Lybra - zapala się kontrolka silnika jtd
- niedxwiedx
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 lis 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kielce
Lybra - zapala się kontrolka
Witam ponownie
Jednak to żadna z waszych propozycji uszkodzenia:
Wymieniłem FILTR OLEJU, CZUJNIK DOŁADOWANIA,ŚWIECE ŻAROWE
i nadal pojawia się ta nieszczęsna kontrolka w wraz z obniżeniem mocy
Macie jeszcze jakieś propozycje aby rozwiązac ów problem
Pozdr
Jednak to żadna z waszych propozycji uszkodzenia:
Wymieniłem FILTR OLEJU, CZUJNIK DOŁADOWANIA,ŚWIECE ŻAROWE
i nadal pojawia się ta nieszczęsna kontrolka w wraz z obniżeniem mocy
Macie jeszcze jakieś propozycje aby rozwiązac ów problem
Pozdr
Lancia Lybra 2,4 JTD 2001 r
Lybra - zapala się kontrolka
ty na powaznie? ogladales turbo od 136 koni? Bo ja mam taka , i oprocz wg jakiegos sterowania tam nie widzemirek0p pisze:"harnas" pisze:z tego co wiem 2,4jtd o mocy 135km -stała geometria, 140 i 150km zmienna, ale ekspertem nie jestem..."mirek0p" pisze:Wszystkie Jtd 2.4 mają turbiny zmienną geometrię
Począwszy od 136 kM Jtd mają zmienną geometrię różnią się od pozostałych sterowaniem geometrii
w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
pozatym - wg EPER
wersja 136 - nie widze sterowania zmienna geometria
wresje 140 - 150 - elektrozawor sterujacy zmienna geometria
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


- niedxwiedx
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 lis 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kielce
Lybra - zapala się kontrolka
Czyli Lybra 2,4 JTD 99KW Ma rozbieralną turbinę do wyczyszczenia czy nie
bo już nic z tego nie rozumiem
bo już nic z tego nie rozumiem
Lancia Lybra 2,4 JTD 2001 r
Lybra - zapala się kontrolka
nic nie rozbieraj. Jak ci malo kucy, to mozesz zmierzyc cisnienie doladowania
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


- niedxwiedx
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 lis 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kielce
Lybra - zapala się kontrolka
Sprawdzałem na komputerze i turbina jest ok
jak wspomniałem wcześniej czujnik doładowania wymieniłem bo komputer wskazywał jego awarie.
I nadal po 2-3 tysiące wskazuje awarie komory silnika
Podłączyliśmy pod komputer i turbina daje moc ale przerywa
jak wspomniałem wcześniej czujnik doładowania wymieniłem bo komputer wskazywał jego awarie.
I nadal po 2-3 tysiące wskazuje awarie komory silnika
Podłączyliśmy pod komputer i turbina daje moc ale przerywa
Lancia Lybra 2,4 JTD 2001 r
Lybra - zapala się kontrolka
jak masz lybre z 2001 roku to jakim cudem masz 99kw? masz elektrozawor na przednim pasie?
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


- Dawka
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 09 lis 2008, 0:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Lybra - zapala się kontrolka
Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
Lybra - zapala się kontrolka
Często zdarzą się, że wskazanie błędne wskazanie czujnika ciśnienia jest mylone z jego awarią, a sedno może leżeć gdzie indziej. Ja dorzucę swój przypadek, otóż przepływomierz wskazywał za niską temperaturę, więc paliwa dostawało się zbyt bogato i kończyło się właśnie na przeładowaniu. Odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy jest różnica.
Lybra 2.4 jtd SW + AX 1.0 LPG
Lybra - zapala się kontrolka
prosze cie, zobacz co jest w eperze, sugerowalem sie nim. Po vinie wyskakuje IHI."Dawka" pisze:Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
Zrobie chyba fotke turbiny zeby rozwiac watpliwosci
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


Lybra - zapala się kontrolka
sprawdź przewody gumowe od elektrozaworu do turbiny i od elektrozaworu do silnika - wystarczy, że są sparciałe wtedy dostaje się lewe powietrze czego skutkiem jest kontrolka i spadek mocy u mnie to m.in pomogło.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Lybra - zapala się kontrolka
Wszystkie Jtd mają turbo ze zmienną geometrią ale "polak potrafi""Dawka" pisze:Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
ja mam Garreta tak jak pisze kolega w 2.4 Jtd 136 kM 1999 rok
a czujnik jest wkręcony w kolektor ssący od strony pompy CR na jedną srubę klucz 10,u mnie całkowicie był zapchany sadzą.
Natomiast EGR najlepiej zaślepić.
Lybra - zapala się kontrolka
zmienic eper i vin ????"mirek0p" pisze:Wszystkie Jtd mają turbo ze zmienną geometrią ale "polak potrafi""Dawka" pisze:Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
ja mam Garreta tak jak pisze kolega w 2.4 Jtd 136 kM 1999 rok
a czujnik jest wkręcony w kolektor ssący od strony pompy CR na jedną srubę klucz 10,u mnie całkowicie był zapchany sadzą.
Natomiast EGR najlepiej zaślepić.
teoria spisku nawet do nas doszla

ps. ja mam lybre 2000 z niemiec, sam po nia pojechalem, jestem 2 właścicielem. Pewnie jakis podstepny polak wykradl moja lybre i zmienil w niej turbo i przy okazji numer vin. Do tego zmienil program eper.
Mnie osobiście wali czy mam zmienna czy nie . oby dzialala jak najdluzej






Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


Lybra - zapala się kontrolka
Ja w/g epera i nr vin mam mieć 140 kM a w rzeczywistości jest 136 koni znając włoskie fantazje trzeba ostrożnie podchodzić do eperu napewno nie jest to prawda objawiona ,nieprzewidzianych jest trochę więcej rzeczy ."Kis79" pisze:zmienic eper i vin ????"mirek0p" pisze:Wszystkie Jtd mają turbo ze zmienną geometrią ale "polak potrafi""Dawka" pisze:Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
ja mam Garreta tak jak pisze kolega w 2.4 Jtd 136 kM 1999 rok
a czujnik jest wkręcony w kolektor ssący od strony pompy CR na jedną srubę klucz 10,u mnie całkowicie był zapchany sadzą.
Natomiast EGR najlepiej zaślepić.
teoria spisku nawet do nas doszla
ps. ja mam lybre 2000 z niemiec, sam po nia pojechalem, jestem 2 właścicielem. Pewnie jakis podstepny polak wykradl moja lybre i zmienil w niej turbo i przy okazji numer vin. Do tego zmienil program eper.
Mnie osobiście wali czy mam zmienna czy nie . oby dzialala jak najdluzej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prostym sposobem poznania czy jest zmienna geometria czy nie to noga w "pedał" i jeżeli w pewnym momencie wciśnie w fotel to



Lybra - zapala się kontrolka
znaczy ze naladowal sie boost i lecimy , a do tego nie trzeba zmiennej geometri."mirek0p" pisze:Ja w/g epera i nr vin mam mieć 140 kM a w rzeczywistości jest 136 koni znając włoskie fantazje trzeba ostrożnie podchodzić do eperu napewno nie jest to prawda objawiona ,nieprzewidzianych jest trochę więcej rzeczy ."Kis79" pisze:"mirek0p" pisze:Wszystkie Jtd mają turbo ze zmienną geometrią ale "polak potrafi""Dawka" pisze:Tutaj się nie zgodzę, ihi była montowana w kappie TDS, przerabiał to już kolega Krl któremu to ktoś wstawił turbine od tds, a powinna być Garrett VNT25, która ma zmienną geometrię."Kis79" pisze:w 136 jest ihi
w 140 - 150 garett
A jak się zabrać za czyszczenie tego czujnika doładowania ?? Gdzie go dokładnie szukać ??
ja mam Garreta tak jak pisze kolega w 2.4 Jtd 136 kM 1999 rok
a czujnik jest wkręcony w kolektor ssący od strony pompy CR na jedną srubę klucz 10,u mnie całkowicie był zapchany sadzą.
Natomiast EGR najlepiej zaślepić.
zmienic eper i vin ????
teoria spisku nawet do nas doszla
ps. ja mam lybre 2000 z niemiec, sam po nia pojechalem, jestem 2 właścicielem. Pewnie jakis podstepny polak wykradl moja lybre i zmienil w niej turbo i przy okazji numer vin. Do tego zmienil program eper.
Mnie osobiście wali czy mam zmienna czy nie . oby dzialala jak najdluzej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prostym sposobem poznania czy jest zmienna geometria czy nie to noga w "pedał" i jeżeli w pewnym momencie wciśnie w fotel to![]()
![]()

Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R

