kappa - sprzeglo

kiedy wymienialas(es) tarcze/docisk/lozysko sprzegla

Czas głosowania minie 22 wrz 2043, 15:52

<100 000km
2
7%
100 000 - 130 000 km
2
7%
130 000 - 160 000 km
4
15%
160 000 - 190 000 km
6
22%
190 000 - 220 000 km
6
22%
>220 000km
7
26%
 
Liczba głosów: 27

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1389
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

kappa - sprzeglo

Post autor: Luckyy » 11 lis 2006, 20:26

piszcie kiedy (jaki przebieg), gdzie i za ile robiliscie wymiane, jaki macie silnik.

Ankieta dotyczy TYLKO KAPPY, ale zachecam do pisana jak to wyglada w innych modelach, moze powstanie tez ankieta n/t Dedry (bo tych lanci u nas najwiecej) :)


proponuje podac:

rocznik: (rok produkcji auta)
silnik: 2.0/2.4/3.0/ 2.4 TDS/2.4JTD*
stan liczkina: xxxxxxx km (jesli ma sie uzasadnione watpliwosci co do wskazan dobrze bylo by to zaznaczyc)
wymienione: tarcza/lozysko/docisk*
kiedy: (kiedy dokonano naprawy)

wlasny opis

* - wybrac wlasciwe
Ostatnio zmieniony 13 lis 2006, 19:33 przez Luckyy, łącznie zmieniany 1 raz.
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

kappa - sprzeglo

Post autor: darkobo » 12 lis 2006, 0:49

Luckyy - brakuje głosu - "nie wiem, bo nie znam rzeczywistego przebiegiu auta" - to zawsze może się zdarzyć i zadeklarowanie się w zakresie odpowiadającym wskazaniom licznika mogłoby być mylące.
W pierwszej chwili wydawało mi się, że brakuje też głosu "jeszcze nie wymieniałem". Po namyśle doszedłem jednak do wniosku, że byłoby to przedwczesne. W końcu w ankiecie można głosować tylko raz, i nie można byłoby oddać głosu, jeśli do wymiany sprzęgła wreszcie by doszło.
Dlatego proponuję, aby kappiści, którzy jeszcze nie wymieniali sprzęgła wpisywali swoje posty z podaniem aktualnego przebiegu . Jeśli jednak musieliby wymienić sprzęgło (czego nikomu, również sobie nie życzę), mieliby otwartą drogę do podania przebiegu, przy któym dopadła ich ta smutna przypadłość.
Kappa 2,0 20V ('95) mojej drugiej połowy :) : przebieg 127 kkm, bez wymiany, na razie tylko wyciekł gdzieś płyn - muszę zlokalizować przyczynę ubytku)
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

ASSOLUTO
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 09 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

kappa - sprzeglo

Post autor: ASSOLUTO » 12 lis 2006, 8:15

myślę,że należałoby wprowadzić pozycję "wysprzęglik", to małe g.... jest mniej trwałe od samego sprzęgła, a jak się zepsuje to autko stoi. Przerabiałem to tydzień temu, czas naprawy krótki, koszt niewielki :D (180zł), a trzeba było holować :evil:
pozdrawiam
ASSOLUTO
była Kappa Coupe 2,4 V.I.S. 1997r.
była ZETA 2,0JTD 2001r.
jest Kappa 3.0LX automat 1999r.

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

kappa - sprzeglo

Post autor: Kojak » 12 lis 2006, 8:47

Ja jeszcze nie wymnieniałem, przebieg na 100% oryginalny (230k). Na razie to co przy sprzęgle musiałem zrobić to hydrauliczny siłownik w poprzednią OSTRĄ zimę...

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

kappa - sprzeglo

Post autor: sloneczna » 13 lis 2006, 17:00

120-130tk Bardzo słaby punkt (chyba ,że poprzedni właściciel strzelał z niego). Raczej nie sądzę aby właściciel około 60l to robił .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

kappa - sprzeglo

Post autor: darkobo » 13 lis 2006, 18:26

"sloneczna" pisze:120-130tk Bardzo słaby punkt (chyba ,że poprzedni właściciel strzelał z niego). Raczej nie sądzę aby właściciel około 60l to robił .
?????
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

kappa - sprzeglo

Post autor: Blash » 13 lis 2006, 22:25

k97 td 190000 komplet plus wysprzęgnik

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

kappa - sprzeglo

Post autor: sloneczna » 13 lis 2006, 22:45

Strzał ze sprzęgła ,to tak aby na 2 i 3 biegu koła zapiszczały.
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Anonymous

Sprzęgło

Post autor: Anonymous » 14 lis 2006, 11:02

Kappa SW'00 2,4 jtd
Przebieg: 120 kk
Wymieniane: chyba jeszcze nie było, co czuć :D

Generalnie sprawuje się dobrze ( przy zwiększonym momencie w moim aucie-wszyscy, którzy jeździli moim mówią mi, że tak dobrze żaden jtdek w kappie nie kręci ). Jest dość twarde ( porównywałem z passatem 2003 rok ), ale mi to odpowiada, bo moja kobitka rzadziej lubi siadać za kierownicą ;-), a w mieście to już w ogóle... Nie ślizga się, nie hałasuje, więc odpukać na razie ok, choć po ostrej jeździe w mieście przy wysprzęglaniu czuję lekkie "mrowienie" od pedału, ale to chyba ten osławiony wysprzęglik (?), choć nie jestem pewien...

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3311
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

kappa - sprzeglo

Post autor: Marcin_D » 14 lis 2006, 12:42

Ja w swoim mam przebieg w/g licznika 198tyś z jakimś haczykiem, a czy było sprzęło zmieniane to nie wiem - w każdym bądz razie ja nie zmienialem i nie widzę potrzeby zmiany.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1389
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

kappa - sprzeglo

Post autor: Luckyy » 17 mar 2007, 11:00

moze ktos nowy sie dopisze ?
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

kappa - sprzeglo

Post autor: viruskill » 17 mar 2007, 11:11

u siebie przy 160 tys km wymienilem komplet bo strasznie slizgalo do 2800 rpm spoko a pozniej obroty 6 tys a auto nieprzyspiesza najgozej bylo na 4,5 biegu :D
Ostatnio zmieniony 17 mar 2007, 11:15 przez viruskill, łącznie zmieniany 1 raz.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
michał_kappa
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk Rydułtowy

kappa - sprzeglo

Post autor: michał_kappa » 17 mar 2007, 11:15

kappa 3,0 V6 rok 1995

165 tys. km
od 99 tys. w moim posiadaniu, nie wymienialem i chyba jeszcze nie było wymieniane

Anonymous

sprzęgło

Post autor: Anonymous » 17 mar 2007, 12:11

Wmojej Kappie (153 000) podobno sprzegło jest od nowości (poprzedni właściel nie zmieniał). Muszę przyznać że wciska się ciężko - nawet bardzo ale nic nie szarpie i działa bardzo dobrze. Mam zamiar na najbliższym zlocie zobaczyć w innej Kappie czy to norma czy moje jest jakieś lewe.

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1389
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

kappa - sprzeglo

Post autor: Luckyy » 17 cze 2007, 16:10

No i stalo sie - mam nowe sprzeglo

rocznik: 1998
silnik: 2.4JTD
stan liczkina: 173 500km
wymienione: tarcza+lozysko+docisk


juz od 3 dni mam nowe i jest spora roznica - dziala duuuuzo lzej i latwiej sie jezdzi, mimo ze pierwsze kilkanasie km nie potrafilem go uzywac :))

stare jeszcze pewnie do 200 000km bo dociagnelo, ale ze nie mam planow pozbycia sie szKAPPY to zainwestowalem :)


http://images12.fotosik.pl/91/92f8850dcc40f4a0m.jpg[/img]

http://images12.fotosik.pl/91/b5d2324c255fb061m.jpg[/img]

http://images11.fotosik.pl/81/0fe1431ef963f351m.jpg[/img]

komplecik pochodzi z sieci FIATa (co widac na zdjeciach) ale produkt VALEO - tak samo jak to ktore zostalo zdemontowane :)
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”