Czy istnieje życie po Phedrze? Voyager
Moderator: stabraf
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Czy istnieje życie po Phedrze? Voyager
Szczerze to też nie widzę następcy.
Voyager z wykończeniem wnętrza jak w Żuku i anemicznym autmatem oraz silnikiem większym o 0,6l z gorszymi osiągami i zapewne wyższym spalaniem jakoś mnie nie kręci.
Inne wynalazki typu Toyota czy Honda tym bardziej odpychają, niemieckie taborety też jakoś nie zachęcają, ale na plus przynajmniej lepsza dostępność części.
Gdyby mnie przyparło to ewentualnie jak najnowszy rocznik Espace. I to chyba tyle...
Voyager z wykończeniem wnętrza jak w Żuku i anemicznym autmatem oraz silnikiem większym o 0,6l z gorszymi osiągami i zapewne wyższym spalaniem jakoś mnie nie kręci.
Inne wynalazki typu Toyota czy Honda tym bardziej odpychają, niemieckie taborety też jakoś nie zachęcają, ale na plus przynajmniej lepsza dostępność części.
Gdyby mnie przyparło to ewentualnie jak najnowszy rocznik Espace. I to chyba tyle...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Mi najbardziej leży nowa Pacifica, Sienna też fajna - ogladałem kilka wersji i biedy nie ma, mam na myśli roczniki 2015+ ale na ten moment one wszystkie zdecydowanie poza moim zasięgiem...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Aha, mam na myśli Espace IV bo ten aktualny to jest jakiś żart.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Espace fajny ale brak drzwi przesuwnych...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Czerwona karta dla Renófki za brak drzwi przesuwnych- dyskwalifikacja 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
A druga za to, że to Renault 

Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Rozumiem, że masz na myśli Lancię Voyager na kisiel? Prawdziwy Voyager/Town&Country ma naprawdę przyzwoity silnik 3.6 z przyzwoitymi osiągami. Spalanie? Nie jest niskie, zwłaszcza w mieście, ale czymś musisz zalać te 6 cylindrów. W porównaniu z Deltą, powiedziałbym że Town&Country pali mało

A wykończenie? Oczywiście będzie nieco mniej wybajerzone niż w Phedrze, ale nie ma dramatu, oczywiście wypas zależy od wersji danego egzemplarza (pomijam ten tandetny plastik na fotelach Lancii Voyager, bo to faktycznie porażka). Natomiast stow'n'go bije na głowę konkurencję w kategorii "praktyczność".
Osobiście uważam jeśli van to w pierwszej kolejności Voyager (jakby się nie nazywał). Nawet mi kołacze taka myśl czyby nie wrócić do autobusu

Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Mówimy o Lancii Voyager, innych w ogóle nie biorę pod uwagę, bo skoro w niej jest poprawione wnętrze to co dopiero mówić o tych "hamerykańskich"...
Niestety na zalewanie amerykańskiego 3,6l benzyną mnie nie stać, podejrzewam, że chla 2x tyle co mój autobus i jakąś rakietą w porównaniu do HDI Biturbo też nie jest, żeby za to 2x tyle płacić na stacji. Gaz dla mnie jest bez sensu w vanie, bo zawsze koło zagraca tył. Wiem, że inni mnie za to wyśmiewali, ale ja mam to w głębokim - to ma być auto dla mnie i zapasówka ma być na pokładzie i koniec
Automat w w/w autach jest dla mnie odpychający. Phedrę też szukałem 3 czy 4 lata, żeby miała manual. Porządny serwis takiej skrzyni równy jest co najmniej kosztowi sprzęgła i dwumasy w normalnej skrzyni.
Co do wykończenia - tu nie chodzi o wybajerzenie, bo samych bajerów Voyager ma więcej, chodzi o jakąś kulturę wnętrza. Te wszechobecne twarde i rysujące się plastiki - może zbyt wysoko nos zadzieram, ale posiadanie kilku Lancii przyzwyczaiło mnie do nieco innych materiałów, choć przyznam, że Delta III już się tandety w kilku miejscach nie ustrzegła.
Nie widziałem stow'n'go w akcji, ale pytanie czy te fotele są identyczne jak w środkowym rzędzie czy cienkie krzesełka, żeby dało się je zmieścić w podłodze, jak w większości innych aut ze składanymi w podłogę tylnymi fotelami. Bo takie coś to ma choćby Zafira czy drugie Galaxy.
Niestety na zalewanie amerykańskiego 3,6l benzyną mnie nie stać, podejrzewam, że chla 2x tyle co mój autobus i jakąś rakietą w porównaniu do HDI Biturbo też nie jest, żeby za to 2x tyle płacić na stacji. Gaz dla mnie jest bez sensu w vanie, bo zawsze koło zagraca tył. Wiem, że inni mnie za to wyśmiewali, ale ja mam to w głębokim - to ma być auto dla mnie i zapasówka ma być na pokładzie i koniec

Automat w w/w autach jest dla mnie odpychający. Phedrę też szukałem 3 czy 4 lata, żeby miała manual. Porządny serwis takiej skrzyni równy jest co najmniej kosztowi sprzęgła i dwumasy w normalnej skrzyni.
Co do wykończenia - tu nie chodzi o wybajerzenie, bo samych bajerów Voyager ma więcej, chodzi o jakąś kulturę wnętrza. Te wszechobecne twarde i rysujące się plastiki - może zbyt wysoko nos zadzieram, ale posiadanie kilku Lancii przyzwyczaiło mnie do nieco innych materiałów, choć przyznam, że Delta III już się tandety w kilku miejscach nie ustrzegła.
Nie widziałem stow'n'go w akcji, ale pytanie czy te fotele są identyczne jak w środkowym rzędzie czy cienkie krzesełka, żeby dało się je zmieścić w podłodze, jak w większości innych aut ze składanymi w podłogę tylnymi fotelami. Bo takie coś to ma choćby Zafira czy drugie Galaxy.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Zafira i Galaxy jakieś takie ciasnawe....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Tomzik, a gdzie Ty Voyagera z butlą LPG albo kołem zapasowym w bagażniku widziałeś?! 

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Nie mam, nie widziałem.
A gdzie ma wnękę na zapasówkę, w dachu czy pod maską?
A gdzie ma wnękę na zapasówkę, w dachu czy pod maską?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Wnęki nie ma, bo koło jest pod samochodem.
Natomiast kumpel z roboty w Voyagerze założył dwa zbiorniki w miejsce... składanych foteli

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
A nie przeszkadza Ci to w wyrażaniu opinii na temat auta?
Bo całkiem rozbudowaną recenzję Voyagera tutaj wysmarowałeś.. I przykro mi to mówić: prawie same bzdury.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
A widzisz, jednak zapasówka jest. I we wnęce, schowku, jakkolwiek to zwać. Skoro pod samochodem to tak jak w Phedrze. Siłą rzeczy chyba albo zbiornik zamiast koła pod autem i zapas ląduje za fotelami albo butla (to już totalna głupota) za siedzeniami a zapas zostaje na miejscu.
Nie, nie przeszkadza mi to, ponieważ auto oglądałem, macałem, siedziałem w nim. I bzdury co do wykonania to nie są. O fotele tylne pytałem, bo nie kojarzę tyłu. Kojarzę za to doskonale pierwsze wrażenie po zajęciu miejsca za kierownicą - plastik-fantastik. Phedra przy tym jest mega luksusem. Podobnież było przy porównaniu Themy i Thesis.mikee72 pisze:A nie przeszkadza Ci to w wyrażaniu opinii na temat auta?
Bo całkiem rozbudowaną recenzję Voyagera tutaj wysmarowałeś.. I przykro mi to mówić: prawie same bzdury.
Nie widziałem zapasówki, nie przeglądałem auta tak szczegółowo.
Co do silnika - jechałem Themą 3,6 i miała problem nadążyć za Giuliettą 1,4 170KM. Po Voyagerze raczej nie spodziewam się lepszych osiągów niż w Themie.
Pytanie czy jechałeś Phedrą 2,2 170KM skoro takie bzdury straszne wypisuję


A oświecisz mnie w czym jednak miałem rację?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Phedra 2.2 HDI 136 KM 2004r - Giekso
Ależ ja nigdzie nie twierdziłem, że zapasówki nie ma, tylko, że wnęki nie ma, bo jest pod samochodemTomzik pisze: ↑29 lis 2021, 21:37A widzisz, jednak zapasówka jest. I we wnęce, schowku, jakkolwiek to zwać. Skoro pod samochodem to tak jak w Phedrze. Siłą rzeczy chyba albo zbiornik zamiast koła pod autem i zapas ląduje za fotelami albo butla (to już totalna głupota) za siedzeniami a zapas zostaje na miejscu.

Natomiast co do zbiornika albo zbiorników, to tak jak pisałem wyżej jest jeszcze jedno wyjście - jeśli nie zależy Ci na fotelach chowanych w podłogę, to wkładasz np. 2 butle w podłogę.
Zapas na miejscu i pusty bagażnik

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX