PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.

Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczeniesloneczna pisze:Dotarło PW ?
przemas81 pisze:sloneczna pisze:Panewki dasz radę od dołu ,tylko uważaj na taki czujnik w misce .Trzeba go przed zdjęciem miski wykręcić .
PS
Jesteś na komercyjnym forum LT może Damian by Ci podpowiedział.ma z tym do czynienia.
Jeżeli chcesz to podam Ci krok po kroku , Nawet główne panewki można wymienić ale to już wprawa robi swoje .
jeśli możesz to prosiłbym o dane krok po kroku ,w którym miejscu jest ten czujnik i od czego jest
p.s owszem na komercyjnym forum mógłbym sie damiana zapytać jednakze porady potrzebuję na jutro że tak to ujmę
przemas81 pisze:sloneczna pisze:Dotarło PW ?
dotarło nawet całkiem przejrzyste tłumaczeniejakby co będę dzwonił-dzięki-oby tylko wał nie był owalny
to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samoprzemas81 pisze: uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
topcio1 pisze:to normalne, że w tym miejscu, jeśli nie splanujesz głowicy szybko będzie to samoprzemas81 pisze: uszczelka walnęła na tej aluminiowej otoczce na piatym cylindrze patrząc od rozrządu.woda dostała sie do cylindra który był cały zalany
w kolektorze ssącym tez było mnóstwo wody-jakim cudem ona tam się dostała???bo nie umiem sobie tego wytłumaczyć
czy trmostat też wymieniać jak sprawdzić czy sie nie roz[pitolił??,mógł wogóle na tym ucirpieć???
szczelności głowicy "na oko nie zobaczysz" zawieź do sprawdzenia ciśnieniowego (w L-bn koszt 60 pln)
termostat włóż do gorącej wody i patrz czy się otwiera ale jeśli był sprawny to raczej nic nie powinno mu się stać
Nat pisze:W związku z tym mam ogromną prosbę do obu panów- czy moglibyście, dla pożytku innych posiadaczy Kapp 2,4 ktorych (kto wie?) może spotka podobna przygoda, opublikować to całkiem przejrzyste tłumaczenie?
No to superprzemas81 pisze:...jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas
szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztemprzemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne
Nat pisze:No to trzymam Cię za...
I tu informacja dla Karolci: za słowo.
szybki nie szybki,fakt jest taki ze znowu czuje sie samotnatopcio1 pisze:szybki jesteś, jako, że głowica proszt udało Ci się zrobić tanim kosztemprzemas81 pisze:głowica prosta-sprawdezana-nie popękana,już na swoim miejscu,właściwie większość żecz już na swoim miejscu ,zostałjeszcze tylko złożyc rozrząd i pare pierdołów ale nie wiem czy dam rade czasowo w tym tygodniu choc auto mi potrzebne