kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Gdzieś czytałem i było coś o tym też na forum,że wersja 136 konna nie ma zmiennej geometrii.
Lybra 2.4JTD
Najpiękniejszą rzeczą w życiu mężczyzny jest wiatr we włosach, świeży koń pod siodłem i ostry horyzont stepu...
Najpiękniejszą rzeczą w życiu mężczyzny jest wiatr we włosach, świeży koń pod siodłem i ostry horyzont stepu...
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Kappa 136km ma zmienna geometrie (wiem bo miałem zaciętą
)

kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Czyli ja też mam zmienną?! No proszę, nowoczesność w polu i w zagrodzie 

Lybra 2.4JTD
Najpiękniejszą rzeczą w życiu mężczyzny jest wiatr we włosach, świeży koń pod siodłem i ostry horyzont stepu...
Najpiękniejszą rzeczą w życiu mężczyzny jest wiatr we włosach, świeży koń pod siodłem i ostry horyzont stepu...
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
lancia kappa 2.4jtd turbo
Już znalazłem usterke zawór przepuszcza i dla tego sie nie zbiera. dzwoniłem do znajomego z serwisu fiata i powierział , ciśnienie ma byc 1 bar przy zatkanym zawoże a mi troszke przepuszcza 0.2bara i dlatego jest mulasta. POZDRO
lancia kappa 2.4jtd mam jusz 3 lata
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
kappa-ciśnienie doładowania 2.4jtd
Ja mam kappe 136KM z roku98 i w kolektorze jest zawór . Zadziwoniłem do znajomego z serwisu fiata i powiedział że ciśnienie ma być 1 bar ja mam 0.8 bara coś przepuszcza tak więc sie wyjaśniło trzeba dać więcej gazu i trzymać 3000 obr. tociągnie. Dęde chciał wymienić zawór .POZDRO 

lancia kappa 2.4jtd mam jusz 3 lata
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 lis 2008, 0:00
- Lokalizacja: Książ Wlkp.
- Kontakt:
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
spróbuj wyczyścić ten zawór i zobaczysz czy wszystko zadziała ..powinno pomóc 
a jak nie to zaślep na chwilkę i zobaczysz czy warto w nowy inwestować ..
Najpierw sprawdź przyczynę ,później naprawiaj a nigdy odwrotnie

a jak nie to zaślep na chwilkę i zobaczysz czy warto w nowy inwestować ..
Najpierw sprawdź przyczynę ,później naprawiaj a nigdy odwrotnie
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 0:00
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
a u mnie w kappie 2.4jtd 136km 98' zmienna geometria przy turbinie.też zacięta kierownica po czyszczeniu śmiga jak talala..pozdrawiam
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
bzdura nie kazda 2.4 jtd ma zmienna geometrie, nie rozpowszechniajcie bzdur
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Może uściślijmy na koniec nomenklaturę: chodzi nie o zmienną geometrię łopatek turbiny tylko tzw. kierownic spalin kierujących gazy spalinowe pod odpowiednim kątem (w zależności od prędkości obrotowej silnika i jego chwilowego obciążenia) na łopatki turbiny. Dzięki temu można poprawić chrakterystykę silnika (np. zwiększyć moment oobrotowy przy niskich obrotach)
Jerzy Czyż
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 678 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 384 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 303 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
Citroen Xantia 1.8i 16v, Sable d'Ete (1997) > 678 000 km
Citroen C6 3.0 HDi Exclusive, Rouge Profond (2009) >193 000 km
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi MCP, Noir Onyx (2010) > 384 000 km
Citroen C4 1.6i 16v Exclusive, Sable de Langrune (2006) > 303 000 km
!!!!DECEASED!!!! Lancia k 2.0t (5.20 turbo), Blu Apollo (1999) > 375 000 km !!!!DECEASED!!!!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 0:00
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
dokładnie o to chodzi..
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
Lybra SW Lx 2.4 JTD , YZF 750 R


-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 0:00
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
no ta to nie...może od td...
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
skoro 1.9jtd 105KM nie ma kierownicy spalin ,to i 2.4jtd 136KM nie powinna miec ,bo cisnienie doladowania maja na podobnym poziomie
te silniki powinny miec doladowanie na poziomie ~0.6 bara przy obrotach mocy maxymalnej
wczesniej (w okolicach momentu max) doladowanie jest pewnie ~ 1bar ,ale jak zatnie sie zawor upustowy spalin to doladowanie drastycznie spada
te silniki powinny miec doladowanie na poziomie ~0.6 bara przy obrotach mocy maxymalnej
wczesniej (w okolicach momentu max) doladowanie jest pewnie ~ 1bar ,ale jak zatnie sie zawor upustowy spalin to doladowanie drastycznie spada
flota :
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 0:00
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Piwniczna Zdrój
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
no to ja już nie wiem a kłócił się nie będę. w mojej lanci jest sprężarka garret vnt.
kappa - ciśnienie doładowania w 2.4jtd
W 2.4JTD (100kw) są rózne turbosprężarki ale akurat w Kappie ma być Garret VNT25, który ma zmienną geometrię.
Lancia K JTD 98r
Suzi B6 96r
Suzi B6 96r