Post
autor: zrobek » 28 lip 2007, 0:39
no jeśli chodzi o immobiliser to chyba u mnie nie ma problemu, bo czasami jak przekręcę kluczyk w stacyjce, to nie gaśnie pomarańczowy kluczyk na desce ... domyślam się, że nie działa mi, ale w sumie nie płaczę bo to prawie żadne zabezpieczenie
Ja nie chce tuningować silnika, tylko przywrócić do stanu jaki zaprojektowali inżynierowie fiata.
Jeśli chodzi o kolektor, to coś mi się wydaje, że dla tego silnika plastikowe weszły około 1999 roku ... tata miał ten silnik najpierw w sienie ('98), a później jak kupował w 2000 roku mareę z takim samym silnikiem to koleś w salonie mówił m.in. że zmieniło się coś w kolektorze w stosunku do poprzedniej. I to nawet by mogło się zgadzać, że w lancii były tylko aluminiowe kolektory, bo akurat jak była ta zmiana to chyba skończyli robić delty
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2