Post
autor: piterstilo » 07 sie 2017, 18:28
Felgi muszą być oddawane bez opon, bo tam nie ma możliwości demontażu.Na 250zł fachowiec wycenił całość. Pomalowanie oryginalnym lakierem kosztowałby ok 1000zł. Alufelgi to były oryginalne fiatowskie 17-tki w takim stalowo-metalicznym kolorze. Zdecydowałem się dopłacić jeszcze 50zł do bezbarwnego lakieru.
Po naprawie alufelgi wyglądały rewelacyjnie. Oczywiście znawca tematu dostrzegłby brak oryginalnego koloru.
Ja byłem zadowolony, bo przed naprawą wyglądały strasznie. Trwałość powłoki: przez dwa sezony letnie, nic się nie działo. Potem sprzedałem auto, więc nie wiem czy dalej tak samo się trzymają.
Regeneracja trwała kilka tygodni, ale mi się nie śpieszyło, bo to były koła na sezon letni.
Nie było problemu z kolorem na dekielkach. To były małe czerwone znaczki Fiata, notabene zakupiłem okazyjnie nówki, bo stare były wyblakłe.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM