Dzięki. W takim razie pewnie pójdę w felgi z Thesisa.
Kolejne pytania. Kappa jest z 27/05/1997r, a więc sprzed liftingu. Słyszałem, że różni się (na gorsze) kilkoma technicznymi niuansami, między innymi zestawem rozrządu - rozumiem, iż żaden z dostępnych w sklepach/hurtowniach np
tu nie będzie to ten, którego potrzebuję? Jak dobrać zestaw rozrządu?
Jaka skrzynia biegów znajduje się w mojej kappie z automatem? Tu również znajduję sprzeczne informacje, wg. źródeł, do 1998r montowano ZF 4HP18EH, a od 98r włącznie 4HP20.
Ostatnia sprawa - (kappy jeszcze fizycznie nie mam, jest dopiero w drodze do mnie

) - jak wygląda sprawa dostępu do alternatora w coupe 3.0 v6, trudny jest dostęp, wymaga rozbierania wielu rzeczy po drodze?
Dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam z Krakowa.
EDIT: znalazłem na zestawie rozrządu BOSCHA, będącego ekwiwalentem wszystkich rozrządów w sensownych cenach z w/w linku informację, iż owy - 185-cio ząbkowy pasek + rolki mają zastosowanie w kappach od 4/1997 - tutaj i moja kappa łapałaby się. Jak wynika z Waszego doświadczenia? Jak sprawdzić organoleptycznie, jaki zestaw mam zakupić?
Pozdrawiam raz jeszcze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.