Delta II - układ chłodzenia

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: darkobo » 11 gru 2006, 14:27

To w sumie nie tak strasznie. : ok2 :
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: pew » 11 gru 2006, 15:17

"Kazik90" pisze:naprawiłem ją była do wymiany uszczelka pod głowicą i musiałem szlifować głowice za uszczelke dałem 65zł a za szlifowanie 40zł
tak się zastanawiam ile by w Warszawie zaśpiewali za coś takiego ...
("ooo panie szlifowanie głowicy to nie takie hop-siup, będziemy musieli pół silnika rozebrać, porządnie to trzeba zrobić a to kosztuje ... :wink: )
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Anonymous

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: Anonymous » 12 gru 2006, 9:24

w sumie za 100 zl ??????? jak mi sie kiedys tak stanie - tfu tfu odpukac i wypluc - to wezme lawete i wybiore sie w tamte strony :twisted: bedzie taniej :twisted:

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: grzole » 16 gru 2006, 17:57

"Kazik90" pisze:wtrysk jednopunktowy a SPI to niewiem co to jest
SPI = wtrysk jednopunktowy. MPI = wtrysk wielopunktowy.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
cwynarx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Czeladź śląskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: cwynarx » 06 kwie 2008, 17:43

a co może byc przyczyną wyrzucania płynu na postoju??? i dodam ,że temperatura po zgaszenia silnika rośnie i wtedy dochodzi do wyrzucenia płynu przez wężyk w kork.....a podczas zapalonego silnika nic sie nie dzieje samochód pracuje normalnie....wentylator się włącza itd....a dzieje sie tak własnie po staniu w korku i włączeniu wentylatora...koncze trase stawiam na parkingu i za chwile wypływa płyn.....
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....

Awatar użytkownika
cwynarx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Czeladź śląskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: cwynarx » 06 kwie 2008, 22:18

hej co nikt nie miał takiego problemu?????jestem jedyny? proszę pomóżcie!!!!
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....

dawidson

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: dawidson » 07 kwie 2008, 10:33

zapowietrzony uklad.
u mnie bylo podobnie w momencie gdy przycial sie termostat. w czasie jazdy temp szla w okolice 110st. C, ale plyn zostawal w bloku. na posatoju momentalnie go wypluwalo.

Awatar użytkownika
cwynarx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Czeladź śląskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: cwynarx » 07 kwie 2008, 20:30

dzięki dawidson ja jeszcze obstawiam zepsuty korek....ale nie wiem czy to prawdopobne.... podobno ma jakies zabezpieczenie i po przekroczeniu jakiegoś cisnienia w układzie wypuszcza płyn....a u mnie może poprostu za wczesnie otwiera się ten zawór.....
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....

goro79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Lubsko/Lubuskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: goro79 » 07 kwie 2008, 21:01

Spróbuj zmienić korek wlewu na zbiorniczku wyrównawczym.
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.

Awatar użytkownika
cwynarx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Czeladź śląskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: cwynarx » 05 maja 2008, 10:43

Witam jeszcze jedno pytanie związane z układem chłodzenie.Jak często włącza wam sie wentylator jeżdżąc po mieście?pisząc miasto mam na mysli godziny szczytu np. w katpwicach....badź wczorajsze powroty z okolic tatr.... A i jaką temperature macie średnio w swoich maszynach z tym silnikiem co ja? czylie 1,6 ie 75km...a dodam ze silnik jest świeżo po remoncie , znaczy uszcelka pod glowicą, zawory, pierścienie....
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....

Awatar użytkownika
cwynarx
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Czeladź śląskie

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: cwynarx » 05 maja 2008, 13:02

widzę , że echo w temacie.....czy przyczyną tego problemu może byc zanieczyszczona chłodnica???????? bo raczej pompa wodna i termostat są sprawne.....
Lancia Delta 1,6 ie 8V 75KM 835C1000 -moja
Lancia Y 1,2 60KM -ojca
Lancia Y 1,1 8V 54KM- dziadka....

Awatar użytkownika
grzechu
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 15 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Szczecin

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: grzechu » 05 maja 2008, 18:36

Optymalna temperatura pracy silnika benzynowego to 90 stopni. Moim zdaniem masz pierdyknięty termostat.
Delta 1.6 ie (75KM) '94 bez gazowni

nietoperz

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: nietoperz » 16 maja 2008, 21:53

Dobra to teraz ja zadam pytanie związane z układem chłodzenia:
Jak jadę autem i mam zamknięte szyby to czuć że leci z kratek wentylacyjnych ciepłe powietrze. co to może być?
Dodam że nadmuch wyłączony a pokrętło temperatury ustawiony na zimne powietrze. Czyżby zawór nagrzewnicy nie trzymał?

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Nuova Delta - układ chłodzenia

Post autor: kretekpodnietek » 16 maja 2008, 23:28

no niestety, nie ma innej mozliwości

zobacz jeszcze czy linka zamyka układ, może coś sie przestawiło.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”