
Mam do Was prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety, która jest częścią pracy licencjackiej mojego syna Michała: ANKIETA
Ankieta niestety nie dotyczy marki Lancia, ale cóż, takie czasy

----------------
Poniższe akapity (nie musicie czytać, by wypełnić ankietę) pozwolą wam dowiedzieć się czego dokładnie badanie dotyczy.
Przedsiębiorstwo Tesla wyróżnia się na rynku poprzez bardzo skuteczne użycie mediów społecznościowych w celach wizerunkowych. Obecnie żaden producent samochodów nie może pozwolić sobie na zignorowanie strategii w social media, jako, że 95% osób, które kupują jakikolwiek samochód poszukują informacji online na którymś z etapów zakupu. Strony internetowe i firmowe profile stały się wirtualnymi salonami. Prawie wszystkie samochody Tesli sprzedawane są za pośrednictwem internetu, pomimo tego, że Tesla wydaje na reklamę znacznie mniej niż konkurenci. Zaangażowanie użytkowników na profilach społecznościowych Tesli jest jednak niespotykanie duże. Klienci stają się ambasadorami marki i chętnie publikują posty na temat firmy (user generated content).
Innowacje i nowe produkty przedsiębiorstwa są często bardzo medialne, co sprzyja powstawaniu wirusowych treści na ich temat. Na wizerunek Tesli duży wpływ ma Elon Musk, który jest twarzą przedsiębiorstwa i realizuje jeszcze inne projekty takie jak SpaceX i The Boring Company. Na twitterze obserwuje go 27 mln osób i za jego sprawą informacje o Tesli bardzo często pojawiają się w różnego rodzaju mediach. Tesla ma bardzo mocną wizję i misję - można powiedzieć, że sprzedawane są nie tylko samochody, ale i styl życia. Ze względu na innowacyjność, samochody Tesli są też interesujące dla entuzjastów nowych technologii, niekoniecznie zainteresowanych szeroko pojętą motoryzacją.
Celem ankiety jest sprawdzenie jak skuteczne są działania wizerunkowe Tesli.
Serdeczne dzięki za pomoc!