Thesis bez skyhook.
Thesis bez skyhook.
Dobry wieczór, robimy tu doświadczenia na Teresce. Wstawiliśmy normalne amortyzatory gazowo-olejowe.
Jak wyrzucić skyhook z systemu?
Jak wyrzucić skyhook z systemu?
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis bez skyhook.
Tak zepsuć Thesis... to wszyscy upgradują Executive do Emblema-y, a Ty zdegradowałeś swoją do Aziende
p.s. Odpinasz centralkę Skyhook-a i robisz osiowanie Proxy...


p.s. Odpinasz centralkę Skyhook-a i robisz osiowanie Proxy...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis bez skyhook.
Flyman ma już od dawna te amory od aziende,chyba też bym spróbował na jego miejscu alee to bez sensu sorry
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis bez skyhook.
Ciekawe ilu z was ma po powiedzmy 200kkm w pełni sprawne skyhooki...
Także lepiej chyba wsadzić bez elektroniki, ale sprawne nowe zwykłe.
Szczerze to nie wierze żeby różnica w jeździe była odczuwalna
Także lepiej chyba wsadzić bez elektroniki, ale sprawne nowe zwykłe.
Szczerze to nie wierze żeby różnica w jeździe była odczuwalna

- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis bez skyhook.
Na pewno jest... jakby się przesiąść z XM do Polonez-a... Skyhook jak jest sprawny, jest zajebfajny...
Zapewne te Aziendowe amory to złoty środek... czyli będzie nurkować przy hamowaniu, bardziej przechylać na zakrętach, i będzie gorszy komfort...
Zapewne te Aziendowe amory to złoty środek... czyli będzie nurkować przy hamowaniu, bardziej przechylać na zakrętach, i będzie gorszy komfort...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis bez skyhook.
Czy różnica jest to niech Flyman się wypowie,w mojej Teresie czuć zmianę sztywności w zależności od prędkości więc chyba jeszcze sprawne,auto ma 148tys km przebiegu.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
-
- Klubowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: 06 sie 2017, 23:31
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Thesis bez skyhook.
Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie dapietrek125 pisze: ↑04 sie 2019, 20:51 Tak zepsuć Thesis... to wszyscy upgradują Executive do Emblema-y, a Ty zdegradowałeś swoją do Aziende![]()
![]()
p.s. Odpinasz centralkę Skyhook-a i robisz osiowanie Proxy...

Pozdrawiam Młody Maniak
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis bez skyhook.
Amory Skyhook są zestrojone dosyć miękko... podczas jazdy krętą lokalną drogą Thesis płynie niczym Berliet PR100... wystarczy jednak gwałtownie ruszyć kierownicą, aby system zareagował i usztywnił amory, i to czuć, Aziendowe nie mogą być tak miękko zestrojone, bo przy gwałtownym ruchu kierownicą Thesis wyleciała by z drogi... wiec będą sztywniejsze = mniejszy komfort... nie mogą być tez zbyt twarde więc będą przechyły na zakrętach... skyhook dostaje sygnał z wyłącznika świateł Stop i usztywnia amory zapobiegając nurkowaniu... na Aziendowych będzie nurkować... może nie tak jak Poldek ... ale różnice w stosunku do sprawnego Skyhook-a muszą być...
Jeżeli Flyman miał uszkodzone Skyhook-i (koła odrywały się na nierównościach od jezdni) to wymiana na nówki Aziendowe jest jak najbardziej wskazana... jeżeli wymienił sprawne na sprawne to bezsensu...
Jeżeli Flyman miał uszkodzone Skyhook-i (koła odrywały się na nierównościach od jezdni) to wymiana na nówki Aziendowe jest jak najbardziej wskazana... jeżeli wymienił sprawne na sprawne to bezsensu...
Jeżeli osiowanie nic nie da, to trza przekodować Body kompa... bo Skyhook gada z Body...Młody Maniak pisze: ↑04 sie 2019, 21:56 Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie da![]()
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis bez skyhook.
Wróciłem do domu, przejechane 112 km po różnych nawierzchniach z różnymi prędkościami.
Na szybko... nie żałuję.
Na trasie przy wyższych prędkościach jest mniej komfortowo, ale różnica nie zabija.
Poprzeczne nierówności, łączenia asfaltów, przerwy na mostach łyka łagodnej i ciszej.
Przy małych prędkościach wybiera nierówności zdecydowanie lepiej.
Faktycznie, w zakrętach czuć różnicę, Thesis się pochyla, przy ostrym hamowaniu nie nurkuje i nie trze zderzakiem o glebę.
Mając na uwadze, że mam ręcznie robione sprężyny (przynajmniej jeszcze całe) to moja Teśka jest twardsza niż fabryczna.
Bardzo jestem ciekaw, jakby było na sprężynach ori.
W sumie jest lepiej.
Trzeba tylko skasować błąd, osiowanie nie pomogło.
Na szybko... nie żałuję.
Na trasie przy wyższych prędkościach jest mniej komfortowo, ale różnica nie zabija.
Poprzeczne nierówności, łączenia asfaltów, przerwy na mostach łyka łagodnej i ciszej.
Przy małych prędkościach wybiera nierówności zdecydowanie lepiej.
Faktycznie, w zakrętach czuć różnicę, Thesis się pochyla, przy ostrym hamowaniu nie nurkuje i nie trze zderzakiem o glebę.
Mając na uwadze, że mam ręcznie robione sprężyny (przynajmniej jeszcze całe) to moja Teśka jest twardsza niż fabryczna.
Bardzo jestem ciekaw, jakby było na sprężynach ori.
W sumie jest lepiej.
Trzeba tylko skasować błąd, osiowanie nie pomogło.
-
- Klubowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: 06 sie 2017, 23:31
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Thesis bez skyhook.
Body tylko i wyłącznie daje sygnał o prędkości pojazdu do centralki zawieszeniapietrek125 pisze: ↑04 sie 2019, 22:03
Jeżeli osiowanie nic nie da, to trza przekodować Body kompa... bo Skyhook gada z Body...Młody Maniak pisze: ↑04 sie 2019, 21:56 Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie da![]()

Pozdrawiam Młody Maniak
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis bez skyhook.
Skyhook jest podpięty pod Body i pod liczniki...więc trzeba wykodować skyhook-a albo z Body albo z liczników albo z jednego i z drugiego...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Klubowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: 06 sie 2017, 23:31
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Staroźreby
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2132
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis bez skyhook.
Nosz... to ze mnie szczęściarz.
Moja ma 295000 i działają.
Skąd masz takie wnioski?
Re: Thesis bez skyhook.
Bo trochę tego już widziałem, rozebrałem i wymieniałem ludziom. Ogólnie z 20kpl.LUKIThesis pisze: ↑05 sie 2019, 22:18Nosz... to ze mnie szczęściarz.
Moja ma 295000 i działają.
Skąd masz takie wnioski?
To odbiję piłeczkę, skąd wiesz czy masz 100% sprawne, oraz czy może ktoś ich kiedyś nie wymienił na nowe?
Iloma kierowałeś tetrisami? Powiedz nam jak działają sprawne, a jak zepsute, a jak trochę zepsute?
Nawet mimo tego, że jakimś niewytłumaczalnym cudem miałbyś 100% sprawne ori skyhooki to dam sobie rękę uciąć, że to ewenement.