
W weekend przełęcz salmopolska, jak z niej zjadę i na dole będzie hamować jak na górze, a z kół nie będzie smrodu klocków (poprzedni zestaw


Tak samo przeczytałem powyższe posty pod kątem ?spłaszczenia? charakterystyki hamowania , zupełnie mi nie odpowiadającej ( 0 ? 1 ) jak piszesz przy niższych prędkościach w Lybrze .gfu pisze:...chciałbym poprawić dozowalność hamulców, tzn. żeby była większa różnica pomiędzy hamowaniem delikatnym, a hamowaniem intensywnym i żeby nie szarpało tak pasażerami przy nawet średnio intensywnym hamowaniu z prędkości rzędu 50-70km/h. Ja to nazywam zero-jedynkową charakterystyką hamowania i to akurat mi mocno przeszkadza...
To z ATMów powinieneś być zadowolony. Są bardzo dozowalneJarek_Lu pisze:Tak samo przeczytałem powyższe posty pod kątem ?spłaszczenia? charakterystyki hamowania , zupełnie mi nie odpowiadającej ( 0 ? 1 ) jak piszesz przy niższych prędkościach w Lybrze .gfu pisze:...chciałbym poprawić dozowalność hamulców, tzn. żeby była większa różnica pomiędzy hamowaniem delikatnym, a hamowaniem intensywnym i żeby nie szarpało tak pasażerami przy nawet średnio intensywnym hamowaniu z prędkości rzędu 50-70km/h. Ja to nazywam zero-jedynkową charakterystyką hamowania i to akurat mi mocno przeszkadza...
Na co dzień jeżdżę Modeno MK III i przesiadając się do Lybry ?żonexa? przy pierwszym moim hamowaniu wszyscy lądują prawie na przedniej szybie .
Nieuchronnie zbliża się u mnie czas wymiany , także proszę o dalsze opinie.
Jeśli nadal Cię to interesuje to tak tylne tłoczki musisz wkręcać nie wykręcać;)mrkura pisze:Wie ktoś jak cofnąć tłoczki w tylnych zaciskachwiem że z tyłu nie jest to takie łatwe jak na przodzie, podobno trzeba tłoczek wykręcać czy coś
a nie wiesz może jak to zrobić garażowym sposobemzukurulez pisze:Jeśli nadal Cię to interesuje to tak tylne tłoczki musisz wkręcać nie wykręcać;)
Dzięki bardzo, klocki Zimmermann już w drodze - mam nadziejęmrkura pisze:Moje wrażenia po "ostrej" jeździe w górach na zestawie który posiadam: hamują dobrze nawet po kilku km. ostrych zakrętów z górki. Fading - co to jest fading. Nie będę tu wyjeżdżał z procentową poprawą hamowania, ale ja ją odczuwam, pomimo że z klocków po zjechaniu unosił się lekki dymek
hamulce hamowały znacznie lepiej niż na zwykłych tarczach i co ważne hamowały praktycznie tak samo przez cały czas, pod koniec był nie znaczny spadek siły. Jedyny wniosek to może lepsze klocki np. Zimmerman sport.
Później z salmopolu zameczek prezydencki na kubalonce (zapalenie znicza oczywiście), i zjazd z kubalonki - to samo. Znacząca poprawa, więc polecam.
no jasne, że wiem w końcu właśnie tak ja sam robię;P ja mam dorobiony jeden klucz z przecinaka - środek wyszlifowany tak aby same boki łapał i tym można spróbować, a jak nie to weź żabkę albo francuza i za sama górną część tłoczka. Pamiętaj aby nie uszkodzić gumki osłaniającej płaszczyznę tłoczka.. a wkręcasz go normalnie jak prawy gwint, z resztą zaczniesz wkręcać w prawo to będziesz widział czy się chowa czy wykręca się bardziej, ale podejrzewam, że będzie się chował.mrkura pisze:a nie wiesz może jak to zrobić garażowym sposobemzukurulez pisze:Jeśli nadal Cię to interesuje to tak tylne tłoczki musisz wkręcać nie wykręcać;)podobno nie jest to takie łatwe