Kappa 3.0 - duzo problemow, elektryka i nie tylko
-
- Klubowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 gru 2004, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Lubartów - Lublin
Kappa 3.0 - duzo problemow, elektryka i nie tylko
Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia się olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi się że nie pali na wszystkie gary świece wymienione( jak sprawdzić cewki), nierówne obroty, trzęsie silnikiem, nagłe spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce się wkręcać pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz działa normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, błędy pojawiły się po tym jak padł akumulator. Po podłączeniu do euroscan na początku pojawia mi się taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie błędy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w żaden sposób nie mogę ich wykasować.
Powoli brakuje mi już cierpliwości i kasy na mechaników niestety do tej pory trafiałem tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia dużą zasłone dymną.
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia się olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi się że nie pali na wszystkie gary świece wymienione( jak sprawdzić cewki), nierówne obroty, trzęsie silnikiem, nagłe spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce się wkręcać pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz działa normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, błędy pojawiły się po tym jak padł akumulator. Po podłączeniu do euroscan na początku pojawia mi się taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie błędy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w żaden sposób nie mogę ich wykasować.
Powoli brakuje mi już cierpliwości i kasy na mechaników niestety do tej pory trafiałem tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia dużą zasłone dymną.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 20:45 przez pchojak, łącznie zmieniany 1 raz.
---------------------------------------------------------------------------
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
- DRoszi
- Forumowicz/ka
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Inowrocaław-Warszawa
- Kontakt:
Kappa 3.0 szaleje
mozemy sobie rece podac mam to samo z silnikiem ostatnio
cewki raczej bym wykluczyl bo jak sa przebicia to tylko chba na zimnym i wilgotnym silniku
ja jutro katalizator wywalam bo wymienilem lambde i nic a sie dlawi caly czas
cewki raczej bym wykluczyl bo jak sa przebicia to tylko chba na zimnym i wilgotnym silniku
ja jutro katalizator wywalam bo wymienilem lambde i nic a sie dlawi caly czas
>WWW.WIMAKRUSZWICA.PL Naturalne Żywienie Zwierząt
Kappa 3.0 szaleje
Witam,
Te komunikaty to jakby masa (połączenie minus akumulatora z budą) lub coś w skrzynce bezpieczników. Ewentualnie przekaźnik systemowy (załączający napięcie na ECU po przełączeniu stacyjki w poz. MAR).
Ale, swoją drogą, zerknij na pompę wspomagania - czy nie szwankuje, nie hałasuje (bo objaw, jakby z nią coś nie tak).
Pozdrawiam
Te komunikaty to jakby masa (połączenie minus akumulatora z budą) lub coś w skrzynce bezpieczników. Ewentualnie przekaźnik systemowy (załączający napięcie na ECU po przełączeniu stacyjki w poz. MAR).
Ale, swoją drogą, zerknij na pompę wspomagania - czy nie szwankuje, nie hałasuje (bo objaw, jakby z nią coś nie tak).
Pozdrawiam
Re: Kappa 3.0 szaleje
Motor zle chodzi na Pb czy na lpg??"pchojak" pisze:Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia się olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi się że nie pali na wszystkie gary świece wymienione( jak sprawdzić cewki), nierówne obroty, trzęsie silnikiem, nagłe spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce się wkręcać pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz działa normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, błędy pojawiły się po tym jak padł akumulator. Po podłączeniu do euroscan na początku pojawia mi się taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie błędy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w żaden sposób nie mogę ich wykasować.
Powoli brakuje mi już cierpliwości i kasy na mechaników niestety do tej pory trafiałem tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia dużą zasłone dymną.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
-
- Klubowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 gru 2004, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Lubartów - Lublin
Kappa 3.0 szaleje
i na jednym i na drugim
---------------------------------------------------------------------------
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005
Kappa 3.0 szaleje
Witam,
Swego czasu zdarzył się taki przypadek, że Kappa szalała. Komunikaty, przymulanie, nawet potrafiła nieoczekiwanie zgasnąć. Przyczyna była prozaiczna - w klemie plusowej luzował i nie dawał poprawnego kontaktu cieńszy, czerwony przewód. Po rozcięciu klemy i założeniu nowej problem całkowicie ustąpił.
Pozdrawiam
Swego czasu zdarzył się taki przypadek, że Kappa szalała. Komunikaty, przymulanie, nawet potrafiła nieoczekiwanie zgasnąć. Przyczyna była prozaiczna - w klemie plusowej luzował i nie dawał poprawnego kontaktu cieńszy, czerwony przewód. Po rozcięciu klemy i założeniu nowej problem całkowicie ustąpił.
Pozdrawiam
Re: Kappa 3.0 szaleje
Witam. Euroscan ma możliwość testu cewek, sam sprawdzałem na swojej dedrze i bardzo ładnie widać (na świecy) jak przeskakuje iskra. Czy to zadziała w silniku V6 ??? Co do błędów , kiedyś bawiłem się euroscanem, i sam "nałapał" błędów, różnych był między nimi "ECU Defective (2)", ale bez problemu dało sie to wszystko wykasować. Sprawa napięcia, ile ono wynosi pod F2 (chyba parametry), rzeczywiście jest niskie, czy może te błędy to śmieci, które zakłócają poprawną pracę ECU."pchojak" pisze:Witam
Mam problem z swoim kapiszonem:
1. pojawia się olej w filtrze powietrza
2. wydaje mi się że nie pali na wszystkie gary świece wymienione( jak sprawdzić cewki), nierówne obroty, trzęsie silnikiem, nagłe spadki lub przyrosty mocy.
3. czasami na zimnym silniku nie ma mocy i nie chce się wkręcać pomaga czasami zgaszenie chwila przerwy i ponowny rozruch.
4. problem ze wspomaganiem raz działa normalnie, a czasami brak.
5. AirBag, błędy pojawiły się po tym jak padł akumulator. Po podłączeniu do euroscan na początku pojawia mi się taka informacja:
- "Disconnect squib connectors 31237, 31238".
Wykrywa takie błędy:
"ECU Defective"
"ECU Supply Voltage Low"
Niestety w żaden sposób nie mogę ich wykasować.
Powoli brakuje mi już cierpliwości i kasy na mechaników niestety do tej pory trafiałem tylko na samych cwaniaków.
6. Po odpaleniu pozostawia dużą zasłone dymną.