LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 15:46

Wybacz ale się nie zgodze. Z tego co się orientuje Arkashka ma samochód używany. A każdy samochód używany ma raczej inna krzywą bo wynika to między innymi z przebiegu i tego w jaki sposób był eksploatowany silnik. Zależy co rozumiesz pod słowem przepłacać w V tech tuning kosztuje 1490 zł i robią program dla Ciebie. Jak będziesz chciał to z silnika 136Km zrobią około 175Km i dalej będziesz miał gwarancje że wszytko jest ok.
I prawdę powiedziawszy gdybym miał kupic auto po takim tuningu to bym go nie wziął. Moim zdaniem to tak samo jakby auto miało założonego jakiegoś niby chipa z allegro.

A tak z ciekawości jak jeździcie swoimi klekotami tzn przy jakich obrotach zmieniacie biegi jeżeli chceci szybko i dynamicznie pojechac?
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Fugaz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 340
Rejestracja: 09 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Fugaz » 16 sie 2008, 15:57

Mój kolega z pracy zna kilka osób które się zajmują wymianą softu, jeden z nich ma z 1.9 tdi 90KM zrobione 200KM, fakt oprócz softu doszło sporo modernizacji. Dla mnie podnoszenie mocy samą wymiana oprogramowania dla kogoś kto robił to bardzo wiele razy i do tego podnosi tę moc w granicach rozsądku, hamownia mija się z celem. Jakbym chciał podnieść moc o 80-100% to wtedy na pewno robiłbym to z wykresami, ale podniesienie mocy o 20-30% to dla takiego gościa dzień powszedni a hamowania tylko podnosi cenę za taką usługę. Napisałeś, że V-coś tam robi to za 1490PLN za 800PLN znajdę gościa na Śląsku który zrobi prawie to samo co fachowcy z tej firmy, a jedyna róznicą będzie brak wykresu. Napisze program specjalnie pod moje wymagania w granicach rozsądku. Róznica jest spora, więc po co przepłacać.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 16:06

Każdy ma inne podejście do tej sprawy. Ja wolę zapłacić więcej i mieć pewność że wszytko jest OK że mam gwarancję i mam wykresy, które sie przydadzą np jak będę chciał sprzedać auto. Znajomy ma BMW na chipie z V-techu od nowości. Samochód ma 370 tys km i dalej jeździ a ze 193 KM zrobili 220KM.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Fugaz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 340
Rejestracja: 09 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Fugaz » 16 sie 2008, 16:14

Znajomy ma pasata z 90KM ma zrobione około 130 KM przy przebiegu 270 tys. teraz na początku roku przeskoczył 500 tys. i z silnikiem nic się nie dzieję. Soft napisał koleś który kasuje sporo mniej niż V-tech ma swój warsztat i hamownie kosztuje sporo mniej i też daje gwarancję. Zawsze znajdzie ktoś kto za podobną usługę zapłaci sporo więcej, jak by mnie było stać też pewnie bym tak zrobił, dlatego ja kupowałem auto w LT a nie sprowadzałem z zachodu szkoda mojego czasu na zajmowanie się pierdołami związanymi z importem, wolałem zapłacić drożej i nie tracić czasu. Włączyłem się w dyskusję chcąc pokazać, że nie zawsze trzeba z góry negatywnie oceniać pracę kogoś kto być może robi coś dużo lepiej niż jakaś renowana firma, pozatym jak mówi przysłowie jak coś jest do wszystkiego to jest do d...y dlatego jak ktoś robi tylko silniki fiata, może robić to lepiej niż ktoś kto robi wszystkie silniki jakie mu tylko wpadną w łapki.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 16:18

To z Twojego postu wynika że LT jest do d... bo robi wszystko. Zaczynając od sprowadzania aut poprzez ich serwisowanie a kończąc na instalacjach car audio i chiptuningu :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: darkobo » 16 sie 2008, 16:25

Oj, Przemo, widzę, że dawny uraz wciąż daje znać o sobie.
Tak, LT jest od wszystkiego co związane z Lancią i Alfą, co gorsza, kiedyś nawet jakąś Toyotę sprzedawali :roll:
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 16:27

"darkobo" pisze:Oj, Przemo, widzę, że dawny uraz wciąż daje znać o sobie.
Tak, LT jest od wszystkiego co związane z Lancią i Alfą, co gorsza, kiedyś nawet jakąś Toyotę sprzedawali :roll:
Wybacz nie ja przytaczałem to przysłowie. Co do urazu to go nie mam tylko logicznie myślę. Tuning bez hamowni to tak jakbyś pojechał do wulkanizatora i nie miał maszyny do wyważania kół :)
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: darkobo » 16 sie 2008, 16:34

Z reguły w dyskusje na niedotyczące mnie tematy się nie włączam, ale tym razem zareagowałem, bo wyciągnąłeś z kontekstu kawałek wypowiedzi i przekształciłeś je po swojemu
jak mówi przysłowie jak coś jest do wszystkiego to jest do d...y dlatego jak ktoś robi tylko silniki fiata, może robić to lepiej niż ktoś kto robi wszystkie silniki jakie mu tylko wpadną w łapki.
Przecież jednoznacznie jest napisane, że chodzi o specjalizację w jednej marce, a Ty przekształciłeś to na różne formy działania dotyczące jednak w dalszym ciągu jednej marki.
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Fugaz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 340
Rejestracja: 09 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Fugaz » 16 sie 2008, 18:00

"Przemo" pisze:To z Twojego postu wynika że LT jest do d... bo robi wszystko. Zaczynając od sprowadzania aut poprzez ich serwisowanie a kończąc na instalacjach car audio i chiptuningu :)
Właśnie źle rozumiesz, chodzi mi o to że chłopaki z LT bawią się w Lancie lub Alfę więc są w moim rozumieniu wąsko wyspecjalizowni w przeciwieństwie do firmy V-tech czy tam jakoś takoś gdzie z tego co czytałem to robią wszystko. Jakbyś miał wybór chipować swój silnik nie sugerując się nazwą firmy i miałbyś do wyboru jedną X która specjalizuje się silnikami samochodu marki którym jeździsz a firmę Y która robi wszystko co ma 4 koła to którą firmę byś wybrał?
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 16 sie 2008, 20:57

"Fugaz" pisze:
"Przemo" pisze:To z Twojego postu wynika że LT jest do d... bo robi wszystko. Zaczynając od sprowadzania aut poprzez ich serwisowanie a kończąc na instalacjach car audio i chiptuningu :)
Właśnie źle rozumiesz, chodzi mi o to że chłopaki z LT bawią się w Lancie lub Alfę więc są w moim rozumieniu wąsko wyspecjalizowni w przeciwieństwie do firmy V-tech czy tam jakoś takoś gdzie z tego co czytałem to robią wszystko. Jakbyś miał wybór chipować swój silnik nie sugerując się nazwą firmy i miałbyś do wyboru jedną X która specjalizuje się silnikami samochodu marki którym jeździsz a firmę Y która robi wszystko co ma 4 koła to którą firmę byś wybrał?
Gdybym miał dokonać wyboru wybrałbym firmę X. I teraz pewnie mi powiesz że nagle zmieniłem zdanie ale tak nie jest. Wybrałbym firmę X gdyby tylko zajmowała się silnikami natomiast gdyby ta firma X oprócz modyfikacji silnika robiła też wszelkiego rodzaju naprawy to bym jej nie wybrał.
Pozdrawiam
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Taz » 17 sie 2008, 8:30

Przemo, czyli mp3 playera masz oczywiście iRivera (lub tym podobne) a nie "wszystko produkującego" Creative, Sony, Samsung itp... A słuchawki na pewno Sennheiser (których akurat ja mam dwie pary i bardzo polecam).
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Przemo » 17 sie 2008, 10:46

"Taz" pisze:Przemo, czyli mp3 playera masz oczywiście iRivera (lub tym podobne) a nie "wszystko produkującego" Creative, Sony, Samsung itp... A słuchawki na pewno Sennheiser (których akurat ja mam dwie pary i bardzo polecam).
,

Skoro nie widzisz różnicy to szkoda.....
Widzę że masz kompleksy i zazdrościsz mi że mam jedno auto zrobione w V-tech i drugie też tam będzie zrobione....
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Taz » 17 sie 2008, 11:09

Szczerze to nie wiedziałem że twoje auto było robione w V-tech. Nie mam kompleksów i jestem szczęśliwym człowiekiem. Nikomu niczego nie zazdroszczę - cieszę się z tego co mam. Nie atakuję V-techa, nie bronię LT - ty jednak atakujesz LT i bronisz V-techa. Ja natomiast będę bronił prawa wszystkich firm do prowadzenia swojej działalności i prawa konsumentów do wybierania firm, jakie im się podobają.

I proszę Cię - zachowaj się honorowo i nie atakuj osób, tylko argumenty - to odnośnie słów że niby mam kompleksy i zazdroszczę czegoś. :?
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Aras
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 705
Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: Aras » 17 sie 2008, 11:25

"Przemo" pisze:
"Taz" pisze:Przemo, czyli mp3 playera masz oczywiście iRivera (lub tym podobne) a nie "wszystko produkującego" Creative, Sony, Samsung itp... A słuchawki na pewno Sennheiser (których akurat ja mam dwie pary i bardzo polecam).
,

Skoro nie widzisz różnicy to szkoda.....
Widzę że masz kompleksy i zazdrościsz mi że mam jedno auto zrobione w V-tech i drugie też tam będzie zrobione....
no to zaleciało dziecinadą :)
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)

Awatar użytkownika
AndrzejS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 16 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Katowice

LT, V-Tech i inne dyskusje o chip-tuningu

Post autor: AndrzejS » 20 paź 2008, 21:01

To ja się pochwalę i polecę p / firmę Godula z Krakowa.

http://images36.fotosik.pl/22/09823c0eaecf16d4m.jpg[/img]

pozdrawiam,
Lybra SW 2,4jtd ( grafit z czarnym daszkiem )

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”