Post
autor: ASSOLUTO » 29 wrz 2006, 16:13
mam ten sam problem z kierownicą (takie same objawy), i tak to chciałem rozwiązać (uwaga opis jest trochę dłuugi):
epizode 1 - pojechałem na sprawdzenie zbieżności, "fachowcy" przy pomocy swojego komputerka wykryli że cała zbieżność jest sp........ona, pokręcili trochę z tyłu, pokręcili trochę z przodu i komputerek powiedział że wszystko jest OK. Po wyjechaniu z warsztatu okazało się że kierownica zachowuje się tak samo jak przed regulacją.
epizode 2 - ponowne ustawienie zbieżności ty razem tylko z przodu, z ustawieniem jazdy na wprost (czego nie zrobili za pierwszym razem !!!), doważanie przednich kół, kręcenie przy drążkach kierowniczych. Po wyjechaniu z warsztatu okazało się że kierownica jest bardziej przekoszona w lewo niż była przed regulacją (powtórną !!!), diagnoza ustawiacza "ja już nie wiem jak to zrobić" a komputerek mówi znowu że wszystko jest OK. diagnoza moja "ustawiacz jest do d..py i kręcił drążkami nie w tą stronę co powinien.
epizode 3 - pojechałem do innego warsztatu "fachowców" poleconych, podnieśli auto i kazali usunąć luzy w przednim zawieszeniu, inaczej nie biorą się za zbieżność.
diagnoza że kierownica jest przesunięta o 1 ząbek jest możliwa, ale żeby ktoś zdejmował kółko w kapiszonie to musiał mieć poważny powód
pozdrawiam
ASSOLUTO
była Kappa Coupe 2,4 V.I.S. 1997r.
była ZETA 2,0JTD 2001r.
jest Kappa 3.0LX automat 1999r.