
Kappa i check kolejny raz...
Kappa i check kolejny raz...
w gwoli ścisłości... autodiagnostic jest do....... kontroli klimatyzacji
więc z klimą u Ciebie wszystko w porządku bo właśnie to oznacza -00- a jeśli chodzi o check w trybie diagnostyki układu klimatyzacji to może nieświeci wogóle?? spróbuj np. otworzyć drzwi, możliwe że też się nie zaświeci. Ja też mam silnik 145 KM i instalacje 1 typu i mi się check nie świeci jeśli jest tak że nie zawsze pali to może coś z immobilaiserem, albo faktycznie ta sonda? Pozdrawiam

Kappa i check kolejny raz...
To troche szkoda ze to testy samej klimatyzacji (bo sprawdzalem w jakims poscie na forum technicznym i pisali ze do sprawdzania wszystkiego a ze -00- to znaczy ze wsio ok - komunikat podobny jak na infocenter - niewiem nieznam sie).
W kazdym razie ilekroc zapale na benzynie to po chwili mam ten komunikat (dosc prawdopodobny ze z sondy bo w koncu ona sie zalacza po kilku sekundach), ale na benzynie nic nie grzebalem a wczesniej mi niewyswietlal sie blad. Na gazie blad tez jest a wtedy juz pracuje emulator sondy ktory wysyla wartosci z przedzialu 0.3V-0.7V czyli z przedzialu w ktorym steruje silnik wiec nie powinien krzaczyc. W takim razie rozumialbym ze na benzynie jak cos sondzie sie stalo jest kicha, ale ze emulowany sygnal mu tez nie podchodzi?
Obadalem to co proponowales - faktycznie w trybie diagnostyki wogole check nie swieci - otwarcie drzwi nic nie zmienia, nie wyswietla sie check a na kompie -00-.
Co do tego czy zawsze czy nie zawsze - teraz juz zawsze po ok 5-10s od odpalenia auta niezaleznie na jakim paliwie, a caly problem na poczatku stopniowo sie pogarszal... - najpierw bylo ok 5 minut jazdy a 2 swiecil, pozniej bylo po rowno, pozniej sie chyba probporcja zmienila az na koniec teraz niemal odrazu zapala...
A jak immobiliser to jak go ugrysc? Bo rozpinalem kostke pod kierownica i psikalem preparatem do stykow, a innym kluczykiem nie sprawdze z racji ze mam jeden...
Aha - jeszcze jedno gazownikow z Gromadzkiej nie polecam - partacze - jak pisalem zarl mi ok 20l LPG na wstepie przy rozkreconym blosie, pozniej jak sobie sam pokrecilem to z 17l/100km a po ich regulacjach wyslo mi ze 15.7l/100km (coprawda wynik byl zaburzony przez stanie w korkach w sumie gdzies przez 2h a z tego co sie orientuje na wolnych na godzine pracy lyknie z litr benzyny i przez to ze stacja byla raczej badziewna).
Chcialem sie dowiedziec czy normalne jest to ze ja powoli zakrecalem dalej ta duza srube na BLOSie (auto po regulacjach na gromadziej juz oslablo i wiele gorzej juz nie bylo) zeby ograniczyc spalanie i zakreciulem ja juz teraz calkowicie, a wychodzi mi ze pali dalej z 14l LPG na 100km?
W kazdym razie ilekroc zapale na benzynie to po chwili mam ten komunikat (dosc prawdopodobny ze z sondy bo w koncu ona sie zalacza po kilku sekundach), ale na benzynie nic nie grzebalem a wczesniej mi niewyswietlal sie blad. Na gazie blad tez jest a wtedy juz pracuje emulator sondy ktory wysyla wartosci z przedzialu 0.3V-0.7V czyli z przedzialu w ktorym steruje silnik wiec nie powinien krzaczyc. W takim razie rozumialbym ze na benzynie jak cos sondzie sie stalo jest kicha, ale ze emulowany sygnal mu tez nie podchodzi?
Obadalem to co proponowales - faktycznie w trybie diagnostyki wogole check nie swieci - otwarcie drzwi nic nie zmienia, nie wyswietla sie check a na kompie -00-.
Co do tego czy zawsze czy nie zawsze - teraz juz zawsze po ok 5-10s od odpalenia auta niezaleznie na jakim paliwie, a caly problem na poczatku stopniowo sie pogarszal... - najpierw bylo ok 5 minut jazdy a 2 swiecil, pozniej bylo po rowno, pozniej sie chyba probporcja zmienila az na koniec teraz niemal odrazu zapala...
A jak immobiliser to jak go ugrysc? Bo rozpinalem kostke pod kierownica i psikalem preparatem do stykow, a innym kluczykiem nie sprawdze z racji ze mam jeden...
Aha - jeszcze jedno gazownikow z Gromadzkiej nie polecam - partacze - jak pisalem zarl mi ok 20l LPG na wstepie przy rozkreconym blosie, pozniej jak sobie sam pokrecilem to z 17l/100km a po ich regulacjach wyslo mi ze 15.7l/100km (coprawda wynik byl zaburzony przez stanie w korkach w sumie gdzies przez 2h a z tego co sie orientuje na wolnych na godzine pracy lyknie z litr benzyny i przez to ze stacja byla raczej badziewna).
Chcialem sie dowiedziec czy normalne jest to ze ja powoli zakrecalem dalej ta duza srube na BLOSie (auto po regulacjach na gromadziej juz oslablo i wiele gorzej juz nie bylo) zeby ograniczyc spalanie i zakreciulem ja juz teraz calkowicie, a wychodzi mi ze pali dalej z 14l LPG na 100km?
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

Kappa i check kolejny raz...
tutaj masz potwierdzenie że autodiagnostic jest tylko do klimy, wcześniej sam się na to nabrałem że on do wszystkiego a jesli chodzi o ten błąd to nieciekawie, może warto wydać kilka zł i podpiąć go do kompa? Chyba że ktoś z forumowiczów ma złącze diagnostyczne i Ci pomoże, inaczej chyba bedzie ciężk oto rozgryść. Jeśli chodzi o spalanie na BLOSie to sie nie wypowiadam, ale jeśli stałeś w korkach i wyszło 14 lpg to chybaq duzo mniej nie będzie... mnie kiedyś na czeskim gazie i bez korków wziął 11 a normą jest 13 tyle że nie jeżdżę specjalnie oszczędnie no i u mnie korki mniejsze. Pozdrawiam
Kappa i check kolejny raz...
Tzn ze ten post dotyczy tylko klimy?
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... pic&t=1506
Przeciez sa tam wyszczegolnione **** jak zly odczyt z sondy, albo jakis blad z cylinradmi... Zreszta jeden z forumowiczow pyta jak toto wlaczyc (ta funkcjonalnosc) i koles mu pisze ze wlasnie trzymajac to CLIMA costam...
Jestem zdezorientowany... - moze takie numery bledow pokaza sie jak sie podlaczy komputer diagnostyczny?
Pozatym dlaczego w tej funkcjonalnosci autodiagnostyki przestaja dzialac faktyczne komunikaty bledow jak chocby o tych otwartch drzwiach?
Wkurza mnie to auto :/
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... pic&t=1506
Przeciez sa tam wyszczegolnione **** jak zly odczyt z sondy, albo jakis blad z cylinradmi... Zreszta jeden z forumowiczow pyta jak toto wlaczyc (ta funkcjonalnosc) i koles mu pisze ze wlasnie trzymajac to CLIMA costam...
Jestem zdezorientowany... - moze takie numery bledow pokaza sie jak sie podlaczy komputer diagnostyczny?
Pozatym dlaczego w tej funkcjonalnosci autodiagnostyki przestaja dzialac faktyczne komunikaty bledow jak chocby o tych otwartch drzwiach?
Wkurza mnie to auto :/
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

- schwepes
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa i check kolejny raz...
Błędy z tego wątku do którego podałeś link, są to 'uniwersalne' kody błędów, identyczne dla wszystkich ECU w standardzie OBD2. Takie zobaczysz na komputerze diagnostycznym, podręcznych interfejsach diagnostycznych itp."o-w-c-a" pisze:Jestem zdezorientowany... - moze takie numery bledow pokaza sie jak sie podlaczy komputer diagnostyczny?
Najlepiej by było przejechać się z wpiętą diagnozą i sprawdzić co powoduje check'a. Zgadywać raczej ciężko.
Kappa i check kolejny raz...
jak kolega wyżej napisał to są kody uniwersalne, a na koncu tego tematu już koledzy piszą że to tylko do diagnostyki klimy jest to "clima date" +MAR a jeśli o check to pewnie program jest tak napisany że jesli włączymy test klimy to nic innego nie wyswietla. Myslę że tak jak kolega mówi trzeba podpiąć do komputera, najprostsze i najszybsze rozwiązanie. Pozdrawiam i życzę więcej zadowolenia z Kappiszona bo to naprawdę poczciwe autko"o-w-c-a" pisze:Tzn ze ten post dotyczy tylko klimy?
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... pic&t=1506
Przeciez sa tam wyszczegolnione **** jak zly odczyt z sondy, albo jakis blad z cylinradmi... Zreszta jeden z forumowiczow pyta jak toto wlaczyc (ta funkcjonalnosc) i koles mu pisze ze wlasnie trzymajac to CLIMA costam...
Jestem zdezorientowany... - moze takie numery bledow pokaza sie jak sie podlaczy komputer diagnostyczny?
Pozatym dlaczego w tej funkcjonalnosci autodiagnostyki przestaja dzialac faktyczne komunikaty bledow jak chocby o tych otwartch drzwiach?
Wkurza mnie to auto :/

Kappa i check kolejny raz...
Ok wlasnie teraz mam dylematy - bo skoro i tak musze jechac do diagnosty i musze dac mu znowu 50zl za diagnoze to zaczalem sie zastanawiac czy nie kupic jakiegos prostego testera zebym sobie sam sprawdzil a nie ze co wizyta 50zl.
Z tego co widze to zaczynaja sie juz od 119zl przez 199 do 250zl z tych ktore by mnie interesowaly:
http://www.allegro.pl/item245454915_min ... _obd2.html
laptopa mam wiec moze byc tez podlaczany do kompa:
http://www.auto-soft.pl/index.php?p21,i ... uropejskie
no i jeszcze kupe innych jest na allegro.
Pozatym swieci mi sie blad poduszki powietrznej i tez przy okazji chcialbym go skasowac.
Macie jakies testery, albo mozecie jakies polecic?
Bo mam dylematy nad tymi dwoma co wyslalem. Bo prawda taka ze jesli ten pierwszy tez moze kasowac bledy to wolal bym jego z racji ze w domu mam drugie auto: Daewoo Nexia ktora ostatnio mi sie schrzanila i nie jezdzi, a ktora od zawsze pisala jakis blad AirBag i ABS...
Co sadzicie?
Z tego co widze to zaczynaja sie juz od 119zl przez 199 do 250zl z tych ktore by mnie interesowaly:
http://www.allegro.pl/item245454915_min ... _obd2.html
laptopa mam wiec moze byc tez podlaczany do kompa:
http://www.auto-soft.pl/index.php?p21,i ... uropejskie
no i jeszcze kupe innych jest na allegro.
Pozatym swieci mi sie blad poduszki powietrznej i tez przy okazji chcialbym go skasowac.
Macie jakies testery, albo mozecie jakies polecic?
Bo mam dylematy nad tymi dwoma co wyslalem. Bo prawda taka ze jesli ten pierwszy tez moze kasowac bledy to wolal bym jego z racji ze w domu mam drugie auto: Daewoo Nexia ktora ostatnio mi sie schrzanila i nie jezdzi, a ktora od zawsze pisala jakis blad AirBag i ABS...
Co sadzicie?
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

- schwepes
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa i check kolejny raz...
Miałem okazję bawić się tym podręcznym testerem i muszę przyznać, że urządzenie sprawuje się bez zarzutu, w zakresie swoich możliwości, czyli podglądu i kasowania błędów "silnikowych". Niestety nie kasuje błędów 'poduchy' (a przynajmniej nie w Ocatvii"o-w-c-a" pisze:Pozatym swieci mi sie blad poduszki powietrznej i tez przy okazji chcialbym go skasowac.
Macie jakies testery, albo mozecie jakies polecic?
Bo mam dylematy nad tymi dwoma co wyslalem. Bo prawda taka ze jesli ten pierwszy tez moze kasowac bledy to wolal bym jego z racji ze w domu mam drugie auto: Daewoo Nexia ktora ostatnio mi sie schrzanila i nie jezdzi, a ktora od zawsze pisala jakis blad AirBag i ABS...
Co sadzicie?

Kappa i check kolejny raz...
No to w takim razie co polecacie albo czego uzywanie co ma troche wieksza funcjonalnosc.
Zalezy mi przede wszystkim na sprzecie do aktualnego auta (Lanci), a do Daewoo moze kiedys cos dokupie - albo wyzlomuje
Zalezy mi przede wszystkim na sprzecie do aktualnego auta (Lanci), a do Daewoo moze kiedys cos dokupie - albo wyzlomuje

Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
