Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Witam, kłopot jaki mam nie pozwala na komfortową jazdę w lecie. Klimę włączam ponieważ temp na zewnątrz wysokie i cyrk w aucie.
Prawa strona zachowuje się tak jak ustawiam czyli np. chłodne wieje powietrze a po stronie lewej masakra - leci ciepłe powietrze mimo że ustawione LOW. Co poradzić na taki defekt? Czytałem kiedyś że operacja może być bardzo skomplikowana. Proszę o pomoc.
Prawa strona zachowuje się tak jak ustawiam czyli np. chłodne wieje powietrze a po stronie lewej masakra - leci ciepłe powietrze mimo że ustawione LOW. Co poradzić na taki defekt? Czytałem kiedyś że operacja może być bardzo skomplikowana. Proszę o pomoc.
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Aktywatory... Zrób test klimy i zobacz jakie cyferki wyskakują.
"1. Dokonać "key-on" i przed upływem 40 sekund nacisnąć równocześnie przyciski AUTO i MONO i utrzymać przyciśnięcie.
2. Po kilku sekundach ukaże się na temperaturze lewej cyfra, która zmniejsza się (z 05 do 00) (count down) wskazuje czas pozostały przed startem procedury (utrzymać przyciśnięcie przycisków AUTO i MONO).
3. Kiedy temperatura lewa osiągnie wartość (00), zwalniając przycisk auto i mono nastąpi początek procedury o czasie około 40 sekund.
4. Wchodząc do diagnostyki lokalnej, po zakończeniu procedury temperatura prawa może wyświetlić następujące wartości:
00
SELF- LEARNING dokonane z wynikiem OK
01 i błyskanie
SELF- LEARNING dokonane z wynikiem NIE OK
02
SELF-LEARNING w trakcie wykonywania
03 i błyskanie
SELF-LEARNING nie dokończony"
"1. Dokonać "key-on" i przed upływem 40 sekund nacisnąć równocześnie przyciski AUTO i MONO i utrzymać przyciśnięcie.
2. Po kilku sekundach ukaże się na temperaturze lewej cyfra, która zmniejsza się (z 05 do 00) (count down) wskazuje czas pozostały przed startem procedury (utrzymać przyciśnięcie przycisków AUTO i MONO).
3. Kiedy temperatura lewa osiągnie wartość (00), zwalniając przycisk auto i mono nastąpi początek procedury o czasie około 40 sekund.
4. Wchodząc do diagnostyki lokalnej, po zakończeniu procedury temperatura prawa może wyświetlić następujące wartości:
00
SELF- LEARNING dokonane z wynikiem OK
01 i błyskanie
SELF- LEARNING dokonane z wynikiem NIE OK
02
SELF-LEARNING w trakcie wykonywania
03 i błyskanie
SELF-LEARNING nie dokończony"
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
A wiecie może gdzie znajduje się czujnik odszraniacza? On blokuje mi start sprężarki. Błąd B1919
Lybra 1.9 sedan
Delta 1.6 platino
Delta 1.6 platino
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Po wciśnięciu Auto i Mono - pojawia się po lewej stronie odliczanie od 03 do 00 a po prawej miga cały czas 01. Po puszczeniu Auto i Mono, po prawej pojawia się 02. W trakcie słychać jakieś odgłosy jakieś stukanie i tak jakby coś się chciało ustawić. Za każdy razem to samo. Czyli odliczanie do 00 po lewej a prawej miga 01 po czym jak puszczę to pojawia się 02.
:(:(:

Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
No to deska do rwania (jak system jest sprawny to ma być 00 00), i wymiana aktywatorów, albo samych potencjometrów + dźwigienki jak są połamane.
Możesz jeszcze się podpiąć MESem, i zobaczyć w parametrach czy pozycje aktywatorów są poprawnie odczytywane i jak to wygląda na wykresie, żeby upewnić się że to ich wina.
Możesz jeszcze się podpiąć MESem, i zobaczyć w parametrach czy pozycje aktywatorów są poprawnie odczytywane i jak to wygląda na wykresie, żeby upewnić się że to ich wina.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Mam mesa - w którym miejscu znajdę te informacje o których piszesz. Jak pomyślę że rwanie deski to szok. Może jest jakaś inna możliwość???
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Łączysz się z centralką klimy i tam powinny być parametry i pozycja % każdego z aktywatorów. Niektóre się da wymienić bez zdejmowania deski, ale nie wszystkie.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Może jakiś schemacik jest gdzie te aktywatory są. Jeden wydaje mi się że zlokalizowałem pod kierownicą i tam też widzę koła zębate, które zmieniają położenie w zależności od tego gdzie nawiew skieruję. Pewnie inny aktywator i inne koła zębate poszły szlag...
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 256
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Wychodzi na to że padł Ci aktywator tzw mieszalnik ciepło-zimno strona lewa kiepski dostęp . Poniżej rozmieszczenie aktywatorów w Fiacie Stilo w Delcie jest podobnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
No to masakra. Całą deskę zdzierać. Szlag - jeszcze żeby wiedzieć jak to i od czego zacząć
::(

Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
U mnie też lewy szwankuje oraz ten od szyby przedniej wymieniał ktoś bez zdejmowania deski ?
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 256
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Aktywator od szyby przy odrobinie samozaparcia da się wymienić samemu bez prucia dechy , z mieszalnikiem lewym już nie tak prosto . Sam osobiście wymieniłem od nawiewu na szybę na lewym poległem
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Ten na szybę otwiera lub zamyka nadmuch na szybę czołowa i boczne jednocześnie ? A mieszalnik lewy steruje temperatura na całą lewa stronę auta i on ma dzwigienki Dobrze ja to rozumiem ?
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 256
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Ten na szybę steruje nawiewem szyba - środek - nogi . Lewy według mnie odpowiada za temperaturę po całej stronie lewej
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Jest Toyota CHR 1,8 Hybrid
Re: Delta III - Z lewej grzeje z prawej chłodzi
Wg opisu z stilo osobny jest do szyby a osobny środek /dół
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system