Delta II - obniżenie
- wacho_czk
- Klubowicz
- Posty: 473
- Rejestracja: 17 maja 2008, 0:00
- Skype: wacho_czk
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Czarnków PL/Norwich UK
obniżenie delty
Jak takie obniżenie wpłynęło na komfort jazdy? Może też zrzucę swoją nieco niżej
Historia:
Lancia Delta Volvo S40 Vauxhall Astra 1.6 8V
Teraźniejszość:
Lancia Kappa 2.4 JTD 2000r, FYM FY125-3A 2006r
Lancia Delta Volvo S40 Vauxhall Astra 1.6 8V
Teraźniejszość:
Lancia Kappa 2.4 JTD 2000r, FYM FY125-3A 2006r
obniżenie delty
Miałem te sprężyny i powiem Ci że na nasze polskie drogi to jest makabra. Nie idzie jeździć powyżej 90km/h(czyli przepisowo ), chyba że na nowej nawierzchni. Radzę poczekać aż nasze drogi będą wyglądać tak jak u kolegi "dawidsona".
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
obniżenie delty
u mnie tragedii nie ma. Auto nie stoi jakos specjalnie nisko, ale trzeba tez liczyc sie z kilkoma rzeczami."wacho_czk" pisze:Jak takie obniżenie wpłynęło na komfort jazdy? Może też zrzucę swoją nieco niżej
raz, ze ja mam najlzszejsza wersje silnikowa. dwa, ze u mnie w tyle nie ma nic. zapas, narzedzia itd leza w garazu. Skrzynia basowa tez zreszta tam lezy. W dodatku nowe zawieszenie troche "podnosi" samochod.
komfort nie jest jakis tragiczny. opony 185/60R14 to wysokie i mieciutkie balony.
w porownaniu do serjynych sprezyn auto prowadzi sie terazt o wiele pewniej. jak dla mnie zmiana na plus.
Aha, eibach przewiduje te sprezyny do wszystkich modeli poza najciezszymi (HF i TD), wiec zapowne auata z silnikami DOHC siada nizej niz moje.
EDIT: tu jeszcze kilka fotek. wyraznie widac, ze samochod ma jak najbardziej normalny i bezpieczny przeswit: