tak wiećmuszę nauczyć się troszke francuskiego

Ja nauczyłem suie przeliczać farenchaity na celsjusz. To było łatwiejsze niż nauczyć się francuskiego, niemieckiego czy włoskiego"norbiwolow" pisze:czy można mieć komunikaty po angielsku a jednostki temperatury w celsiuszach a nie farenchaitach - bo jak dam angielski to pokazuje temperature w F i a przebieg w milach(
Tak na prawde nie ma tych komunikatow duzo. Ale gdyby nie bylo niemieckiego, pewnie tez jezdzilbym ze stopniami F."norbiwolow" pisze:tez jest takie wyjście)
no niestety to nie jest tak do końca. Po wywołaniu testu climadate pojawiają się błędy systemu klimatronika i tylko wyłącznie te błędy.Opis błędów jest w tematach powieszonych. Opisane wyżej błędy to można tylko odczytać poprzez urządzenie diagnostyczne silnika i dotyczą tylko układy silnika i skrzyni biegów. A na marginesie problem stopni C i języka został rozwiązany po modernizacji układów infocenter około 1996 roku. Nie mylić proszę tego z modernizacją z lat 1998 bo drobne zmiany niewidoczne dla użytkowników były właściwie co rok."strus" pisze:to co znalazłem na temat diagnostyki nie wiem czy dziala bo nie mam kappy ale moze sie to komus przyda :
"Po naciśnięciu przycisku CLIMA DATE obrócić kluczyk wyłącznika zapłonu w poz. MAR ;
na wyświetlaczu pojawi się -00-
Jak coś jest nie tak to w miejscu -00- pojawi się jeden z w/w kodów usterki
Opis kodu
0100 Nieprawidłowy s............................................napędowego
_________________
"