Lybra - 2,4 JTD słaby silnik poniżej 2000 obrotów

skyblu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2755
Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków -Kanie

Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na "dole"

Post autor: skyblu » 07 mar 2009, 8:16

"PAHO2" pisze:
"Bany" pisze:pewien nie jestem ale wydaje mi sie ze 2,4 zawsze miała zmienna,
stare 1,9 nie miały przed 2001.
przynajmniej tak było w ar 156
kolego mam problem objawiający się tym, że jak przycisnę do dechy przy ok 2000 obrotów, auto przyspiesza tak do 2600-2700 i nagle jest pauza na dobrych pare sekund (jakby utrata mocy) i po chwili dalej ciągnie bez problemu aż w fotel wciska, czy to przez problem ze zmienna geometrią? bo ten problem zaczyna mnie irytować bo staje się coraz intensywniejszy... :cry:
zbyt szybko chcesz pokonac rywala z benzyną, tez tak mam
tylko opanowałem problem wiem jak wciskac gazik by turbo łapało płynnie :D
pozdro :D
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz

Awatar użytkownika
Kis79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 211
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Giżycko

Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na "dole"

Post autor: Kis79 » 07 mar 2009, 8:20

u mnie ihi vl18

mierzylem dzis elastycznosc.

60-100 km/h na IV biegu start z oko 1500 obrotow - ~ 8-9 sekund .
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R
Obrazek

Awatar użytkownika
bravomeksyk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 03 mar 2009, 0:00
Lokalizacja: Kraków, Warszawa

tak przypuszczałem

Post autor: bravomeksyk » 12 mar 2009, 0:44

zamiast otrzymać sensowną radę, sugestię, to każdy pisze co jego auto nie ma i dlaczego jest lepsze niż najlepsze. ja generalnie ma to gdzieś, gdzie jest aktuator do turbiny, bo ja, jak pisałem wcześniej, mam turbinę ze stałą geometria łopatek. za to temat przeszedł na to co sie innym dzieje przy innych okazjach jak jadą swoimi autami...

Awatar użytkownika
Kis79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 211
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Giżycko

Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na "dole"

Post autor: Kis79 » 12 mar 2009, 7:21

dlatego napisalem mniej wiecej moja elastycznosc, zebys porownal sobie . ponieważ ja tez mam turbine bez zmiennej geometrii.
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R
Obrazek

bartek42
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 121
Rejestracja: 28 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Łabiszyn/Bydgoszcz

Odp: Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na

Post autor: bartek42 » 20 mar 2009, 21:43

Bravomeksyk, najlepiej poszukaj na forum jakiegoś kolegi z Krakowa, który ma taki sam silnik jak Ty i zamieńcie się na chwilkę autami. Sprawdzisz jak to jest. Jak nie znajdziesz, a będziesz kiedyś śmigał przez Bydgoszcz/Żnin, to wpadnij do mnie, z chęcią sprawdzę, co potrafi Twoja Lybra :)

Awatar użytkownika
bufi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2324
Rejestracja: 09 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Olkusz

Odp: Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na

Post autor: bufi » 20 mar 2009, 22:07

Kolego meksyk , sprawdż sobie jeszcze zawór EGR czy masz szczelny , wystarczy ślina na palec i pojeździć po uszczelkach lub mydełko , mnie puszcza na srodkowej uszczelce , zajrzyj też do przepustnicy , ja ostatnio czyściłem była zawalona sadzą aż milo , babeczka przede mną nieźle ją muliła :)

Awatar użytkownika
bravomeksyk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 03 mar 2009, 0:00
Lokalizacja: Kraków, Warszawa

Odp: Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na

Post autor: bravomeksyk » 22 mar 2009, 21:43

bartek42 pisze:Bravomeksyk, najlepiej poszukaj na forum jakiegoś kolegi z Krakowa, który ma taki sam silnik jak Ty i zamieńcie się na chwilkę autami. Sprawdzisz jak to jest. Jak nie znajdziesz, a będziesz kiedyś śmigał przez Bydgoszcz/Żnin, to wpadnij do mnie, z chęcią sprawdzę, co potrafi Twoja Lybra :)
dziękuję za zaproszenie :)

Awatar użytkownika
bravomeksyk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 03 mar 2009, 0:00
Lokalizacja: Kraków, Warszawa

Odp: Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na

Post autor: bravomeksyk » 22 mar 2009, 21:44

bufi pisze:Kolego meksyk , sprawdż sobie jeszcze zawór EGR czy masz szczelny , wystarczy ślina na palec i pojeździć po uszczelkach lub mydełko , mnie puszcza na srodkowej uszczelce , zajrzyj też do przepustnicy , ja ostatnio czyściłem była zawalona sadzą aż milo , babeczka przede mną nieźle ją muliła :)
dziękuję - może zabrzmi to śmiesznie - ale... gdzie znajdę przepustnicę (wiem, że pod maską ;-) i jak się do niej dobrać?
pozdrawiam
bart

Awatar użytkownika
bufi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2324
Rejestracja: 09 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Olkusz

Odp: Lybra 2.4 JTD - słaby silnik na

Post autor: bufi » 23 mar 2009, 9:14

Może uda mi się dzisiaj ciknąć zdjęcia swojego silnika , co prawda to 1,9 , ale podgląd pod sytuacje będziesz miał .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”