
Mam ja od paru tygodni no i pojawily sie dziwne zjawiska:
przestal dzialac przycisk zmniejszania glosnosci z kierownicy no i czasami radio dostaje krecka-ni stad ni z owad glosnosc idzie na max, albo zaczyna sobie przeszukiwac eter w poszukiwaniu stacji radiowych tak jakbym z kierownicy nacisnal przycisk od tego... Wydaje mi sie (choc nie na 100%) ze jest to zwiazane z kreceniem kierownica i tu mam pytanie: w jaki sposob rozwiazane jest polaczenie przyciski na kierownicy-radio.Kierownica sie kreci no i... no wlasnie co?jakies slizgajace sie polaczenia? No i jak sie do tego dostac:)?A moze to standardowy problem w lybrze i jest jakies standardowe rozwiazanie??
Druga sprawa: okno od strony kierowcy po zamknieciu go automatycznie przechodzi do otwierania, ale nie otwiera na max tylko do poziomu ze szyba wystaje jakies 5-10 cm nad drzwi (nie ma znaczenia czy to sterowane od kierowcy czy tez pasazera).Zeby to ominac trzeba kombinowac z przerywaniem zamykania tuz przed zamknieciem na calego i domykaniem ale to takie durne klikanie przyciskiem od szyby....Niestety nie mam pojecia jakie jest sterowanie szyb czy to zwykly uklad krancowkowo-przekaznikowy czy tez jakis mikroprocesor.Wyglada na madrzejsze bo czasami przycisk wysterowuje okno do max otwarcia a czasami skacze po pare cm.Szukalem informacji w instrukcji ale nie ma tam nic szczegolowego a wyglada mi na to ze mozna sobie zmieniac sposob reakcji szyby na przycisk, tylko jak??A moze to wcale nie jest takie madre tylko sie chrzani i glupieje a ja sobie mysle nie wiadomo co

bede bardzo wdzieczny za pomoc bo po stronie pasazera jezdzi zwykle moja luba a ona nie ma zaciecia do klikania-"Jak nacisne to ma isc i koniec!"
pzdr grzesiek bordowa Lybra 1,9 JTD