Kappa - immobilizer i nie tylko...
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
ad 1 ja kupiłem używaną z Alfy angola a nową Bosha możesz kupić w Intercars za 359 pln
ad 2 sprawdziłeś czy tłoczek się wysuwa z zacisku może jest zatarty
ad 2 sprawdziłeś czy tłoczek się wysuwa z zacisku może jest zatarty
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Kto mi powie co to jest? Mam jeszcze xx pytań, ale to jak wróce z wakacji 
>http://i27.tinypic.com/10xg3a0.jpg
>http://i29.tinypic.com/jpc70p.jpg
>http://i28.tinypic.com/igewrq.jpg
Z góry dzięki za pomoc.

>http://i27.tinypic.com/10xg3a0.jpg
>http://i29.tinypic.com/jpc70p.jpg
>http://i28.tinypic.com/igewrq.jpg
Z góry dzięki za pomoc.
- Marzena
- Klubowiczka wspierająca
- Posty: 998
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 7:37
- Imię: Marzena
- Lokalizacja: Lublin
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Ok, więc poprawiam zdjęcia i proszę o pomoc 
Pytanie co to jest?



Pytanie co to jest?


Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
To jest centralka jakiegoś alarmu, część dołożona, nic z typowego sprzętu Lancia.
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Od ostatniego postu troche rzeczy zostało zrobionych w Lancii 
Zostały wkońcu naprawione nieszczęsne hamulce, zmienione klocki + pompa hamulcowa + zacisk z tyłu. Ale niestety panowie z servisu, gdzie robili mi hamulce, zepsuli mi prędkościomierz, oczywiście nie mam im jak udowodnić że to oni, ale wcześniej prędkościomierz działał, oni dalej w zaparte... I teraz pytanie, czy ktoś wie co może być z tym prędkościomierzem? Powyżej 90km/h wskazuje normalnie, ale poniżej wariuje, i skacze w góre i w dół. Ma ktoś jakieś pomysły?
I następna sprawa, to wyskakujący w infocenter napis : "Engine coolant level low". Chodzi tu chyba o olej, ale na bagnecie stan oleju był powyżej połowy. Wczoraj dolałem oleju, i na chwile, wyskoczył napis "Engine coolant level ok", ucieszyłem się, ale niedługo to trwało bo po 2 minutach znów napis "Engine coolant level low", a na bagnecie Full. Nie mam pojęcia o co chodzi, ma ktoś jakiś pomysł?
Pisałem też o tym, że kontrolka smarowania, na niskich obrotach cały czas świeci. I tak jak ktoś sugerował zmieniłem fitr oleju, co najśmieszniejsze kontrola zgasła na dobre Nie wiem jaki to ma związek, ale ważne że nie świeci
Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.

Zostały wkońcu naprawione nieszczęsne hamulce, zmienione klocki + pompa hamulcowa + zacisk z tyłu. Ale niestety panowie z servisu, gdzie robili mi hamulce, zepsuli mi prędkościomierz, oczywiście nie mam im jak udowodnić że to oni, ale wcześniej prędkościomierz działał, oni dalej w zaparte... I teraz pytanie, czy ktoś wie co może być z tym prędkościomierzem? Powyżej 90km/h wskazuje normalnie, ale poniżej wariuje, i skacze w góre i w dół. Ma ktoś jakieś pomysły?
I następna sprawa, to wyskakujący w infocenter napis : "Engine coolant level low". Chodzi tu chyba o olej, ale na bagnecie stan oleju był powyżej połowy. Wczoraj dolałem oleju, i na chwile, wyskoczył napis "Engine coolant level ok", ucieszyłem się, ale niedługo to trwało bo po 2 minutach znów napis "Engine coolant level low", a na bagnecie Full. Nie mam pojęcia o co chodzi, ma ktoś jakiś pomysł?
Pisałem też o tym, że kontrolka smarowania, na niskich obrotach cały czas świeci. I tak jak ktoś sugerował zmieniłem fitr oleju, co najśmieszniejsze kontrola zgasła na dobre Nie wiem jaki to ma związek, ale ważne że nie świeci

Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Dolej płynu chłodniczego bo o niego chodzi.Leny pisze:I następna sprawa, to wyskakujący w infocenter napis : "Engine coolant level low". Chodzi tu chyba o olej, ale na bagnecie stan oleju był powyżej połowy. Wczoraj dolałem oleju, i na chwile, wyskoczył napis "Engine coolant level ok", ucieszyłem się, ale niedługo to trwało bo po 2 minutach znów napis "Engine coolant level low", a na bagnecie Full. Nie mam pojęcia o co chodzi, ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Myśle że n a99% jest to system do zdalnego uruchamiania silnika. To znaczy że z pilota możesz uruchomic silnikLeny pisze:Ok, więc poprawiam zdjęcia i proszę o pomoc
Pytanie co to jest?

Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Płynu chłodniczego też jest max :/
Z tym pilotem to rzeczywiście może tak być, bo dostałem w komplecie taki dodatkowy pilot na którym jest dużo opcji, ale nie działa.
Z tym pilotem to rzeczywiście może tak być, bo dostałem w komplecie taki dodatkowy pilot na którym jest dużo opcji, ale nie działa.
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Nie działa bo jak widać na zdjęciu centralka jest na zewnątrzLeny pisze:Płynu chłodniczego też jest max :/
Z tym pilotem to rzeczywiście może tak być, bo dostałem w komplecie taki dodatkowy pilot na którym jest dużo opcji, ale nie działa.

Z tym komunikatem to na pewno chodzi o płyn chłodniczy, jeżeli masz dobry stan płynu a nadal pokazuje ci ten komunikat to stawiał bym na uszkodzony lub zabrudzony.
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
No tak, nie działa bo jest na zewnątrz. Tylko jestem ciekawy czy da rade to jakoś podłączyć, bo to ciekawy bajer byłby.
A gdzie znajduje się ten czujnik? Tam przy zbiorniczku wyrównawczym?
Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś wie co może być z prędkościomierzem? Powyżej 90km/h wskazuje normalnie, ale poniżej wariuje, i skacze w góre i w dół. Ma ktoś jakieś pomysły?
A gdzie znajduje się ten czujnik? Tam przy zbiorniczku wyrównawczym?
Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś wie co może być z prędkościomierzem? Powyżej 90km/h wskazuje normalnie, ale poniżej wariuje, i skacze w góre i w dół. Ma ktoś jakieś pomysły?
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
witam,-podłączam się pod temat, bo widzę tu kilka ciekawych wątków-szczególnie, jeśli chodzi o kluczyki
do swojego Kapiszona dostałem tylko jeden kluczyk-czerwony-a widzę,ze teoretycznie nie służy on do korzystania a jedynie jako matka.
Czy to może być przyczyna problemów z rozruchem czasami? Nie wiem, gdzie szukać, przyczyny.
czy można jakimś sposobem odłączyć Immo? przepraszam, jeśli ten wątek już się pojawiał - ale coś mi wyszukiwarka nie chce znaleźć...
Pozdrawiam
M.J.
do swojego Kapiszona dostałem tylko jeden kluczyk-czerwony-a widzę,ze teoretycznie nie służy on do korzystania a jedynie jako matka.
Czy to może być przyczyna problemów z rozruchem czasami? Nie wiem, gdzie szukać, przyczyny.
czy można jakimś sposobem odłączyć Immo? przepraszam, jeśli ten wątek już się pojawiał - ale coś mi wyszukiwarka nie chce znaleźć...
Pozdrawiam
M.J.
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Pomoże ktoś?
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Leny takie wariacje prędkościomierza wskazują na grzebanie przy mechanizmie owego zegara
Odp: Kappa - immobiliser i nie tylko...
Eh, to dziwne bo robili tylko hamulce niby. Nawet nie mam pojęcia do kogo moge z tym podjechać.
A może jakiś czujnik mi uwalili? Bo wymieniali też pompe hamulcową.
A może jakiś czujnik mi uwalili? Bo wymieniali też pompe hamulcową.