To na szczęście nie jest pierwszy selesped z Alfy.
Na plus - już się tak nie psuje
Noi odciąża kierowcę od przekładania lewarkiem.
Na minus czas zmiany biegów i co gorsza sterownik , który robi to w zupełnie nieodpowiednim momencie.
Włączanie się do ruchu i wyprzedzanie , na początku było katorgą, dopiero po ok pół roku się przyzwyczaiłem.
Wiem , wiem wkładka kierowcy- ale opcja - ty mu w gaz , a on zmienia bieg( dość wolno ) skutecznie uruchamiała u mnie wiązankę w stylu #$^%@$&*&

a u gości którym akurat w tym momencie wymusiłem , kontrolkę ABS-u i podobną wiązankę.
Nie polecam, drugi raz nie kupię - albo klasyczny automat( zdecydowanie ) albo z braku laku manual.
Psuć to to się nie chcę - a jak zechcę, to bez komputera nawet sprzęgła nie wymienisz.

byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
