ale (tu przyznaję ci rację) pomoże jakbyś chciał? szarpnąć ciągnik poboczembichon pisze: Dlatego też nie rozumiem przeciwników rejestracji w Polsce samochodów z kierownicą po prawej stronie - skoro i tak większość jeździ na brytyjską modłę, to dlaczego nie dopuszczać "anglików" które są do takiej jazdy przystosowane?

http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Kierowczniczka Lancii ofiarą
Doskonale Cię rozumiem...prawy pas ma albo koleiny, albo dziury...a najgorsza jest jazda w deszcz gdzie w koleinach stoi woda a auto wtedy płynie a nie jedzie. To jest koszmar. Także gdzie prawy pas zniszczony, nie będę ukrywał ale jadę lewym...oczywiście gdy widzę w lusterku zbliżające się auto to zjeżdżam na prawy pas aby przepuścić szybszego ale oszczędność auta jest również ważna...cysiek pisze:W przypadku dróg dwupasmowych w jednym kierunku przeważnie prawy pas jest zdezelowany przez tiry i dlatego ludzie tak często jeżdżą lewym. Prawie codziennie wjeżdżam do wawy od strony Lublina. Jeśli ktoś zna tą trasę to wie o co chodzi.
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Kierowniczka Lancii ofiarą
No tak, jazda lewym pasem w imię oszczędności samochodu. Jak pada. Albo jak padało. Albo jak będzie padać. Albo jak mi się tak chce i nikomu nic do tego, bo to mój kotek i będę go ru**ał kiedy chce!
Kiedyś sobie pomyślałem, że rozwiązaniem takiego problemu było by remontowanie TYLKO prawego pasa. Ciekawe, czy ci sami ludzie dalej by jeździli lewym? Może byłby to dobry sposób nauczenia ludzi kultury, a potem jakby już im jazda po prawej stronie weszła w krew - remontować całość drogi.
Z ciekawych argumentacji "dlaczego jadę jak buc" przytoczę jeszcze kolegę, z którym wracałem jako pasażer w Austrii. Gdy zapytałem go, dlaczego nie zjeżdża na prawy pas, tylko sunie tym lewym, odpowiedział: "bo jak zmieniam pas to opony mi się zużywają".
Kiedyś sobie pomyślałem, że rozwiązaniem takiego problemu było by remontowanie TYLKO prawego pasa. Ciekawe, czy ci sami ludzie dalej by jeździli lewym? Może byłby to dobry sposób nauczenia ludzi kultury, a potem jakby już im jazda po prawej stronie weszła w krew - remontować całość drogi.
Z ciekawych argumentacji "dlaczego jadę jak buc" przytoczę jeszcze kolegę, z którym wracałem jako pasażer w Austrii. Gdy zapytałem go, dlaczego nie zjeżdża na prawy pas, tylko sunie tym lewym, odpowiedział: "bo jak zmieniam pas to opony mi się zużywają".

Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD