
Objawy są takie, jakby ktoś z niej zapłon zdjął, wszystko kręci, wygląda normalnie, tylko nie zapala...

wszystko dziala normalnie, tylko nie odpala. Coś z elektroniką, bo już tak było kiedyś, ale przeszło. Teraz to trzeci raz."Dudi" pisze:Potwierdzam - zegary robią tak zawsze po wyłączeniu zapłonu.
A rozrusznik kręci normalnie i nie odpala (bez różnicy czy ciepły czy zimny)???
nieee, to nie u mnie. Czasami code nie gaśnie, ale daje radę po paru próbach odpalić. Teraz też czasami nie gasło, to przeprowadziłem awaryjną procedurę, ale nie pomogło. Też nie zapalił (a procedura się powiodła)."dudekken" pisze:A ty nie miałeś coś wcześniej z Immobilajzerem ??
moja już odpaliła. Wymienili czujnik obrotów i po tym odpaliła."chojnas81" pisze:O widze, że kolejny kolega, którego Lucynę dopadł wirus nieodpalania
(Mój wątek: tutaj)
Ja 2 dni temu zawiozłem na lawecie Lancie do mechanika (ASO sobie odpuściłem). Niech się bawi. Ja tym czasem się bawie w miejskiej komunikacji
Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia niż mam ja.
W oczekiwaniu na wiosnę,
Chojnas
Nie koniecznie musi być zimowa. Mi padł w lecie akurat, a w ogóle to jak padnie jeden z nich, to najlepiej wymienić oba naraz (czujnik położenia wału korbowego i czujnik obrotów)."Łukasz" pisze:Czujnik polozenia walu korbowego pewnie. Zimowa czarna seria padajacych czujnikow
Z przodu to i owszem regulacja w Lybrze jest, ale z tyłu to geometria jest stała nieregulowana w żaden sposób."Toper" pisze:Naprawione. Przy okazji zrobiłem zbieżność z przodu i z tyłu. Poustawiali.
Za wszystko 640zł, trochę kosztowało, ale podoba mi się podejście do klienta, moge polecić ten warsztat, uprzedzam tylko, że trochę drogo, jak to w ASO.
No ale większości ASO nie można polecić, a to można, a to już coś
geometria z tyłu w Lybrze SW jest regulowalna."dudekken" pisze:Z przodu to i owszem regulacja w Lybrze jest, ale z tyłu to geometria jest stała nieregulowana w żaden sposób."Toper" pisze:Naprawione. Przy okazji zrobiłem zbieżność z przodu i z tyłu. Poustawiali.
Za wszystko 640zł, trochę kosztowało, ale podoba mi się podejście do klienta, moge polecić ten warsztat, uprzedzam tylko, że trochę drogo, jak to w ASO.
No ale większości ASO nie można polecić, a to można, a to już coś
640zł za czujnik wału, jego wymianę i regulację geometrii to cena delikatnie ujmując zaje...biście przesadzona.
Mądre książki twierdzą co innego, ktoś cie chyba w konia zrobił."Toper" pisze:geometria z tyłu w Lybrze SW jest regulowalna."dudekken" pisze:Z przodu to i owszem regulacja w Lybrze jest, ale z tyłu to geometria jest stała nieregulowana w żaden sposób."Toper" pisze:Naprawione. Przy okazji zrobiłem zbieżność z przodu i z tyłu. Poustawiali.
Za wszystko 640zł, trochę kosztowało, ale podoba mi się podejście do klienta, moge polecić ten warsztat, uprzedzam tylko, że trochę drogo, jak to w ASO.
No ale większości ASO nie można polecić, a to można, a to już coś
640zł za czujnik wału, jego wymianę i regulację geometrii to cena delikatnie ujmując zaje...biście przesadzona.