Fabryczny IC ma wymiary rdzenia ok. sz. 300 x wys. 200 x gr. 60mm + dostawki z plastiku. Wejście / wyjście fi 60mm. Żebrowanie naprzemienne / zagęszczone. Wyjścia: boczne dolne i górne skośne do środka rdzenia w jednej osi.
Chłodnica po za Detltą II siedzi też w FC 2.0 16VT i 20VT oraz w Alfie 155 2.0 16VT
Po małym poszukiwaniu znalazłem dość podobne wymiarami i przyłączami chłodnice:
1.NRF 30441 lub 30442 (prawa i lewa) do Porsche 911 ( o dziwo kosztuje jakieś śmieszne pieniądze... śmieszne w sensie coś małe - ok. 150zł i 200zł i to w regularnym sklepie, aż to podejrzane, zwłaszcza że to chłodnica do Porsche od wcale nie takiego najgorszego producenta). Wzmagała by przerobienia jednego wyjścia na boczne lub może 30442 będzie pasowała bez przerobienia.
2. Termotec DAF001TT, ale wymagało by to przełożenie plastików na oryginalne - a to może nie być tak prosta operacja, bo trzeba rozgiąć pierścienie trzymające i rozkleić plastiki i odwrócić ten proces na oryginalnych, nie mniej rdzeń pasuje prawie 1:1 (koszt. ok. 250zł)
na razie tyle znalazłem jak coś jeszcze wynajdę wrzucę
Ewentualnie nietresująca mnie też custom'owe IC - jaki to koszt, kto takie rzeczy robi i co to warte?
P.S: ewentualnie może mi ktoś cynknać fotkę z boku i od frontu fabrycznego IC na fabrycznym mocowaniu oraz sprawdzić ile jest jeszcze miejsca nadprogramowo do poszczególnych elementów??? , tak by znać maksymalne wymiary przestrzeni do montażu IC

