kobieta kupuje Deltę:)
Moderator: stabraf
kobieta kupuje Deltę:)
Cześć:) Zachorowałam na Deltę, ale guzik się znam na samochodach - miłość nie wybiera:) Pomóżcie mi, proszę, ocenić, rozkodować VIN i wycenić dwa konkretne egz. (drugi niestety nie ma ogłoszenia):
1 - VIN ZLA84400001083211: https://www.facebook.com/share/ZQ2w8ve6V1Rg1fr6/
2 - VIN ZLA84400001085105; 2011, ok. 160 tys. przebiegu, benzyna 1.4 105 km, już wiem, że do wymiany amory przód i do naprawy klima, po prawej chłodzi, po lewej (kierowca) grzeje, podobno aktywatory do wymiany (jak mi powiedział znajomy, wymienia się wszystkie 5, bo demontaż deski to masakra); ogólnie ładna, ale jakieś rysy i przytarcia są, lusterko od pasażera pęknięte, zaślepka klamki tylnej zgubiona, 2 delikatne wgniotki po gałęzi na dachu (ale lakier nie odpryśnięty).
No i osiołkowi w żłoby dano:)
Pomóżcie! Z góry pięknie dziękuję:)
Kasia
1 - VIN ZLA84400001083211: https://www.facebook.com/share/ZQ2w8ve6V1Rg1fr6/
2 - VIN ZLA84400001085105; 2011, ok. 160 tys. przebiegu, benzyna 1.4 105 km, już wiem, że do wymiany amory przód i do naprawy klima, po prawej chłodzi, po lewej (kierowca) grzeje, podobno aktywatory do wymiany (jak mi powiedział znajomy, wymienia się wszystkie 5, bo demontaż deski to masakra); ogólnie ładna, ale jakieś rysy i przytarcia są, lusterko od pasażera pęknięte, zaślepka klamki tylnej zgubiona, 2 delikatne wgniotki po gałęzi na dachu (ale lakier nie odpryśnięty).
No i osiołkowi w żłoby dano:)
Pomóżcie! Z góry pięknie dziękuję:)
Kasia
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: kobieta kupuje Deltę:)
To są dwie różne oferty. Pierwsza to diesel, a więc pytanie czy odpowiedni do potrzeb i sposobu użytkowania tzn do miasta jest nieodpowiedni, bo będą kłopoty z DPF-em.
Druga oferta to wersja benzynowa z Multiair i aktywnymi amortyzatorami. Te dwa zagadnienia techniczne sprawiają, że należy się liczyć z dużymi kosztami. To jest auto 13-nastoletnie i nie wiadomo jak serwisowane, chociaż auto jest z rodzimego rynku. Jako nowe to było super auto i jeżeli jakimś cudem jest całkowicie sprawne to praca silnika i zawieszenia sprawia dużo radości.
Wariant pesymistyczny i z racji wieku mocno prawdopodobny: cena wymiany modułu Multiair, to koszty powyżej 5tys zł, taniej to ewentualne próby ratowania w zależności czy jeszcze funkcjonuje, a jeszcze nie dogorywa. Jeden amortyzator przedni aktywny lub adaptacyjny jak ktoś woli to cena 2080 zł za sztukę.
Przy zamawianiu tego modelu pierwszy właściciel zamówił opcję aktywnego zawieszenia co kosztowało wtedy 3000 zł.
W roku 2011 w Polsce salony sprzedały w sumie 221 egzemplarzy Lancii Delta
W tym momencie, jeśli miłość do modelu jeszcze się nie ulotniła, to proponuję znaleźć wersję 1.4 T-jet 120 KM powyżej 2010 rok. Wtedy i skrzynia biegów będzie lepsza, bo fatalna M32 została zastąpiona oryginalną fiatowską.
Temat aktywatorów w klimatyzacji jest do ogarnięcia, ale przez fachowca, bo naprawa jest specyficzna. Szczególną sławę zyskał fachowiec w środkowej Polsce, chyba okolice Skierniewic?
Te felerne aktywatory i kruche plastykowe trybiki notabene japońskiego producenta DENSO występują też w Fiacie Bravo II, i podobno ten fachowiec z zamkniętymi oczami naprawia w ciągu kilku godzin.
Wg ePERA Lancia Delta nr 1.
TN - LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
181783101000 - 1.6-JTD-105CV-CF5-GOLD-4P.GS.6M.70
Engine: 6642366 Vehicle: 01079728 Prod. date: 11/4/2011
POJ.CYLINDRÓW 1598 JTD (CC1.6)
MOC 1.6 JTD 105 KM (KW77)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA DIESEL (CMBDS)
POZIOM WYPOSAŻENIA GOLD (LL3)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 5 (ECOCF5)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECHANICZNA (PCC635)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
CONVERGENCE Z WYJŚCIEM USB i AUX Yes (65W)
CRUISE-CONTROL (TEMPOMAT) Yes (416)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
ELEKTR.PODNOŚNIK SZYB TYLNYCH Yes (023)
ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY Yes (112)
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYB PRZEDNICH Yes (028)
INSTRUKCJA W J.WŁOSKIM Yes (850)
KIEROWNICA I DŹWIGNIA ZM.BIEGÓW SPECYFICZNA Yes (6GG)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZATOR AUTOMATYCZNY Yes (140)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 1 Yes (431)
LAKIER METALIZOWANY Yes (241)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LISTWY OZDOBNE Yes (4BJ)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
LUSTERKA ZEWN. SKŁADANE/ZE STER.ELEKTR. PODGRZEW, Yes (441)
PERSONALIZACJA J.WŁOSKI Yes (4FT)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Yes (275)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
PRZYCIEMNIANE SZYBY Yes (070)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REGULACJA LĘDŹWIOWA FOTELA KIEROWCY Yes (40Y)
SIATKA NA DROBNE PRZEDMIOTY Yes (51J)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE TYLNE PRZESUWNE Yes (469)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
STEROWANIE Z KIEROWNICY 2 Yes (5BH)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
WYPOSAŻ.SERIA SPECJALNA 3 Yes (727)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZESTAW WSKAŹNIKÓW Z WYŚWIETLACZEM WIELOFUNKCYJNYM Yes (710)
ZESTAW DO NAPRAW OPON (FIX&GO) Yes (499)
Wg ePERA :Lancia nr 2:
TN - LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
181561101000 - 1.4-TRB-140CV-CF5-SILVER-4P.GS.6M.70
Engine: 1652145 Vehicle: 01080806 Prod. date: 19/4/2011
POJ.CYLINDRÓW 1370 1.4 TURBO BZ FIRE (CC1.4)
MOC 1.4 BZ 140 KM (KW103)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA SILVER (LL2)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 5 (ECOCF5)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECHANICZNA (PCC635)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
2 LUSTERKA ZEWN.ELEKTR I PODGRZEW. Yes (041)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
ASYSTENT PARKOWANIA Yes (4UG)
CONVERGENCE Z WYJŚCIEM USB i AUX Yes (65W)
CRUISE-CONTROL (TEMPOMAT) Yes (416)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
ELEKTR.PODNOŚNIK SZYB TYLNYCH Yes (023)
ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY Yes (112)
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYB PRZEDNICH Yes (028)
KIEROWNICA I GAŁKA ZM. BIEGÓW W SKÓRZE Yes (320)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZATOR AUTOMATYCZNY Yes (140)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 1 Yes (431)
KOŁO ZAPASOWE (DOJAZDOWE) Yes (803)
LAKIER Z DOMIESZKĄ MIKI Yes (58B)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LISTWY OZDOBNE Yes (4BJ)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
PERSONALIZACJA J.POLSKI Yes (4GA)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Yes (275)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
PRZYCIEMNIANE SZYBY Yes (070)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REGULACJA LĘDŹWIOWA FOTELA KIEROWCY Yes (40Y)
SIATKA NA DROBNE PRZEDMIOTY Yes (51J)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE TYLNE PRZESUWNE Yes (469)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
STEROWANIE Z KIEROWNICY 2 Yes (5BH)
STOP&START Yes (5DE)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZAWIESZENIA Z KONTROLĄ TŁUMIENIA Yes (002)
ZESTAW WSKAŹNIKÓW Z WYŚWIETLACZEM WIELOFUNKCYJNYM Yes (710)
Druga oferta to wersja benzynowa z Multiair i aktywnymi amortyzatorami. Te dwa zagadnienia techniczne sprawiają, że należy się liczyć z dużymi kosztami. To jest auto 13-nastoletnie i nie wiadomo jak serwisowane, chociaż auto jest z rodzimego rynku. Jako nowe to było super auto i jeżeli jakimś cudem jest całkowicie sprawne to praca silnika i zawieszenia sprawia dużo radości.
Wariant pesymistyczny i z racji wieku mocno prawdopodobny: cena wymiany modułu Multiair, to koszty powyżej 5tys zł, taniej to ewentualne próby ratowania w zależności czy jeszcze funkcjonuje, a jeszcze nie dogorywa. Jeden amortyzator przedni aktywny lub adaptacyjny jak ktoś woli to cena 2080 zł za sztukę.
Przy zamawianiu tego modelu pierwszy właściciel zamówił opcję aktywnego zawieszenia co kosztowało wtedy 3000 zł.
W roku 2011 w Polsce salony sprzedały w sumie 221 egzemplarzy Lancii Delta
W tym momencie, jeśli miłość do modelu jeszcze się nie ulotniła, to proponuję znaleźć wersję 1.4 T-jet 120 KM powyżej 2010 rok. Wtedy i skrzynia biegów będzie lepsza, bo fatalna M32 została zastąpiona oryginalną fiatowską.
Temat aktywatorów w klimatyzacji jest do ogarnięcia, ale przez fachowca, bo naprawa jest specyficzna. Szczególną sławę zyskał fachowiec w środkowej Polsce, chyba okolice Skierniewic?
Te felerne aktywatory i kruche plastykowe trybiki notabene japońskiego producenta DENSO występują też w Fiacie Bravo II, i podobno ten fachowiec z zamkniętymi oczami naprawia w ciągu kilku godzin.
Wg ePERA Lancia Delta nr 1.
TN - LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
181783101000 - 1.6-JTD-105CV-CF5-GOLD-4P.GS.6M.70
Engine: 6642366 Vehicle: 01079728 Prod. date: 11/4/2011
POJ.CYLINDRÓW 1598 JTD (CC1.6)
MOC 1.6 JTD 105 KM (KW77)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA DIESEL (CMBDS)
POZIOM WYPOSAŻENIA GOLD (LL3)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 5 (ECOCF5)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECHANICZNA (PCC635)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
CONVERGENCE Z WYJŚCIEM USB i AUX Yes (65W)
CRUISE-CONTROL (TEMPOMAT) Yes (416)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
ELEKTR.PODNOŚNIK SZYB TYLNYCH Yes (023)
ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY Yes (112)
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYB PRZEDNICH Yes (028)
INSTRUKCJA W J.WŁOSKIM Yes (850)
KIEROWNICA I DŹWIGNIA ZM.BIEGÓW SPECYFICZNA Yes (6GG)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZATOR AUTOMATYCZNY Yes (140)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 1 Yes (431)
LAKIER METALIZOWANY Yes (241)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LISTWY OZDOBNE Yes (4BJ)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
LUSTERKA ZEWN. SKŁADANE/ZE STER.ELEKTR. PODGRZEW, Yes (441)
PERSONALIZACJA J.WŁOSKI Yes (4FT)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Yes (275)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
PRZYCIEMNIANE SZYBY Yes (070)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REGULACJA LĘDŹWIOWA FOTELA KIEROWCY Yes (40Y)
SIATKA NA DROBNE PRZEDMIOTY Yes (51J)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE TYLNE PRZESUWNE Yes (469)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
STEROWANIE Z KIEROWNICY 2 Yes (5BH)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
WYPOSAŻ.SERIA SPECJALNA 3 Yes (727)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZESTAW WSKAŹNIKÓW Z WYŚWIETLACZEM WIELOFUNKCYJNYM Yes (710)
ZESTAW DO NAPRAW OPON (FIX&GO) Yes (499)
Wg ePERA :Lancia nr 2:
TN - LANCIA DELTA MY 2011 (2011-2014)
181561101000 - 1.4-TRB-140CV-CF5-SILVER-4P.GS.6M.70
Engine: 1652145 Vehicle: 01080806 Prod. date: 19/4/2011
POJ.CYLINDRÓW 1370 1.4 TURBO BZ FIRE (CC1.4)
MOC 1.4 BZ 140 KM (KW103)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA SILVER (LL2)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 5 (ECOCF5)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECHANICZNA (PCC635)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
2 LUSTERKA ZEWN.ELEKTR I PODGRZEW. Yes (041)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
ASYSTENT PARKOWANIA Yes (4UG)
CONVERGENCE Z WYJŚCIEM USB i AUX Yes (65W)
CRUISE-CONTROL (TEMPOMAT) Yes (416)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
ELEKTR.PODNOŚNIK SZYB TYLNYCH Yes (023)
ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY Yes (112)
ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYB PRZEDNICH Yes (028)
KIEROWNICA I GAŁKA ZM. BIEGÓW W SKÓRZE Yes (320)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT DLA PALACZY Yes (989)
KLIMATYZATOR AUTOMATYCZNY Yes (140)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 1 Yes (431)
KOŁO ZAPASOWE (DOJAZDOWE) Yes (803)
LAKIER Z DOMIESZKĄ MIKI Yes (58B)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LISTWY OZDOBNE Yes (4BJ)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
PERSONALIZACJA J.POLSKI Yes (4GA)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Yes (275)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
PRZYCIEMNIANE SZYBY Yes (070)
RADIO Z CD I MP3 Yes (41A)
REGULACJA LĘDŹWIOWA FOTELA KIEROWCY Yes (40Y)
SIATKA NA DROBNE PRZEDMIOTY Yes (51J)
SIEDZENIE PASAŻERA Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE TYLNE PRZESUWNE Yes (469)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
STEROWANIE Z KIEROWNICY 2 Yes (5BH)
STOP&START Yes (5DE)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
TYLNE GNIAZDO WTYCZKOWE Yes (4HG)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WOSKOWANIE Yes (868)
ZAGŁÓWKI PRZEDNIE Z SYST. P/WYŚLIZGNIĘCIU Yes (42F)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZAWIESZENIA Z KONTROLĄ TŁUMIENIA Yes (002)
ZESTAW WSKAŹNIKÓW Z WYŚWIETLACZEM WIELOFUNKCYJNYM Yes (710)
Ostatnio zmieniony 25 lip 2024, 18:22 przez piterstilo, łącznie zmieniany 1 raz.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Aktualnie mam 2 Delty to i mogę się wypowiedzieć.
Szczerze polecam tylko te od 2011r z nową wersją skrzyni biegów, połączone z bezproblemowym benzynowym silnikiem 120KM.
Są mocniejsze benzyny 140 i 200KM, ale trzeba się liczyć z większą awaryjnością i kosztami utrzymania. Nie mówię że to złe silniki, zwyczajnie wymagają większej uwagi przy serwisowaniu i polecałbym je bardziej dla kogoś kto jest bardziej obeznany w zagadnienia mechaniki, niż totalny laik.
Diesle dobre tylko kiedy nie jeżdżą po mieście.
edit. Teraz patrzę że w sumie napisałem to samo co Piterstilo
Szczerze polecam tylko te od 2011r z nową wersją skrzyni biegów, połączone z bezproblemowym benzynowym silnikiem 120KM.
Są mocniejsze benzyny 140 i 200KM, ale trzeba się liczyć z większą awaryjnością i kosztami utrzymania. Nie mówię że to złe silniki, zwyczajnie wymagają większej uwagi przy serwisowaniu i polecałbym je bardziej dla kogoś kto jest bardziej obeznany w zagadnienia mechaniki, niż totalny laik.
Diesle dobre tylko kiedy nie jeżdżą po mieście.
edit. Teraz patrzę że w sumie napisałem to samo co Piterstilo

Aktualne:
Delta III 1.4
Phedra 2.0 Multijet
Byłe:
Lybra SW 2.0
Dedra SW 1.9 TD
Y 1.2
Delta III 1.4
Phedra 2.0 Multijet
Byłe:
Lybra SW 2.0
Dedra SW 1.9 TD
Y 1.2
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 gru 2019, 13:50
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Pruszków
Re: kobieta kupuje Deltę:)
A propos aktywatorów...
W ubiegłą sobotę ów Pan ze Skierniewic mi to ogarnął. Trzy godziny jego intensywnej pracy. Rozebrał cały kokpit, naprawił co trzeba i jest tak, jak być powinno.
W ubiegłą sobotę ów Pan ze Skierniewic mi to ogarnął. Trzy godziny jego intensywnej pracy. Rozebrał cały kokpit, naprawił co trzeba i jest tak, jak być powinno.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Wymiana tylko tej jednej ośki? Jaki koszt operacji?
Aktualne:
Delta III 1.4
Phedra 2.0 Multijet
Byłe:
Lybra SW 2.0
Dedra SW 1.9 TD
Y 1.2
Delta III 1.4
Phedra 2.0 Multijet
Byłe:
Lybra SW 2.0
Dedra SW 1.9 TD
Y 1.2
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 gru 2019, 13:50
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Pruszków
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Wymiana wszystkich.
Koszt, jak coś, to na priv.
Koszt, jak coś, to na priv.
Re: kobieta kupuje Deltę:)
cholercia...teraz to już tajemnica kto i ile płaci za naprawę...szok




Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 gru 2019, 13:50
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Pruszków
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Nie tajemnica, tylko w swoim ogłoszeniu Pan ze Skierniewic ceny nie podaje.
I tyle.
I tyle.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Jeszcze żona by się dowiedziała, i dopiero by było...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 gru 2019, 13:50
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Pruszków
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Jasne. Chyba Twoja 

- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2707
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: kobieta kupuje Deltę:)
Kobieto Nie kupuj szrotów 
reliktów przeszłości
to dobre dla majsterkowiczów
. A już całkiem poważnie to nie kupuj 


ładne sa, były piękne 


