Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Witam to moj drugi temat dzisiaj i mam wrazenie ze nie ostatni, moje auto sie chyba sypie w sumie ma juz 11 lat, ale przejde do sedna tematu ostatnio zaczelo mnie draznic glosne wycie tak jak by silnika przy wkrecaniu sie na obroty czy to 1 bieg czy 2 3 4 5 6 tki zadko urzywam, olej wymienialem w grudniu razem zfiltrem oraz filtrem powietrza i w sumie jest chyba tak samo. Nie wiem czy to ja jestem przewrazliwiony czy ten typ tak ma czy to moze skrzynia biegow ktora tez juz daje o sobie znac 1 , 2 ka haczą i drazek zmiany biegow sie rusza szarpie autem czyli pewnie dwumasa albo sprzeglo padaja niewiem poprostu mam wrazenie ze jeżdżę tykajaca bombą ktora mnie pusci z torbami. Auto napewno przyspiesza i nie czuje znaczacej utraty moc jest chyba ok, pali bez problemu . Pomozcie koledzy !poradzcie cos !
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 mar 2019, 11:41
- Imię: Przemek
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 256
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
jak wspomniał poprzednik wygląd to na skrzynię biegów M32 , jeśli na wolnych obrotach silnik zachowuje się normalnie nie hałasuje i na postoju podczas dodawania gazu jego dźwięk jest normalny a hałas słyszysz tylko podczas jazdy - szukaj mechaniora od skrzyń
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Dzięki za odpowiedzi, będe jechal do Bcs Sosnowiec i jestem ciekaw ile zapłacę z tego co sie orientowalem to jest roznie od 1500 nawet o do 3500 czy to prawda? ktos juz z was robil skrzynie ? Jakie koszta ?Aha i jeszcze jedno czy moze byc tez tak ze nagle sie okaze ze jeszcze jest do roboty dwumasa i sprzęglo ? Bo jak tak to chyba sprzedam ten samochód po pieniadzach, bo z tego co poczytalem jeszcze na naszym forum o Dellcie to szok! wydechu brak zamienników albo ograniczony wybor, chlodniczka oleju to samo , sprężyny i cos tam jeszcze brak albo duze kwoty i to sa dosc spore kwoty.
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
viewtopic.php?f=186&t=78889Serioussam pisze: ↑22 mar 2019, 20:17 Dzięki za odpowiedzi, będe jechal do Bcs Sosnowiec i jestem ciekaw ile zapłacę z tego co sie orientowalem to jest roznie od 1500 nawet o do 3500 czy to prawda? ktos juz z was robil skrzynie ? Jakie koszta ?Aha i jeszcze jedno czy moze byc tez tak ze nagle sie okaze ze jeszcze jest do roboty dwumasa i sprzęglo ? Bo jak tak to chyba sprzedam ten samochód po pieniadzach, bo z tego co poczytalem jeszcze na naszym forum o Dellcie to szok! wydechu brak zamienników albo ograniczony wybor, chlodniczka oleju to samo , sprężyny i cos tam jeszcze brak albo duze kwoty i to sa dosc spore kwoty.
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Przy przebiegu 150-200 tys. km. dwumasa może być do wymiany, a z nią prawdopodobnie i sprzęgło oraz profilaktycznie wysprzęglik (~1500). Cenowo nie ma tragedii, to nie multiair.Serioussam pisze: ↑22 mar 2019, 20:17 Dzięki za odpowiedzi, będe jechal do Bcs Sosnowiec i jestem ciekaw ile zapłacę z tego co sie orientowalem to jest roznie od 1500 nawet o do 3500 czy to prawda? ktos juz z was robil skrzynie ? Jakie koszta ?Aha i jeszcze jedno czy moze byc tez tak ze nagle sie okaze ze jeszcze jest do roboty dwumasa i sprzęglo ? Bo jak tak to chyba sprzedam ten samochód po pieniadzach, bo z tego co poczytalem jeszcze na naszym forum o Dellcie to szok! wydechu brak zamienników albo ograniczony wybor, chlodniczka oleju to samo , sprężyny i cos tam jeszcze brak albo duze kwoty i to sa dosc spore kwoty.
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Jeżeli to faktycznie wina skrzyni M32, to przecież tak miało być.Serioussam pisze: ↑20 mar 2019, 15:25 Witam to moj drugi temat dzisiaj i mam wrazenie ze nie ostatni, moje auto sie chyba sypie w sumie ma juz 11 lat, ale przejde do sedna tematu ostatnio zaczelo mnie draznic glosne wycie tak jak by silnika przy wkrecaniu sie na obroty czy to 1 bieg czy 2 3 4 5 6 tki zadko urzywam, olej wymienialem w grudniu razem zfiltrem oraz filtrem powietrza i w sumie jest chyba tak samo. Nie wiem czy to ja jestem przewrazliwiony czy ten typ tak ma czy to moze skrzynia biegow ktora tez juz daje o sobie znac 1 , 2 ka haczą i drazek zmiany biegow sie rusza szarpie autem czyli pewnie dwumasa albo sprzeglo padaja niewiem poprostu mam wrazenie ze jeżdżę tykajaca bombą ktora mnie pusci z torbami. Auto napewno przyspiesza i nie czuje znaczacej utraty moc jest chyba ok, pali bez problemu . Pomozcie koledzy !poradzcie cos !
Przepis jest prosty: słabej jakości łożyska, niewłaściwy gatunkowo olej przekładniowy
i w niewystarczającej ilości.
Konstruktorzy z GM zaprojektowali tę skrzynię z myślą o pierwszym kliencie.
Ten sprzeda auto najpóźniej po 5 latach, więc awaria nie musi być jego zmartwieniem.
Chyba, że nadal uparcie użytkuje auto- znaczy się nie stać go na nowe,
więc nie ma co się nim przejmować.
Jak w tym dowcipie o Stalinie: mógł zabić a tylko zwrócił uwagę.
Tak samo w tej sytuacji: przecież mogło spłonąć jak BMW, a tylko się skrzynia zepsuła.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
I tak jeżdżę i jeżdżę i powiem wam ze mam mieszane uczucia czy to aby skrzynia biegów, mam wrażenie ze wszystko rzęzi jak by silnik nie mial oleju. No chyba ze poprostu nigdy nie mialem stycznosci z uszkodzona skrzynia i nieznam takich objawów. I mam wrażenie ze jest coraz gorzej : ( .
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 256
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
A może już obudowa skrzyni poleciała - to podobno efekt końcowy wyrywa kawałek obudowy i cały olej wypłynie . Stąd może te odgłosy
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
No i bylem w firmie ktora zajmuje sie skrzyniami, gosciu posluchal, przejechal sie ze mna poobserwowal, i stwierdził ze to nie koniecznie, skrzynia biegów a to ze w aucie jest jak by glosniej to moze byc przyczyną, peknietego kolektora wydechowego, albo np silnik badz skrzynia wpada w wibracje bo np sa rozwalone poduszki silnika albo skrzyni nawet zwrocil mi uwagę ze tak jakby na wolnych obrotach auto wibruje, poczytalem tez troche o glosnej pracy t jeta na forum nuova bravo i zeczywiscie pojawialy sie wpisy o glosnym silniku i poduszkach. Jest jeszcze mozliwosc rozsypujacego sie katalizatora, ktory tez moze powodowac glosniejsza prace auta . Niestety na sam koniec powiedzial ze tak czy siak kiedys przyjdzie czas ze bede musial zrobic ta skrzynie kwestia czasu.
- krzysztofjaworski
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 maja 2019, 17:05
- Imię: KrzychuJ
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Znaczący wzrost głosu pracy silnika miałem przy pękniętym kolektorze . Delikatne wibracje na wolnych obrotach też mam , niby poduszki są ok ale nie warto słuchać mechaników i je wymienię z przypływem milionów złotówek . Wspaniała skrzynię robiłem w zeszłym roku ale objawiało się to delikatnym szumem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta (2008) 1.4 T-jet Platino
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 maja 2015, 12:14
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
A czemu milonow zlotowek,? z tego co orientowalem sie w cenach zamiennikow poduszek nie sa az takie drogie chyba ze o czyms znowu nie wiem tak jak o wielu innych rzeczach jak np super kosmiczne sprezyny w cenie 660 zl za sztukę do zawieszenia mcpherson w ktorym za lacznik placisz jak za flaszke wodki a za sprezyne jakbys mial budowac sportowy bolid kowa jego mac albo np 980 zl za chlodniczke oleju, w ktorej nie da sie wymienic uszczelek bo nie występują plus do tego np wspominany kolektor,dwumas skrzynia m32 i depresja murowana 

Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
W serwisie uszczelki nie kupisz, ale tutaj owszemSerioussam pisze: ↑14 maja 2019, 0:07 np 980 zl za chlodniczke oleju, w ktorej nie da sie wymienic uszczelek bo nie występują

Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Podobnie sprawa wygląda z gumami stabilizatora. Procedura serwisowa przewiduje wymianę całego stabilizatora.ceva pisze: ↑14 maja 2019, 7:48W serwisie uszczelki nie kupisz, ale tutaj owszemSerioussam pisze: ↑14 maja 2019, 0:07 np 980 zl za chlodniczke oleju, w ktorej nie da sie wymienic uszczelek bo nie występująhttps://www.olx.pl/oferta/uszczelka-chl ... mr47v.html .
Ale można sobie poszukać kupić gumy dedykowane do modelu.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- krzysztofjaworski
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 maja 2019, 17:05
- Imię: KrzychuJ
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Delta III 1.4 t jet 120 hp- wyjacy silnik ? Glosniej niz bylo ?
Jest jeszcze "rura" od pompy wody , podobno trzeba wymienić cała bo sama wymiana uszczelki nie pomoże : D
Lancia Delta (2008) 1.4 T-jet Platino