LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
arkashka

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: arkashka » 15 sie 2008, 19:37

TDS nie ma sensu. Dużo roboty, więc i koszty wysokie, a efekt do d...
LanciaTeam odradza.

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Cossi86 » 15 sie 2008, 19:50

Tak też myślałem.
Cóż trzeba szukać 2.0 T : yesyes :
Lancia Kappa 2.4 T.DS

arkashka

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: arkashka » 15 sie 2008, 19:52

"Cossi86" pisze:Cóż trzeba szukać 2.0 T : yesyes :
Sixt sprzedaje... :wink:

(sorki Sixt, nie mogłem się powstrzymać)

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Cossi86 » 15 sie 2008, 19:57

Słyszałem :D
Lancia Kappa 2.4 T.DS

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: grzole » 15 sie 2008, 22:00

Dziś po południu miałem okazję być zarówno kierowcą jak i pasażerem JTD. Poprawa osiągów zauważalna gołym okiem. Jazda przebiega zupełnie jak benzynowcem: wkręcanie na obroty szybsze, brak turbodziury oraz odczuwalny wzrost mocy. Można tylko pochwalić te zmiany.
Co do firm typu V-tech to usługi i zawartą w niej oprawę mają nastawiona pod klienta: pokaz wycia silnika na hamowni uzasadnia cenę usługi - coś pod fanów Fiata Coupe, Hondy Civic, Seata Ibiza czy BMW serii 3 którzy "jarają się" wywaleniem kata i wstawienie fallicznie zadartej do góry końcówki wydechu (jaki to daje kolosalny wzrost mocy) a ważny jest dla nich każdy wzrost mocy zawarty po przecinku. Znam pewną firmę tuningową w której już nie raz poprawiano auta po V-techu a nie chwalą się tym jakoś specjalnie.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 15 sie 2008, 22:07

Skoro mówisz o wyciu silnika to wiesz jak odbywa się hamowanie samochodu na hamowni???Bo widzę że chyba nie bardzo. Skoro mówisz o cenach to wiesz ile taka usługa kosztuje?? Ciekawe ile zapłacił za to Arkashka....
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: pawcio1 » 15 sie 2008, 22:11

A można wiedzieć jaka to firma? Skoro są konkurencją dla V-tech to chętnie skorzystałbym z ich usług :wink: (zapewne są tańsi?!)
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

arkashka

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: arkashka » 16 sie 2008, 8:10

"Przemo" pisze:Skoro mówisz o cenach to wiesz ile taka usługa kosztuje?? Ciekawe ile zapłacił za to Arkashka....
1/3 normalnej ceny. LT ma bardzo miły program lojalnościowy : yesyes :

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: grzole » 16 sie 2008, 10:53

"pawcio1" pisze:A można wiedzieć jaka to firma? Skoro są konkurencją dla V-tech to chętnie skorzystałbym z ich usług :wink: (zapewne są tańsi?!)
Pod Warszawę miał byś nieco za daleko a poza tym nie znają się właściwie wcale na "włoszczyźnie" i nie kryją tego - japońce to ich demena. Pochwałe dostała u nich k (na moim egzemplarzu) za porządnie opracowany układ dolotowy i wylotowy silnika.
"Przemo" pisze:Skoro mówisz o wyciu silnika to wiesz jak odbywa się hamowanie samochodu na hamowni???Bo widzę że chyba nie bardzo
Hamownie widziałem zarówno samych silników (Politechnika Warszawska oraz PIMot), takie popularne rolkowe, jak i kompaktowe zakładane na koła.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Sixt

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Sixt » 16 sie 2008, 11:37

"arkashka" pisze:
"Cossi86" pisze:Cóż trzeba szukać 2.0 T : yesyes :
Sixt sprzedaje... :wink:

(sorki Sixt, nie mogłem się powstrzymać)

: rotfl :

Jak wstawię motor to mam w planach pojeździć jeszcze trochę i dopiero sprzedać

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Taz » 16 sie 2008, 12:37

"Przemo" pisze:Skoro mówisz o wyciu silnika to wiesz jak odbywa się hamowanie samochodu na hamowni???Bo widzę że chyba nie bardzo. Skoro mówisz o cenach to wiesz ile taka usługa kosztuje?? Ciekawe ile zapłacił za to Arkashka....
Podwoziowa - silnik wyje i syczy
Silnikowa - silnik wyje
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Taz » 16 sie 2008, 12:40

'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Taz » 16 sie 2008, 12:55

'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 15:09

gdybyście nie wiedzieli a widzę że nie wiecie to kręci się auto do odcięcia na 4 biegu i tak wygląda proces hamowania samochodu :) A tuning bez wykresu to nie tuning bo może się okazać że w pewnym zakresie obrotów jest lepiej a w drugim gorzej niż było.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Fugaz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 340
Rejestracja: 09 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Fugaz » 16 sie 2008, 15:41

"Przemo" pisze:gdybyście nie wiedzieli a widzę że nie wiecie to kręci się auto do odcięcia na 4 biegu i tak wygląda proces hamowania samochodu :) A tuning bez wykresu to nie tuning bo może się okazać że w pewnym zakresie obrotów jest lepiej a w drugim gorzej niż było.
Tu się z tobą nie zgodzę. Jak ktoś robi tylko te same silniki, a jedyna różn ica polega na turbinie która ma lub nie ma zmiennej geometrii skrzydełek, to doskonale wie jak przebiega krzywa dla takiego silnika. Jak rozmawiałem kupując auto w LT z Damianem i pytając go o cenę to tuningu to i tak dużo bardziej opłaca mi się tam pojechać niż szukać czegoś na miejscu. Tak naprawdę to cudów nie ma i niezależnie gdzie pojedzie się robiąc coś z softem to niestety prawie każdy zrobi coś bardzo podobnie. Jak czytałem spędziłeś tam cały dzień więc to nie było tylko wczytanie programu jak myśle, tylko napisanie softu pod ten samochód i potrzeby kierowcy, a czy mocy ma teraz 150 czy 155 czy 140 to jak kierowca który odczuwa różnicę i jest zadowolony to jest najważniejsze, po co przepłacać jak tylko dla tego żeby mieć przebieg mocy i momentu na kartce to ja podziękuję a zaoszczędzoną kaskę przeznaczę na mały przegląd auta.
Arkashka mam pytanko jak już się nacieszym nowym autem to napisz czy zmiana softu odbiła się na zużyciu ropy, powinno Ci spalanie spaść pod warunkiem, że nie będziesz gonił kierowców :P
Ja też się zastanawiam nad wycieczką ale to na wiosne po zimie.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”