Relacja z oględzin Kappa 3.0
Relacja z oględzin Kappa 3.0
Dziś wczesnym rankiem zrobiłem sobie wycieczkę za Jarocin po Kappę z ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/lancia-kappa-CID5- ... 364fd7ad93
Od początku:
Buda CAŁA do mniejszych lub większych napraw blacharskich oraz do malowania (każdziutki element). W auto uderzył dzik z boku w okolice drzwi kierowcy. Całe było malowane, ale ktoś masakrycznie spartaczył robotę i z całego auta odchodzi lakier.
Listwa chrom z klapy oderwana (jest połamana)
Felgi stan średni, brak jednego dekielka i w jednym brak znaczka.
Opony tylko zimówki, stan przeciętny.
Linka maski zerwana - otwieranie za pomocą drucika wystającego z grilla
Pod maską - tradycyjnie rozwalone kolanko z dolotu, zaklejone jakąś taśmą i kawałkiem puszki...
Piski z okolic paska wielorowkowego
Czarniawy płyn w zbiorniczku wyrównawczym
Wyjątkowo niedbale położona instalacja LPG, pół metra kabli zalepione taśmą izolacyjną rzucone na silnik, listwa wtrysków ustawiona tak, że nie mieści się pokrywa cewek (zdjęta)
Gaz BRC z 2008 roku z dużą butlą w bagażniku, pracuje identycznie jak na benzynie.
Auto od min 8 lat jeździ na oleju mineralnym, wymieniony dwa miesiące temu, stan/kolor OK.
Silnik w miarę suchy, mocno kuleje i telepie na wolnych obrotach (bez różnicy PB/LPG) na wysokich obrotach OK.
Odpala dobrze (zastałem ciepły, 75')
Wyraźne cykanie z pod maski przy każdym otwarciu drzwi, przy naciskaniu hamulca bardzo głośny klik w kabinie?
Elektryka szyb, klima, lusterka itp działają.
W środku niezła skóra (fotel kierowcy gorzej, ale myślę do odratowania) - elektryka OK, kierownica jednostronnie zdarta, ale bez tragedii.
Zawieszenie przód OK, tył siedzi fest, fabrycznie było elektrycznie zawieszenie (niwomaty?) wsadzone zwykłe amory. Zbieżność do ustawienia.
Wydech wymieniony na nieoryginalny, rzekomo tłumikarz coś dobrał.
Auto jakąś tam moc ma, skrzynia pracuje dobrze.
Hamulce brzytwa, Brembo, nowe tarcze i klocki. Ręcznego brak.
Kontrolka Check nie gaśnie nigdy.
Rozrząd ok 40kkm najechane.
Pewnie coś zapomniałem jeszcze, ale jak coś to proszę pytać, przetrzepałem auto dość dokładnie.
Na robienie zdjęć nie miałem czasu, na zdjęciu z ogłoszenia zaznaczyłem w jakie sposób schodzi lakier...
Po wyliczeniu defektów i mocnej negocjacji do zabrania za 4k, ja się jednak nie zdecydowałem...
Pozdrawiam.
http://olx.pl/oferta/lancia-kappa-CID5- ... 364fd7ad93
Od początku:
Buda CAŁA do mniejszych lub większych napraw blacharskich oraz do malowania (każdziutki element). W auto uderzył dzik z boku w okolice drzwi kierowcy. Całe było malowane, ale ktoś masakrycznie spartaczył robotę i z całego auta odchodzi lakier.
Listwa chrom z klapy oderwana (jest połamana)
Felgi stan średni, brak jednego dekielka i w jednym brak znaczka.
Opony tylko zimówki, stan przeciętny.
Linka maski zerwana - otwieranie za pomocą drucika wystającego z grilla
Pod maską - tradycyjnie rozwalone kolanko z dolotu, zaklejone jakąś taśmą i kawałkiem puszki...
Piski z okolic paska wielorowkowego
Czarniawy płyn w zbiorniczku wyrównawczym
Wyjątkowo niedbale położona instalacja LPG, pół metra kabli zalepione taśmą izolacyjną rzucone na silnik, listwa wtrysków ustawiona tak, że nie mieści się pokrywa cewek (zdjęta)
Gaz BRC z 2008 roku z dużą butlą w bagażniku, pracuje identycznie jak na benzynie.
Auto od min 8 lat jeździ na oleju mineralnym, wymieniony dwa miesiące temu, stan/kolor OK.
Silnik w miarę suchy, mocno kuleje i telepie na wolnych obrotach (bez różnicy PB/LPG) na wysokich obrotach OK.
Odpala dobrze (zastałem ciepły, 75')
Wyraźne cykanie z pod maski przy każdym otwarciu drzwi, przy naciskaniu hamulca bardzo głośny klik w kabinie?
Elektryka szyb, klima, lusterka itp działają.
W środku niezła skóra (fotel kierowcy gorzej, ale myślę do odratowania) - elektryka OK, kierownica jednostronnie zdarta, ale bez tragedii.
Zawieszenie przód OK, tył siedzi fest, fabrycznie było elektrycznie zawieszenie (niwomaty?) wsadzone zwykłe amory. Zbieżność do ustawienia.
Wydech wymieniony na nieoryginalny, rzekomo tłumikarz coś dobrał.
Auto jakąś tam moc ma, skrzynia pracuje dobrze.
Hamulce brzytwa, Brembo, nowe tarcze i klocki. Ręcznego brak.
Kontrolka Check nie gaśnie nigdy.
Rozrząd ok 40kkm najechane.
Pewnie coś zapomniałem jeszcze, ale jak coś to proszę pytać, przetrzepałem auto dość dokładnie.
Na robienie zdjęć nie miałem czasu, na zdjęciu z ogłoszenia zaznaczyłem w jakie sposób schodzi lakier...
Po wyliczeniu defektów i mocnej negocjacji do zabrania za 4k, ja się jednak nie zdecydowałem...
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 13:18 przez Helios, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0
Wklej zdjęcia albo śmietnik!!!
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0
Ja moje cudo jak od BOR kupowałem też miała mineralny i kulała - olej zmieniłem na 10W40 i o dziwo nie bierze a kulała przez nieszczelne uszczelki pod baranami.
Myślę, że 4 tysie za 2000 rok można przeżyć - praktycznie wartość części. Tyle, że jak ktoś nie zna się na tym aucie i chce dać naprawiać mechanikowi to z kieszeni trochę mu kasy wyciągną - bardziej martwiłbym się tym LPG. Dlatego wolę kupować auta bez LPG i samemu sobie założyć - wtedy wiem co mam.
Myślę, że 4 tysie za 2000 rok można przeżyć - praktycznie wartość części. Tyle, że jak ktoś nie zna się na tym aucie i chce dać naprawiać mechanikowi to z kieszeni trochę mu kasy wyciągną - bardziej martwiłbym się tym LPG. Dlatego wolę kupować auta bez LPG i samemu sobie założyć - wtedy wiem co mam.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0
Cena tak jak za części, dobrze prawisz
Silnik i skrzynia z 2k
felgi jakby poprawił nieco też kilka stówek
Skóra do polifta może i z 1k
Brembo nowe tarcze i klocki też pare stówek i już jest cena za auto
Bo jakbym szykował dla siebie... to wartość bym yyyy potroił, samo dobre malowania i naprawy blachy to już cena x2
Silnik i skrzynia z 2k
felgi jakby poprawił nieco też kilka stówek
Skóra do polifta może i z 1k
Brembo nowe tarcze i klocki też pare stówek i już jest cena za auto

Bo jakbym szykował dla siebie... to wartość bym yyyy potroił, samo dobre malowania i naprawy blachy to już cena x2
Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0
Ja dzwoniłem do tego Pana i powiedział że rozrząd przy 220 tyś km wymieniony.Bok miał być tylko przerysowany,okazuje się,że dzik:) podobno drugi właściciel,fajny automat i skóra reszta moim zdaniem do du...

Lancia K. Sedan 2.0 turbo
Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0
Teraz ma auto ponad 250k więc to ok 40k temu rozrząd, wszystko co ważne chyba udało mi się opisać.Radson pisze:Ja dzwoniłem do tego Pana i powiedział że rozrząd przy 220 tyś km wymieniony.Bok miał być tylko przerysowany,okazuje się,że dzik:) podobno drugi właściciel,fajny automat i skóra reszta moim zdaniem do du...